Szkolenie podstawowe Adobe Photoshop i Adobe Illustrator
7 Maja 2019, 18:00 (Wtorek) - 17 Maja 2019, 20:00 (Piątek)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Regulamin
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w szkoleniach organizowanych przez:
Aviory.com Grzegorz Suszczenia z siedzibą w 15-333 Białystok , Zwierzyniecka 10 lok. 1.
§ 2 Definicje
- "Organizator" - oznacza: Aviory.com Grzegorz Suszczenia
- "Uczestnik warsztatów" - oznacza: osoba, która wyraziła wolę uczestnictwa w szkoleniu poprzez zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu oraz opłaciła lub została za nią opłacona kwota uzgodniona z Organizatorem.
- "Warsztat" - oznacza: szkolenie lub kurs prowadzone zgodnie z opracowanymi przez Organizatora programami zajęć.
- "Cennik" - oznacza: wykaz cen prowadzonych przez Organizatora kursów / szkoleń, publikowanych na stronie www.aviory.com oraz www.evenea.pl
- "Czas trwania" szkolenia - oznacza długość danego kursu / szkolenia, publikowaną na stronie www.aviory.com oraz www.evenea.pl
§ 3 Wykaz szkoleń
- Organizator oferuje następujące szkolenia:
- Szkolenie podstawowe Adobe Photoshop i Adobe Illustrator
- Szkolenie średnio zaawansowane Adobe Photoshop
- Szkolenie średnio zaawansowane Adobe Illustrator
- Szkolenie Zaawansowane Adobe Illustrator
- Szkolenia są organizowane w trybie grupowym.
- Harmonogram jest ustalany przed rozpoczęciem szkolenia.
- Za zgodą wszystkich uczestników i prowadzącego dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu.
§ 4 Warunki uczestnictwa w szkoleniu
- Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest wyrażenie chęci udziału w nim przez:
- Podanie wymaganych informacji zgłoszeniowych w formularzu zgłoszeniowym na stronie www.evenea.pl
- oraz dokonanie opłaty za szkolenie / przelewem online/ zgodnie z cennikiem umieszczonym na stronie internetowej lub na stronie www.evenea.pl. Jeżeli umowa dot. szkolenia nie stanowi inaczej opłata za szkolenie musi być zrealizowana przed przystąpieniem do szkolenia.
- Uczestnicy w wieku od 16 roku życia do 18 muszą mieć pozwolenie na uczestnictwo w szkoleniu od rodzica bądź od opiekuna prawnego.
- Liczba uczestników szkolenia jest ograniczona do 20 osób. O wpisie na listę uczestników danego szkolenia decyduje kolejność zgłoszeń oraz dokonanie opłaty za szkolenie wg cennika.
- Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy będą umieszczone na liście rezerwowej, o czym zostanie poinformowany zainteresowany.
- Szkolący nie zwraca części opłaty za nieobecność uczestnika szkolenia na szkoleniu.
§ 5 Obowiązki Organizatora
- Przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie z harmonogramem.
- Prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia dostępnym na stronie organizatora
- Prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Przeprowadzenia zajęć z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami.
- Zapewnienia do prowadzenia zajęć wykwalifikowanej kadry szkoleniowej.
- Udostępnienie Uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych.
- Zapewnienia należytej ochrony danych osobowych uczestników szkolenia.
- Po ukończeniu szkolenia wydanie Uczestnikom certyfikatów ukończenia szkolenia.
§ 6 Obowiązki i prawa
Uczestnika szkolenia
- Uczestniczenie w zajęciach zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć
- Aktywne uczestnictwo wraz z wykonywaniem ćwiczeń zalecanych przez prowadzącego.
- Dbanie o mienie udostępnione przez Organizatora w celu prowadzenia zajęć.
- Zabrania się:
- spożywania posiłków
- spożywania alkoholu
- korzystania z telefonów komórkowych
- wykorzystywania sprzętu komputerowego znajdującego się w pracowni do celów innych niż tematyka szkolenia.
- instalowania oprogramowania przyniesionego z zewnątrz lub innego
- W uzasadnionych przypadkach Uczestnik ma prawo złożyć reklamację.
§ 7 Rezygnacja ze szkolenia
- Rezygnacja ze szkolenia wymaga formy pisemnej lub telefonicznej maksymalnie do dnia 23 kwietnia 2019.
- Nieobecność Uczestnika na szkoleniu lub na jego części, nie uprawnia Uczestnika szkolenia do żądania zwrotu kwoty lub części kwoty wpłaconej za szkolenie - o ile umowa nie stanowi inaczej.
§ 8 Reklamacja
- Organizator dopuszcza możliwość złożenia reklamacji realizowanych usług szkoleniowych zgodnie z treścią poniżej.Reklamacje można zgłaszać do Organizatora w formie pisemnej, listem poleconym lub mailem, na adres organizatora wskazany poniżej, najpóźniej w terminie czternastu dni od daty zakończenia realizacji danej usługi szkoleniowej.
- Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 3.0 w skali od 1 do 5 punktów uzyskanej z ankiety ewaluacyjnej (ocena reakcji na szkolenie lub inną usługę rozwojową). Dotyczy to zarówno usług o charakterze zamkniętym, realizowanych na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa jak i usług o charakterze otwartym, w którym uczestniczą osoby indywidualne. Aviory.com chce uniknąć subiektywnej oceny poszczególnych uczestników szkoleń, dlatego wzięte pod uwagę zostaną oceny wszystkich uczestników danego szkolenia, co pozwoli na jego obiektywną opinię. Reklamacja nie zostanie zatem uwzględniona, w przypadku, gdy średnia ocen z usługi w ankiecie ewaluacyjnej wynosi powyżej 3.0., niezależnie od oceny osoby składającej reklamację.
Kontakt:
Aviory.com Grzegorz Suszczenia
ul. Zwierzyniecka 10 lok. 1
15-333 Białystok
Tel. 48 506 044 180
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- zgłoszony problem - opis
- dane kontaktowe do uczestnika/ instytucji, zgłaszającej reklamację, tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e-mail
- nazwę i datę usługi, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie
- proponowany przez uczestnika szkolenia sposób rozwiązania sprawy
- Uczestnik usługi, który składa reklamację może wnioskować o:
- bezpłatne dodatkowe materiały dydaktyczne
- bezpłatne miejsce na szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce
- w przypadku reklamacji szkolenia o charakterze zamkniętym, w wyniku niezadowolenia uczestników szkolenia oraz osób reprezentujących Klienta, bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym trenerem
- zwrot kosztów usługi - wyłącznie w przypadku niestawienia się trenera w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomieniu uczestnika o zmianie terminu/odwołaniu usługi drogą mailową lub telefoniczną.
- Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przez organizatora informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 21 dni (z uwzględnieniem w obu przypadkach dni roboczych). Aviory.com zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynikać będzie ona z nieznajomości postanowień umowy. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji wskazanych w pkt. 2, Organizator wyznaczy uczestnikowi szkolenia 7 dniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenie reklamacyjnego.
§ 9 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo zmian w niniejszym regulaminie.
- Spory wynikające z realizacji niniejszego Regulaminu strony będą rozstrzygały polubownie na drodze negocjacji. Jeżeli nie będzie to możliwe, strony poddadzą je pod osąd Sądu właściwego dla siedziby Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Jeżeli jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu okażą się nieważne, nie uchybia to ważności pozostałych postanowień.
- Wszystkie pozyskane dane osobowe od uczestnika szkolenia podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997. Dane te będą wykorzystywane tylko i wyłącznie przez Organizatora do komunikacji z Uczestnikiem szkolenia, wystawienia zaświadczenia dla uczestnika oraz w celach marketingowych.
Miejsce
Laboratorium komputerowe - Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości
Zwierzyniecka 10, Białystok
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
Zwierzyniecka 10, Białystok