Pierwszy w Polsce convent marketingowy dla marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianych.
25 Września 2014, 09:00 (Czwartek) - 26 Września 2014, 17:00 (Piątek)

Szczegółowy program wydarzenia 100% retail & fashion
1) Jak dotrzeć do "młodych" - komunikacja młodzieżowych marek odzieżowych na przykładzie case study Cropp & Sinsay. Marta Ożóg -Orzegowska, Julian Chmielewski (LPP)
2) Social media dla marki odzieży dziecięcej. Komunikacja social media
skierowana do rodziców. Karolina Janik (Personal PR).
3) Simple Creative Products czyli czego potrzebują kobiety? Komunikacja
odzieżowej marki premium na przykładzie marki Simple. Tomasz Gardziewicz
(Simple)
4) Współpraca z celebrytami w komunikacji marketingowej marki obuwniczej.
Case Study CCC. Krzysztof Śliwiński (CCC).
5) Content, a decyzje zakupowe w
sklepie internetowym. Wymagania współczesnego e-commerce. Case study -
Answear.com. Joanna Kosman.
6) Skuteczny mailing marek odzieżowych. Michał Leszczyński (Get Response)
7) Wizerunkowe kampanie marki fashion. Praktyczne aspekty organizacji sesji
fotograficznych: od briefu po efekt końcowy. Anna Fronckiewicz - Spodnik
(AFPhoto)
8) ROI w marketingu marek odzieżowych. Jak wydawać mniej i skuteczniej
docierać do klientów poprzez dostępne kanały marketingowe. Dominika Nawrocka,
Magdalena Daniluk (FAT ROI).
9) Modowa marka dla
kobiet - od trudnych początków do międzynarodowego sukcesu. Case Study MOHITO. Magdalena Jasińska (Only
Brand, Retail Marketing Consulting)
10) Projekty marketingowe wspierające wizerunek marek bieliźnianych.
Katarzyna Sałata (Dobra kreacja)
11) Ekspozycja witrynowa na miarę wizerunku marki. Sabina Klechowicz (No idea
art solutions)
12) Magazyn modowy we współpracy z marką odzieżową. Materiały produktowe
odpowiadające na potrzeby redakcji prasy kolorowej. Justyna Moraczewska (Joy
& Cosmopolitan).
13) Promocja zagranicznej marki odzieżowej
w Polsce. Projekty modowe szansą na
zdobycie rynku. Case study: Guess. Anna Pawlik.
14) Wybór powierzchni handlowych jako element strategii wizerunkowej marki
odzieżowej. Możliwości wsparcia promocyjnego w galeriach handlowych. Monika
Jędrzejczak (Pro Value)
15) Akcje i projekty mediowe magazynów kobiecych dla marek modowych. Case
study - Glamour & Claudia. Katarzyna Ryciak, Małgorzata Gołębiewska.
16) Najnowsze trendy w manekinach. Małgorzata Milewska - Malinowska,
Agnieszka Pliszka (Realline).
17) Showrooming & Fashion Philisophie - Małgorzata
Kralkowska.
18) Rozmowa z finalistą programu Project Runway Jakubem Birge (JACOB)
*Organizator 100% retail & fashion zastrzega prawo zmian w tematyce wykładów.
Miejsce
Powstańców Warszawy 12/14, Sopot