IAB Expert Panel: Attention - nowy standard pomiaru? Premiera raportu IAB Polska. Zapisz sie, by otrzymać nagranie.
20 Listopada 2025, 10:00-12:30 (Czwartek)
Uwaga. Limit miejsc na wydarzenie stacjonarne został wyczerpany. Możesz zapisać się na listę, by otrzymać nagranie z wydarzenia.
Jeszcze niedawno "attention" było branżowym buzzwordem. Dziś niemal każdy marketer zna to pojęcie, a niemal połowa już korzysta z pomiaru uwagi w swoich kampaniach.
Raport IAB Polska "Uwaga! Attention zmienia zasady gry" to punkt zwrotny w postrzeganiu pomiaru jakościowego reklam - pokazuje, że właśnie teraz rynek przechodzi od ciekawostki do potrzeby standaryzacji.
Aż 94% uczestników badania dostrzega wpływ uważności na skuteczność działań marketingowych, a ponad 80% wskazuje na potrzebę pilnej standaryzacji tego wskaźnika. Pora wynieść standardy pomiaru uwagi na wyższy poziom, aby wreszcie zyskała realną wartość biznesową.
Raport będzie miał swoją premierę 20 listopada podczas IAB ExpertPanel.
Podczas spotkania omówimy wyniki badania i wraz z zaproszonymi ekspertami przedstawimy swoją perspektywę dotyczącą tworzenia ram metodologicznych w obszarze attention.
Kiedy?
- 20 listopada 2025, g. 10:00 - 12:30
Gdzie?
- STACJONARNIE, Warszawa, siedziba PAP, ul. Bracka 6/8
Agenda IAB ExpertPanel
10:00 - 10:30 Rejestracja i networking przy kawie
10:30 - 10:40 Powitanie
- Włodzimierz Schmidt, IAB Polska
- Robert Wielgo, IAB Polska
10:40 - 11:00 Prezentacja wyników badania IAB Polska
- Tomasz Wileński, iSlay, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
11:00 - 11:40 Dyskusja ekspercka
Prowadzący:
- Robert Wielgo, IAB Polska
Paneliści:
- Włodzimierz Schmidt, IAB Polska
- Tomasz Wileński, iSlay, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
- Piotr Chmielewski, Bonnier Business
- Agnieszka Gajzler, SCMP
- Dariusz Maciołek, BNP Paribas
- Katarzyna Kabiesz, Teads
- Szymon Lipiński, WPP Media
11:40 - 11:55 Sesja Q&A
11:55 - 12:30 Networking przy kawie
12:30 Zakończenie
Dla kogo:
Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji, wydawców, dostawców technologii oraz ekspertów zainteresowanych pomiarem jakości reklamy i efektywnością komunikacji.
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne za udział.
Miejsce
ul. Bracka 6/8, Warszawa
Google Calendar
Outlook
iCal