E-COMMERCE W PRAKTYCE 5 Roadshow
26 Maja 2014, 09:00 (Poniedziałek) - 29 Maja 2014, 15:00 (Czwartek)
Kraków, Wrocław, Poznań, Warszawa,
Partnerzy
Grupa Unity Grupa Unity jest jednym z największych dostawców IT dla e-biznesu w Polsce. Swoich Klientów wspierają poprzez dostarczanie im narzędzi wspierających wielokanałową sprzedaż i dystrybucję, rozwiązań usprawniających procesy w środowisku pracy, a także wdrażanie i integrację dedykowanego oprogramowania. www.unity.pl |
Trusted Shops Trusted Shops jest wiodącą firmą oferującą znak jakości dla sklepów internetowych, program ochrony kupującego oraz system opinii. Zaufało jej już ponad 17 000 e-sprzedawców w Europie. Prezentując znak jakości Trusted Shops, sygnalizują, że w ich sklepach przestrzegane są prawa konsumenta. Ponadto, Trusted Shops zabezpiecza finansowo zakupy klientów na wypadek braku dostawy lub braku zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy. Ich zaufanie do sklepu rośnie, dzięki czemu częściej decydują się na dokończenie zakupów. www.trustedshops.pl |
Grupa Raben Grupa Raben jest operatorem logistycznym, który dostosowuje oferowane usługi do potrzeb Klientów, zachowując jednocześnie wysoką jakość serwisu. |
Kancelaria Radcy Prawnegoo Marianna Poproch-WesołowskaZajmuje się nie tylko obsługą podmiotów gospodarczych i instytucji non-profit, ale również obsługą osób indywidualnych, świadcząc usługi prawne oraz oferując stałą obsługę prawną. Specjalizuje się między innymi w prawie gospodarczym, kontaktowym, papierów wartościowych, nowych technologii czy obsłudze kapitałowej. |
Orbitvu Do misji firmy należy dostarczanie prostych i efektywnych rozwiązań dla e-commerce, które teleportują produkt prosto do klienta. ORBITVU to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą atrakcyjnie i funkcjonalnie prezentować swoje produkty w Internecie i na urządzeniach mobilnych. System ORBITVU umożliwia wykonywanie zdjęć 2D, 360° (popularnie zwanych zdjęciami obrotowymi) i 3D.www.orbitvu.pl |
FreshMail Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu, a w szczególności: budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii e-mailowych, doradztwie w zakresie strategii, kreacji, a także analizie efektów kampanii mailingowych. Od 2008 roku FreshMail zdobył uznanie prawie 10 000 Klientów.freshmail.pl |