
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
PROGRAM
MODUŁ 1: Przedstawienie elementów marketingu w odniesieniu do sklepu.
- Wprowadzenie do marketingu
- Marketing mix według Kotlera (6P's)
- Przedstawienie stosowanych strategii w odniesieniu do: Produktu, Ceny, Miejsca,Promocji, Procesu i Personelu.
- Motywy zakupowe klientów i ich znaczenie dla pozycjonowania produktu w punkcie sprzedaży.
MODUŁ 2: Merchandising - zasady organizacji powierzchni sklepu.
- Merchandising - czym jest?
- Na czym polega efektywne zarządzanie dodatkowymi ekspozycjami w punkcie sprzedaży?
- Omówienie 15 zasad organizacji powierzchni (5 zasad odnośnie Kategoryzacji, 5 zasad omawiających punktu sprzedaży,5 zasad organizacji ruchu klienta), praktyczne przykłady (zdjęcia i filmy) i rozwiązania z rynku różnych formatów sklepów.
- Film instruktażowy - Organizacja przestrzeni sprzedażowej.
MODUŁ 3: Ćwiczenie MAKIETA.
- Zastosowanie makiet magnetycznych do przedstawienia organizacji powierzchni punktu sprzedaży uwzględniając rozkład regałów, kategoryzacje produktów oraz miejsc umiejscowienia promocji i dodatkowych ekspozycji itp. - omówienie dobrych rozwiązań zaproponowanych pomysłów - praktyczne rozwiązania - kluczowy punkt szkolenia.
- Praktyczne przykłady o różnym układzie i różnych wielkościach powierzchni sprzedaży.
- Omówienie zaprojektowanych rozwiązań dla sklepów z częścią samoobsługową i zza lady.
- Prezentacja nowatorskich pomysłów - analiza i wypracowanie best practice stworzonych przez Uczestników