Pierwszy w Polsce convent marketingowy dla marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianych.

25 Września 2014, 09:00 (Czwartek) - 26 Września 2014, 17:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Szczegółowy program wydarzenia 100% retail & fashion

      1)      Jak dotrzeć do "młodych" - komunikacja młodzieżowych marek odzieżowych na przykładzie case study Cropp & Sinsay. Marta Ożóg -Orzegowska, Julian Chmielewski (LPP)

2)      Social media dla marki odzieży dziecięcej. Komunikacja social media skierowana do rodziców. Karolina Janik (Personal PR).

3)      Simple Creative Products czyli czego potrzebują kobiety? Komunikacja odzieżowej marki premium na przykładzie marki Simple. Tomasz Gardziewicz (Simple)

4)      Współpraca z celebrytami w komunikacji marketingowej marki obuwniczej. Case Study CCC. Krzysztof Śliwiński (CCC).

5)       Content, a decyzje zakupowe w sklepie internetowym. Wymagania współczesnego e-commerce. Case study - Answear.com. Joanna Kosman.

6)      Skuteczny mailing marek odzieżowych. Michał Leszczyński (Get Response)

7)      Wizerunkowe kampanie marki fashion. Praktyczne aspekty organizacji sesji fotograficznych: od briefu po efekt końcowy. Anna Fronckiewicz - Spodnik (AFPhoto)

8)      ROI w marketingu marek odzieżowych. Jak wydawać mniej i skuteczniej docierać do klientów poprzez dostępne kanały marketingowe. Dominika Nawrocka, Magdalena Daniluk (FAT ROI).

9)     Modowa marka dla kobiet - od trudnych początków do międzynarodowego sukcesu. Case Study MOHITO. Magdalena Jasińska (Only Brand, Retail Marketing Consulting)

10)   Projekty marketingowe wspierające wizerunek marek bieliźnianych. Katarzyna Sałata (Dobra kreacja)

11)   Ekspozycja witrynowa na miarę wizerunku marki. Sabina Klechowicz (No idea art solutions)

12)   Magazyn modowy we współpracy z marką odzieżową. Materiały produktowe odpowiadające na potrzeby redakcji prasy kolorowej. Justyna Moraczewska (Joy & Cosmopolitan).

13)   Promocja zagranicznej marki odzieżowej  w Polsce. Projekty modowe szansą na  zdobycie rynku. Case study: Guess. Anna Pawlik.

14)   Wybór powierzchni handlowych jako element strategii wizerunkowej marki odzieżowej. Możliwości wsparcia promocyjnego w galeriach handlowych. Monika Jędrzejczak (Pro Value)

15)   Akcje i projekty mediowe magazynów kobiecych dla marek modowych. Case study - Glamour & Claudia. Katarzyna Ryciak, Małgorzata Gołębiewska.

16)   Najnowsze trendy w manekinach. Małgorzata Milewska - Malinowska, Agnieszka Pliszka (Realline).

17)  Showrooming & Fashion Philisophie - Małgorzata Kralkowska.

18)   Rozmowa z finalistą programu Project Runway Jakubem Birge (JACOB)


*Organizator 100% retail & fashion zastrzega prawo zmian w tematyce wykładów.