Be the Change

20 Marca 2018, 09:00-18:00 (Wtorek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Opis Warsztatów

 I. Warsztaty:

1. Coatching w pigułce - Zadaniem coacha jest wspieranie klienta w jego drodze rozwoju bez mówienia mu, co i jak ma zrobić. Coach nie jest psychologiem ani mentorem. W czym zatem tkwi siła coachingu, że potrafi dokonać ogromnych zmian w zgodzie z wartościami członków zespołu i strategią organizacji oraz co musi zrobić project manager aby zostać coachem…. dobrym coachem?

Prowadzący:

Joanna Pauly - trener biznesu, coach i project manager certyfikowany w PCM, IPMA Level C, i PRINCE2, Scrum PSM1, M_o_R. Akredytowany trener International Project Management Associaction. Prezes zarządu Apauly Group sp. z o.o., dyrektor generalna Szkoły Project Managerów® - pierwszej w Polsce placówki kompleksowego kształcenia zawodowego project managerów. Ukończyła Międzynarodowe Studia Coachingu i akredytowany przez ICF program CoachWise, dziennikarstwo, politologię, europeistykę, brokering technologiczny i finanse. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami z klientami korporacyjnymi, administracją, edukacją, sektorem badawczo-rozwojowym, menadżerami i przedsiębiorcami. Umiejętności project&portfolio managera, coacha i trenera wykorzystuje w prowadzeniu własnego biznesu. Stworzyła 10 lat temu stabilną firmę consultingową i szkoleniową. Jej doświadczenie to ponad 25 tys. godzin szkoleniowych i coachingowych, 6,5 tys. osób w projektach, 100 mln pozyskanych środków unijnych, udział w projektach o sumarycznym budżecie blisko 1 mld zł. Jest członkiem Business Centre Club, Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, International Project Management Association. Pełniła funkcje członka zarządu i eksperta ds. EFS Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, aktualnie jest członkiem Rady Regionalnej Izby handlowo-Przemysłowej w Gliwicach, asesorem i ekspertem przy ocenie projektów unijnych na szczeblu rządowym i samorządowym, autorką publikacji (InnPoland, PM.News, PM.Research), jurorką konkursu Dobre Praktyki EFS przy Ministerstwie Rozwoju Regionalnego oraz asesorem wiodącym nagrody Polish Project Excellence Award 2016.

II. Gry biznesowe:

1. Kanban- Pizza Game jest to gra symulacyjna ukazująca kluczowe wartości koncepcji lean managementu oraz narzędzia i praktyk systemu kanban, prowadzące do możliwie szybkiego dostarczania klientowi wartości jak najniższym kosztem. Uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie zarządzać procesem pracy jednego lub wielu zespołów, a także niezależnych specjalistów skupionych wokół jednego celu. Dzięki wplecionej w scenariusz szkolenia Pizza game, uczestnicy mają okazję poznać i wypróbować kanbana w praktyce.

Prowadzący:

Katarzyna Warcholak - Doktorantka nauk ekonomicznych na WZiEU w Szczecinie, posiada certyfikat IPMA-Student, należy do Rady IPMA Young CrewPolska, aktywnie działa w kole naukowym KN Project oraz ZGR IPMA. Uczestniczy w konferencjach naukowych związanych z zarządzaniem projektami w celu zwiększenia swojej wiedzy. Należy do zespołu organizującego PM Edukację. 

2. The Whisky Game jest to gra symulacyjna w której uczestnicy poprzez świetną zabawę poznają schemat działania łańcucha dostaw i tego jak działa efekt byczego bicza. Jest to gra dla wielu osób gdzie każda osoba ma do wyboru rolę: kupca detalicznego, hurtownika, dystrybutora i fabryki. Każda z ról będzie zmagać się z zapotrzebowaniem na beczki tytułowej Whisky. Każdy z graczy może zamawiać, kupować, magazynować beczki z alkoholem. Celem gry jest zredukowanie wydatków do minimum czyli to o co chodzi w każdej najmniejszej nawet firmie.

Prowadzące:

Paulina Fedorowiat-  Studentka trzeciego roku Zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim. Aktywnie działa w kole naukowym KN Project oraz ZGR IPMA, należy do Rady IPMA Young Crew Polska. W okresie trwania nauki zdobyła certyfikat IPMA Student. Aktywnie uczestniczy w organizacji warsztatów związanych z zarządzaniem projektami. Pomaga przy organizacji PM Edukacji. W wolnym czasie uczestniczy w konferencjach naukowych w celu zwiększenia swojej wiedzy.

Irena Wójcik- Studentka trzeciego roku zarządzania na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Działa w kole naukowym KN Project oraz ZGR IPMA. Podczas nauki zdobyła certyfikat IPMA Student. Jest zaangażowana w pomoc przy organizacji warsztatów związanych z zarządzaniem projektami. Udziela się realizacji projektu budowlanego, którego jest współtwórcą. Współuczestniczy przy organizacji PM Edukacji. W wolnym czasie bierze udział w konferencjach naukowych.

3. Poligon projektów jest to symulacyjna gra decyzyjna, w której gracze wcielają się w role zespołu kierującego projektem i prowadzą projekt przez kolejne etapy. Celem gry jest wykonanie projektu zgodnie z ustaleniami wynegocjowanego w czasie rozgrywki kontraktu w określonym czasie za danym budżecie. Gra szkoleniowa poligon projektów stwarza możliwość bezpiecznej konfrontacji wiedzy teoretycznej z zakresu zarządzania projektami z praktyką. Najcenniejsze jest autentyczne zobaczenie konsekwencji podejmowanych decyzji. Wszystkie tradycyjne szkolenia z project menagement mają jedną podstawową wadę. Nie ma możliwości uczyć się na popełnionych przez siebie błędach a to przecież jest najbardziej efektywne. Na zwykłym szkoleniu nawet jak coś zaplanujemy to nie przećwiczymy realizowania tego co zaplanował a w Poligonie Projektów jest to możliwe. Największym atutem tej gry jest to, że dynamicznie dostosowuje się ona do podjętych decyzji stwarzając realny obraz realizacji projektu.

Prowadzący:

Joanna Rzempała- Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Wykładowca tematyki zarządzania projektami. Jest kierownikiem i wykładowcą studiów podyplomowych "Menedżer Projektów" realizowanych na Uniwersytecie Szczecińskim. Kierownik projektów dydaktycznych i biznesowych, niezależny konsultant głównie w obszarze zarządzania finansami projektów. Menedżer Programu IPMA-Student, Koordynator Ogólnopolskiego Konkursu Project Master na najlepszą pracę dyplomową z tematyki zarządzania projektami. Posiada certyfikat Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 Foundation. Uzyskała tytuł Atlasa Project Managementu 2015 za szerzenie idei i wiedzy o zarządzaniu projektami w Polsce. Autorka publikacji naukowych, w tym z obszaru zarządzania.


Dodatkowo uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość wzięcia udziału w pierwszej edycji "Escape Room Project". Escape Room to zabawa w ucieczkę  z zamkniętego pokoju. Symulowana sytuacja ma na celu naukę współpracy w zespole. 

Prowadzący:

Studenci Koła Naukowego Project


Rozkład godzinowy