MERCHANDISING

29 Listopada 2019, 09:00-17:00 (Piątek)

Warszawa

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

PROGRAM

MODUŁ 1: Przedstawienie elementów marketingu w odniesieniu do sklepu.

  • Wprowadzenie do marketingu
  • Marketing mix według Kotlera (6P's) 
  • Przedstawienie stosowanych strategii w odniesieniu do: Produktu, Ceny, Miejsca,Promocji, Procesu i Personelu.
  • Motywy zakupowe klientów i ich znaczenie dla pozycjonowania produktu w punkcie sprzedaży.

MODUŁ 2: Merchandising - zasady organizacji powierzchni sklepu.

  • Merchandising - czym jest?
  • Na czym polega efektywne zarządzanie dodatkowymi ekspozycjami w punkcie sprzedaży?
  • Omówienie 15 zasad organizacji powierzchni (5 zasad odnośnie Kategoryzacji, 5 zasad omawiających punktu sprzedaży,5 zasad organizacji ruchu klienta), praktyczne przykłady (zdjęcia i filmy) i rozwiązania z rynku różnych formatów sklepów.
  • Film instruktażowy - Organizacja przestrzeni sprzedażowej.

MODUŁ 3: Ćwiczenie MAKIETA.

  • Zastosowanie makiet magnetycznych do przedstawienia organizacji powierzchni punktu sprzedaży uwzględniając rozkład regałów, kategoryzacje produktów oraz miejsc umiejscowienia promocji i dodatkowych ekspozycji itp. - omówienie dobrych rozwiązań zaproponowanych pomysłów - praktyczne rozwiązania - kluczowy punkt szkolenia.
  • Praktyczne przykłady o różnym układzie i różnych wielkościach powierzchni sprzedaży.
  • Omówienie zaprojektowanych rozwiązań dla sklepów z częścią samoobsługową i zza lady.
  • Prezentacja nowatorskich pomysłów - analiza i wypracowanie best practice stworzonych przez Uczestników