Marki otaczają nas każdego dnia, z każdej strony. Mówią do nas nieprzerwanie 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Często nie zwracamy uwagi na to, kto i w jaki sposób chce nam coś powiedzieć. Na komunikaty dobrze zaprojektowanej marki zawsze zwracamy uwagę. Podczas warsztatów zapoznamy się z całym procesem budowania marki. Opracujemy podstawy do strategii. Wymyślimy nazwę, przygotujemy szkic znaku graficznego (logo/logotyp) i zdecydujemy w jakim kierunku ma iść identyfikacja wizualna powstającej marki. Branding to bardzo pojemne pojęcie a osoby specjalizujące się w tworzeniu marek korzystają z szerokiego spektrum kompetencji. Takie osoby nie muszą (choć mile jest to widziane) wiedzieć co i jak klikać w programie graficznym. Ich podstawowym narzędziem jest znajomość otaczającego świata. Kartka papieru i coś do pisania, też są ważne, żeby zwizualizować koncepcje do wdrożenie na dalszych etapach procesu. Spokojnie, nikt nie musi być artystą, żeby zajmować się brandingiem. Projektowanie, to bardziej dziedzina nauki, gdzie wszystko jest policzalne, niż sztuka, gdzie jest miejsce na spontaniczność a czasem i frywolność.
Podczas naszego spotkania, skondensowaną teorię połączymy z praktyką. Efektem warsztatu będzie solidna podstawa, dzięki której każdy uczestnik samodzielnie będzie mógł dalej rozwijać umiejętności pracy nad brandingiem dla siebie lub swoich klientów.
Miejsce
Al. Najświętszej Maryi Panny 64, Częstochowa