Nowoczesny Trade Marketing w branży diy.
26 Października 2021, 09:00 (Wtorek)
Airport Hotel Okęcie, Warszawa Zobacz na mapie
PROGRAM
9:00 - 9:15 - OTWARCIE KONFERENCJI
9:15 - 9:45
MARCELIN MATUSIAK, GFK POLONIA
"Sieci DIY vs. handel tradycyjny - czy to walka Dawida z Goliatem? Tylko kto jest kim? Kilka słów o strukturze i potencjale dystrybucji materiałów remontowo-budowlanych w Polsce".
9:45 - 10:15
Jak efektywnie wykorzystać agencję field marketingową do wsparcia sprzedaży?
ARKADIUSZ WRÓBLEWSKI, IQFM
10:15 - 10:45
Czy są możliwe wspólne rozwiązania trade marketingowe zwiększające sprzedaż u producenta i w markecie?
WIOLETTA WOJTUNIK, FFIL ŚNIEŻKA
10:45 - 11:15 PRZERWA
11:00 - 11:30
Wyzwania trade marketingowe w markecie diy.
RAFAŁ DĘBIEC, PSB MRÓWKA, TRANSPAL
11:30 - 11:45
Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku DIY, dzięki efektywnej logistyce.
JULIUSZ PAKUŃSKI, DACHSER
11:45 - 12:25
Nowoczesne standardy trade marketingowe: zarządzanie kategorią, merchandising, pricing - przykłady rynkowe z branży diy
ROMAN SZYMCZAK, TM360
12:25 - 13:00
Negocjacje koncepcji trade marketingowej.
ARTUR DŁUBAK, TM360
13:00 - 14:00 PRZERWA OBIADOWA
14:00 - 17:00 CZĘŚĆ II: WARSZTATY (każdy z uczestników wybiera jeden warsztat)
WARSZTAT 1 - ROMAN SZYMCZAK
Psychologia cen w praktyce - narzędzia zwiększania marży w DIY.
WARSZTAT 2 - ARTUR DŁUBAK
Gambity negocjacyjne.
WARSZTAT 3 - KRZYSZTOF BARWIŃSKI
Efektywny feedback i egzekwowanie ustaleń przy wdrażaniu zmian trade marketingowych.
WARSZTAT 4 - PAWEŁ BOGUSŁAW
Jak zwiększać zaangażowanie pracowników dzięki poznaniu osobistych motywatorów. Praca w metodologii RMP.
Miejsce
ul. 17 Stycznia 24, Warszawa