Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Wejściówka na IAB Expert Panel 20/11/2025, Warszawa
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
  Chcę otrzymać nagranie z wydarzenia
20 Listopada 2025, 12:30

Uwaga. Limit miejsc na wydarzenie stacjonarne został wyczerpany. Możesz zapisać się na listę, by otrzymać nagranie z wydarzenia.  


Jeszcze niedawno "attention" było branżowym buzzwordem. Dziś niemal każdy marketer zna to pojęcie, a niemal połowa już korzysta z pomiaru uwagi w swoich kampaniach.

Raport IAB Polska "Uwaga! Attention zmienia zasady gry" to punkt zwrotny w postrzeganiu pomiaru jakościowego reklam - pokazuje, że właśnie teraz rynek przechodzi od ciekawostki do potrzeby standaryzacji.

Aż 94% uczestników badania dostrzega wpływ uważności na skuteczność działań marketingowych, a ponad 80% wskazuje na potrzebę pilnej standaryzacji tego wskaźnika. Pora wynieść standardy pomiaru uwagi na wyższy poziom, aby wreszcie zyskała realną wartość biznesową.

Raport będzie miał swoją premierę 20 listopada podczas IAB ExpertPanel.

Podczas spotkania omówimy wyniki badania i wraz z zaproszonymi ekspertami przedstawimy swoją perspektywę dotyczącą tworzenia ram metodologicznych w obszarze attention.


Kiedy?

  • 20 listopada 2025, g. 10:00 - 12:30

Gdzie?

  • STACJONARNIE, Warszawa, siedziba PAP, ul. Bracka 6/8


Agenda IAB ExpertPanel


10:00 - 10:30 Rejestracja i networking przy kawie

10:30 - 10:40 Powitanie

  • Włodzimierz Schmidt, IAB Polska
  • Robert Wielgo, IAB Polska

10:40 - 11:00 Prezentacja wyników badania IAB Polska

  • Tomasz Wileński, iSlay, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska

11:00 - 11:40 Dyskusja ekspercka

Prowadzący:

  • Robert Wielgo, IAB Polska

Paneliści:

  • Włodzimierz Schmidt, IAB Polska
  • Tomasz Wileński, iSlay, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
  • Piotr Chmielewski, Bonnier Business
  • Agnieszka Gajzler, SCMP
  • Dariusz Maciołek, BNP Paribas
  • Katarzyna Kabiesz, Teads
  • Szymon Lipiński, WPP Media

11:40 - 11:55 Sesja Q&A

11:55 - 12:30 Networking przy kawie

12:30 Zakończenie


Dla kogo: 

Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji, wydawców, dostawców technologii oraz ekspertów zainteresowanych pomiarem jakości reklamy i efektywnością komunikacji.


Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne za udział. 

Zobacz również:

inne wydarzenia Warszawa