CX Beauty Education

Szkolenia, consulting, mentoring i doradztwo w zakresie zarządzania firmą w branży beauty. Specjalizujemy się w obszarach:
- budowanie Client Experience w branży beauty
- standardów obsługi klienta w salonach fryzjerskich, kosmetycznych, medycyny estetycznej
- rozwijaniu umiejętności obsługi klienta, umiejetności handlowych u sprzedawców w sklepach stacjonarnych, serwisach, punktach usługowych, ...
- rozwoju kompetencji kadry zarządzającej
- consultingu
- organizacji procesów przyjmowania i realizacji zamówień, reklamacji
- indywidualnym wsparciu coachingowym i mentoringowym dla właścicieli i pracowników firm i salonów branży beauty.
Naszą specjalizacją jest branża Beauty, ale współpracujemy również z innymi obszarami rynku.
Czy w usługach beauty standard obsługi Klienta ma znaczenie?

Czy w usługach beauty standard obsługi Klienta ma znaczenie?

28 Listopada, 10:00 - 17:30
Muzeum Śląskie, Katowice

Czy w usługach beauty standard obsługi Klienta ma znaczenie?

Czy w usługach beauty standard obsługi Klienta ma znaczenie?

28 Listopada, 10:00 - 17:30
Muzeum Śląskie, Katowice

Zobacz zakończone wydarzenia tego organizatora