To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bezpłatna rejestracja
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Nazwa wydarzenia: DOFE #Marketing Meeting
Data wydarzenia: 10 maja 2024
Godzina rozpoczęcia: 8:30
Lokalizacja: Podkarpacki Park Biznesowy, 36-002 Jasionka 954 BA [poziom 1, sala 102]

Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie z liderami branży, podczas którego zgłębimy tematy kluczowe dla współczesnych marketerów i przedsiębiorców. Oto co dla Was przygotowaliśmy:

PROGRAM

8:30 - 9:00 | PRZYBYCIE GOŚCI I POCZĄTKOWY POCZĘSTUNEK.
9:05 - Przywitanie i otwarcie.
9:05 - Michał Rzucidło - Centrum Obsługi Inwestora, PPN-T AEROPOLIS.
Dlaczego warto prowadzić swój biznes w PPB.
9:15 - Grzegorz Tabisz - Manager Centrum Transferu Technologii i Innowacji, RARR S.A.
Enterprise Europe Network - Wspieramy MŚP w rozwoju innowacyjności i zdobywaniu zagranicznych rynków.
9:25 - Joanna Sidor - Marketing Manager, Grupa WW Sp. z o.o.
Dlaczego (nie)koniecznie inny marketing dla pokolenia Z?
9:40 - Joanna Tymowicz - Wiceprezeska Zarządu, Agencja e-marketingowa i e-commerce Ideo Force
Echo cyfrowego pokolenia: zaangażowanie Gen Z w sieci.
9:55 - 10:15 | BREAKFAST, COFFEE & NETWORKING
10:15 - Damian Nowak - Prezes Zarządu, Koala Marketing
Rozumienie Klienta: Jak Psychologia Decyzji Kształtuje Skuteczny Marketing.
10:30 - Daria Śliż - Prezes Zarządu, Agencja Marketingowa The Mad Ad
Skuteczna Strategia na LinkedIn.
10:45 - dr Maciej Chrzanowski - Trener produktywności, www.maciejchrzanowski.com
Budowanie
marki osobistej opartej na sprawdzonych strukturach, eksperymentach i AI.
11:00 - BREAKFAST, COFFEE & NETWORKING

PUNKTY INFORMACYJNE: 🌍

  • Biuro Informacji o Funduszach Europejskich, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
  • Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie🌿
  • Generator Kompetencji 3.0 - Rozwój kwalifikacji i kompetencji pracowników MŚP oraz innych podmiotów niebędących przedsiębiorcami w subregionie rzeszowskim
  • Enterprise Europe Network
  • Platformy Startowe Start In
  • Fundusz pożyczkowy dla małych przedsiębiorstw woj. podkarpackiego.

DLA KOGO? 🎯

  • pracowników działów marketingu i sprzedaży,
  • przedstawicieli handlowych,
  • project managerów,
  • osób odpowiedzialnych za realizacje celów sprzedażowych,
  • studentów,
  • właścicieli firm,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

CO?

Dlaczego (nie)koniecznie inny marketing dla pokolenia Z?
Joanna Sidor, Marketing Manager Grupa WW Sp. z o.o.
Jak bardzo konsumenci z pokolenia Z różnią się od innych pokoleń? Jak robią zakup? Jakie przekazy marketingowe do nich przemawiają? Czy warto zaprzątać sobie tym głowę… czy może lepiej odpuścić na starcie? Na te i inne pytania odpowiem podczas mojej prelekcji. Postaram się także obalić kilka mitów krążących wokół pokolenia Z.

Echo cyfrowego pokolenia: Zaangażowanie Gen Z w sieci.
Joanna Tymowicz, Wiceprezeska Zarządu Ideo Force sp. z o.o.
Prelekcja dotyczyć będzie interakcji młodych ludzi z erą cyfrową, ich wpływu na decyzje, percepcje i relacje społeczne. Omówimy, jak Gen Z korzysta z Internetu i mediów społecznościowych, przetwarza informacje i jakie ma oczekiwania wobec treści online. Jako cyfrowi tubylcy, od dzieciństwa zanurzeni w technologii, intuicyjnie i dynamicznie nawigują w sieci. Przeanalizujemy, jak te cechy wpływają na ich zachowania konsumenckie, zwłaszcza w kontekście marketingu internetowego, gdzie cenią autentyczność, personalizację i dialog z markami. Podzielę się strategiami marketingowymi zgodnymi z wartościami Gen Z oraz efektywnymi narzędziami i metodami ich angażowania, a także przyszłościowymi trendami i prognozami dotyczącymi ich dalszego rozwoju cyfrowego.

Rozumienie klienta: Jak psychologia decyzji kształtuje skuteczny marketing.
Damian Nowak, Prezes Zarządu Koala Marketing
Dołącz do nas na krótkim, ale treściwym wystąpieniu, gdzie zgłębimy, jak psychologia wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Odkryj, jak zrozumienie emocji i teorii psychologicznych może rewolucjonizować Twoje strategie marketingowe, zwiększając ich efektywność i angażując odbiorców na nowych poziomach.

Skuteczna strategia na LinkedIn.
Daria Śliż, Prezes Zarządu Agencja Marketingowa The Mad Ad
Poznaj najlepsze praktyki i strategie, które pozwolą Ci maksymalizować potencjał Twojego profilu oraz zwiększyć zaangażowanie i widoczność na platformie LinkedIn.

Budowanie marki osobistej opartej na sprawdzonych strukturach, eksperymentach i AI.
Maciej Chrzanowski, Trener produktywności www.maciejchrzanowski.com
Naucz się, jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym sztuczną inteligencję, do rozwoju i utrwalania Twojej marki osobistej. Eksploruj sprawdzone metody i innowacyjne podejścia, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji.

Bądź na bieżąco!

AEROPOLIS: aeropolis.com.pl

SoMe: www.facebook.com/AeropolisPPNT/

Carpathian Startup FEST: carpathianfest.pl

SoMe: www.facebook.com/carpathianstartupfest/

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

WAŻNE INFORMACJE DLA UCZESTNIKÓW:

Zamknięcie Rejestracji: Rejestracja na wydarzenie zostanie zamknięta w piątek, 7 maja 2024 r.

Otrzymywanie Biletów: Każdy uczestnik, który zarejestruje się na wydarzenie, otrzyma bilet (potwierdzenie uczestnictwa) na podany adres e-mail. Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia, skontaktuj się z organizatorem - [email protected].

Ograniczona ilość miejsc: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku rezygnacji, prosimy o informowanie organizatora drogą mailową lub telefonicznie, co pozwoli na udział osobom z listy rezerwowej.

Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami: Osoby z niepełnosprawnościami proszone są
o informowanie organizatora o swoich potrzebach specjalnych, aby zapewnić odpowiednią pomoc
i obsługę.

Bezpieczeństwo na wydarzeniu: Dla zapewnienia bezpieczeństwa, prosimy o okazanie biletu lub podanie nazwiska w Punkcie Rejestracji, znajdującym się w lobby budynku na parterze.

Czekamy na Państwa uczestnictwo!

ZAPRASZAMY! 

Zobacz również:

inne wydarzenia Jasionka