Executive Assistant Protocol Program

9 Czerwca 2022, 09:16 (Czwartek) - 10 Czerwca 2022, 09:15 (Piątek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe: 15 x 45 minut
Cena zawiera: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia /warsztatu, przygotowanie materiałów szkoleniowych, imiennego certyfikatu, przerwy kawowe oraz lunch (10.06.2022 w Restauracji .
* Należy wybrać dzień i zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym
** szkolenie odbędzie się przy minimum 4 uczestnikach
Bilet dwudniowy

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe: 15 x 45 minut
Cena zawiera: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia /warsztatu, przygotowanie materiałów szkoleniowych, imiennego certyfikatu, przerwy kawowe oraz lunch (10.06.2022 w Restauracji .
* Należy wybrać dzień i zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym
** szkolenie odbędzie się przy minimum 4 uczestnikach

31 Maja 2022 2 201,70 zł
Możesz wybrać dowolny dzień i zapisać się na szkolenie I lub II dnia. Bilet jednodniowy - I dzień szkolenia 09 czerwca 2022

Możesz wybrać dowolny dzień i zapisać się na szkolenie I lub II dnia.

31 Maja 2022 1 205,40 zł
  Bilet jednodniowy - II dzień szkolenia 10 czerwca 2022
31 Maja 2022 1 205,40 zł

Jeśli jesteś Asystentką / Asystentem Zarządu. Odpowiadasz za organizację wydarzeń specjalnych w twojej firmie, odpowiadasz za przyjmowanie gości, korespondencję służbową, wspierasz pracę zarządu, reprezentując firmę uczestniczysz w różnego rodzaju wydarzeniach specjalnych to zapraszam cię na szkolenie Executive Assistant Protocol Program. To szkolenie skierowane jest do asystentów zarządu, które/którzy chcą wykonywać swoją prace w sposób świadomy, świadomie budować relacje, rozwijać się.

"Executive Assistant Protocol Program"

I dzień:

(09:00 - 16:00)

Asystentka / Asystent Zarządu - znaczenie i rola w organizacji

Etykieta biznesu w pracy Asystentki / Asystenta Zarządu

  • Polska kultura narodowa - charakterystyka
  • Główne różnice pomiędzy savoir vivre towarzyskim a biznesowym
  • Kardynalne zasady etykiety biznesu
  • Etykieta służbowa, a polska kultura narodowa
  • Różnice pokoleniowe, a etykieta

Precedencja (pierwszeństwo) w relacjach służbowych - wszystko co powinniśmy wiedzieć o kolejności i hierarchii w relacjach służbowych

  • Precedencja - wymysł czy przydatna wiedza?
  • Precedencja w codziennych sytuacjach
  • Zasady podczas powitania i przedstawiania się
  • Uścisk dłoni, a precedencja
  • Kiedy wstajemy, kiedy nie musimy wstawać
  • Dołączanie do grup/osób i przedstawianie się
  • Przechodzenie na "Ty"
  • Wymiana wizytówek - jak to robić dobrze

Organizacja spotkań i wydarzeń specjalnych

  • Ustalanie precedencji gości
  • Rozsadzanie gości podczas spotkań - przydzielanie miejsc zgodnie z precedencją
  • Tranfery gości - usadzanie gości w samochodzie
  • Podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań
  • Powitanie gości i opieka nad gośćmi do czasu rozpoczęcia spotkania
  • Anonsowanie gości
  • Organizowanie poczęstunku
  • Serwowanie napojów / poczęstunku
  • Gościnność w sekretariacie
  • Organizacja wyjazdów służbowych

Netykieta - czyli zasady obowiązujące w internecie

  • Zasady poprawnej komunikacji e-mailowej
  • Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej
  • Poprawna struktura wiadomości elektronicznej
  • O czym należy pamiętać, by zachować zasady precedencji w korespondencji e-mailowej
  • Najczęściej popełniane błędy
  • Poufność korespondencji e-mailowej

Rozmowy telefoniczne- zasady, o których należy pamiętać prowadząc biznesowe rozmowy telefoniczne

  • Pierwszeństwo w rozmowach telefonicznych
  • Profesjonalne rozpoczęcie i zakończenie rozmowy telefonicznej
  • Nieodebrane połączenia i oddzwanianie
  • Przerwane rozmowy
  • Kultura rozmów telefonicznych
  • Telefony od dziennikarzy - przekazywanie rozmów
  • Kultury nisko i wysokokontekstowe (szczerość, a budowanie relacji)

Zasady podczas zapoznawania ze sobą osób

  • Zapoznawanie ze sobą osób z różnych środowisk: klientów, osób publicznych, znajomych, przełożonego, kolegów z pracy
  • Precedencja podczas zapoznawania ze sobą osób
  • Tytułowanie i zwroty grzecznościowe

II dzień

(09:00 - 15:00)

Autoprezentacja w biznesie - kluczowe 7 sekund

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Prawidłowe przedstawianie się
  • Uścisk dłoni - jak to robić dobrze
  • Kontakt wzrokowy w kulturze polskiej i w innych kulturach
  • Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie
  • Najczęściej popełniane błędy

Dress code w miejscu pracy

  • Profesjonalny strój biznesowy dla mężczyzn i kobiet
  • Kolory w biznesie
  • Najczęściej popełniane błędy

Przyjęcia bufetowe, zasiadane, służbowe spotkania w restauracjach (teoria i praktyka) - jak bywać

  • Etykieta podczas przyjęć - kolejność spożywania dań, prawidłowe korzystanie z zastawy, serwetki
  • Wszystko o zastawie stołowej
  • Mowa sztućców
  • Serwetka - jak właściwie z niej korzystać
  • Budowanie relacji podczas przyjęć
  • Obowiązki gospodarza / przywileje gości
  • Toasty
  • Akceptacja win
  • Nietypowe dania
  • Taktowna płatność (w restauracji)
  • Rodzaje serwisów kelnerskich
  • Small talk na przyjęciach
Szkolenie poprowadzi:

Dagmara Łuczka - Ekspert Etykiety Biznesu certyfikowany przez Międzynarodową Akademię Etykiety i Protokołu w Londynie. Ukończyła kursy w International Etiquette & Protocol Academy of London, Europejskiej Akademii Dyplomacji, Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych oraz szkołę Trenerów Grupy ODITK. Założycielka Projektowni Wizerunku, doradca w zakresie budowania wizerunku osób i firm, pasjonatka zagadnień związanych z etykietą i różnicami kulturowymi. Gościnny wykładowca studiów podyplomowych, prelegentka w szkołach i na konferencjach, trener. Prowadzi szkolenia i wykłady z zagadnień związanych m.in. z savoir vivre, etykietą biznesu oraz Public Relations w tym: Media Relations i Komunikacji Kryzysowej.

Autorka książki pt. "Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce" wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2020 oraz cyklu artykułów o etykiecie biznesu w magazynie Transport Manager.

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w realizacji działań PR. Pracowała m. in. na stanowiskach rzecznika prasowego, stanowiskach menedżerskich oraz jako niezależny konsultant w obszarze komunikacji i budowania wizerunku. W latach 01.2005-12.2006 pełniła funkcję Asystentki Zarządu na Bałtyckim Terminalu Kontenerowym w Gdyni. Jako wykładowca akademicki współpracowała m.in. z Uniwersytetem Gdańskim, Akademią Morską w Gdyni oraz Wyższą Szkołą Finansów i Administracji, gdzie prowadziła przedmioty poświęcone etykiecie biznesu.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Gdynia