Nowoczesny Trade Marketing w branży diy.

26 Października 2021, 09:00 (Wtorek)

Airport Hotel Okęcie, Warszawa Zobacz na mapie

PROGRAM

9:00 - 9:15 - OTWARCIE KONFERENCJI


9:15 - 9:45

MARCELIN MATUSIAK, GFK POLONIA

"Sieci DIY vs. handel tradycyjny - czy to walka Dawida z Goliatem? Tylko kto jest kim? Kilka słów o strukturze i potencjale dystrybucji materiałów remontowo-budowlanych w Polsce".


9:45 - 10:15

Jak efektywnie wykorzystać agencję field marketingową do wsparcia sprzedaży?

ARKADIUSZ WRÓBLEWSKI, IQFM


10:15 - 10:45

Czy są możliwe wspólne rozwiązania trade marketingowe zwiększające sprzedaż u producenta i w markecie?

WIOLETTA WOJTUNIK, FFIL ŚNIEŻKA


10:45 - 11:15  PRZERWA


11:00 - 11:30

Wyzwania trade marketingowe w markecie diy.

RAFAŁ DĘBIEC, PSB MRÓWKA, TRANSPAL


11:30 - 11:45

Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku DIY, dzięki efektywnej logistyce.

JULIUSZ PAKUŃSKI, DACHSER


11:45 - 12:25

Nowoczesne standardy trade marketingowe: zarządzanie kategorią, merchandising, pricing - przykłady rynkowe z branży diy

ROMAN SZYMCZAK, TM360


12:25 - 13:00

Negocjacje koncepcji trade marketingowej.

ARTUR DŁUBAK, TM360


13:00 - 14:00 PRZERWA OBIADOWA


14:00 - 17:00 CZĘŚĆ II: WARSZTATY (każdy z uczestników wybiera jeden warsztat)


WARSZTAT 1 - ROMAN SZYMCZAK

Psychologia cen w praktyce - narzędzia zwiększania marży w DIY.


WARSZTAT 2 - ARTUR DŁUBAK

Gambity negocjacyjne.


WARSZTAT 3 - KRZYSZTOF BARWIŃSKI

Efektywny feedback i egzekwowanie ustaleń przy wdrażaniu zmian trade marketingowych.


WARSZTAT 4 - PAWEŁ BOGUSŁAW

Jak zwiększać zaangażowanie pracowników dzięki poznaniu osobistych motywatorów. Praca w metodologii RMP.