Marketing dla start-upów

12 grudnia 2019, 11:15 (czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  zarezerwuj miejsce
już niedostępne -

Startujesz z firmą i marketing jawi Ci się jak droga przez mękę albo zwyczajnie zastanawiasz się jak się do tego zabrać?

Na szkoleniu poznasz narzędzia i kluczowe zasady, które można będzie od razu wykorzystać w praktyce.

Czego możesz się spodziewać❓

✅Merytoryki - wyznajemy zasadę Evidence Based Marketing i to co głosimy ma poparcie w liczbach
✅Konkretów - wszystko o czym mówimy, to sprawdzone metody z powodzeniem wdrożone w wielu organizacjach
✅Case study - przykładów wdrożeń i efektów jakich należy się spodziewać
✅Praktyki - prelekcje są prowadzone przez doświadczonych praktyków marketingu

O czym mówimy?

✅Strategia marki oparta o archetypy - czym są archetypy w marketingu i jak mogą wpłynąć na Twój biznes?
✅Inbound Marketing - czym jest i czy jest Ci potrzebne?
✅Marketing analityczny - jak dane i potencjał big data może wpłynąć na decyzje strategii marketingowej organizacji?
✅Narzędzia - darmowe i płatne rozwiązania, którą pomagają osiągać cele biznesowe

Dlaczego warto poświęcić czas na to szkolenie?

Bo możesz mieć świetny pomysł i kapitalny produkt, ale jeśli go nie sprzedaż to go zaorasz. Firma (startup) aby przetrwać musi sprzedawać. W tym celu pomocnym narzędziem jest marketing. Stereotyp marketingu, to "kłamstwo" i "manipulacja". Dziś to zbiór narzędzi, pomagających trafić z przekazem tylko do potencjalnego targetu, który może być Twoim klientem. Szkolenie będzie miało dwie części, poświęcone
✅Archetypom marki
✅Inbound Marketingowi.

Po co Ci archetyp marki?
Wybór i rozwój silnego archetypu pozwala zminimalizować element subiektywizmu w ocenie kreacji i komunikacji marki, oraz istotnie zmniejsza wydatki przeznaczone na badania konsumenckie. Jest to także doskonałe narzędzie do skutecznej komunikacji z agencją marketingową obsługującą Klienta.

Po co Ci inbound marketing?
W tej filozofii podmiotem jest klient, a nie marketer. Marka nie sprzedaje, nie reklamuje się, nie manipuluje, ale... rozwiązuje problemy klienta i wskazuje kierunek działania. Poprzez spójny przekaz marketingowy z "klientocentryzmem" na czele, to właśnie klient, sam chce się skontaktować z handlowcem, by kupić jego produkt lub usługę, by ta rozwiązała problem.

Harmonogram

11:15 - 11:30 Dlaczego Archetypy są standardem w globalnymi zarządzaniu markami? 

11:15 - 12:30 Wstęp do Archetypów w marketingu 

11:30 - 11:45  PRZERWA

11:45 - 12:0012 Archetypów - jak je rozpoznać?

12:00 - 12:15 Cel Archetypu

12:15 - 12:20 Moce Archetypu

12:20 - 12:30 Obawy Archetypu 

12:30 - 12:45 Język Archetypów 

12:45 - 13:00 Wytyczne graficzne (kolory, fonty, style graficzne, przykładowe motywy) - przykłady

13:00 - 13:15 Wytyczne dotyczące projektu logotypu - przykłady

13:15 - 13:30 Ćwiczenia z rozpoznawania Archetypów

13:30 - 13:45 PRZERWA

13:45 - 14:00 Czym jest Inbound Marketing

14:00 - 14:15 Lejek sprzedażowy i jego sens

14:15 - 14:30 Digital Body Language - czym jest i jak korzystać z danych

14:30 - 15:00 Metody pozyskiwania danych na blogu

15:00 - 15:20 Content marketing - skąd czerpać wiedzę, inspirację, trendy?

15:20 - 15:45 Czym jest marketing automation?

15:45 - 16:00 Segmentacja kontaktów - dlaczego jest ważna?


Startujemy o godz. 11:15 w sali 007 w budynku d-21 (CWINT) w dniu 12 grudnia br.

Szkolenie jest bezpłatne. Konieczna jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona. 



Zobacz również:

szkolenia Marketing wydarzenia Wrocław