Eventcepcja #2

11 Kwietnia 2019, 18:00-21:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

PRELEGENCI

1. Monika Czaplicka


W branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage "Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy" czy akcja "Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka". Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.

Jej debiu­tancka książka "Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media" doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu "Biblii E-biznesu" (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy "215 pomysłów na posty..."). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018. W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP, Provident, Capgemini czy KRPM.

2. Agnieszka Górska

CEO i Co-founder Ulala Chef , doświadczony manager. Pierwsze 16 lat swojej kariery zawodowej spędziła w dużych korporacjach różnych branż, od FMCG (Unilever), przez fashion retail (LPP S.A. - Reserved, Cropp, House, Mohito, etc) po telekomunikację (Orange, Vectra), w tej ostatniej pełniła funkcję dyrektora marketingu i członka zarządu spółki. Od kilku lat związana ze środowiskiem startupów. Pochłonięta pasją do gastronomii, w 2014 roku założyła swój autorski startup - Ulala Chef 

3. Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista "Forbes Polska", członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe". Bloger "Harvard Business Review Polska". Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Jego e-book "Sztuka marketingu" stał się bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes", podobnie jak "Druga Sztuka Marketingu" i "Trzecia Sztuka Marketingu". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w "Marketingu w Praktyce" i "Marketer Plus". Pomysłodawca i twórca fanpage "Bareizmy Wiecznie Żywe". Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com


4. Marta Klimowicz



Marta jest doktorką socjologii, od ponad 10 lat pracującą w branży internetowej. Specjalizuje się w marketingu internetowym, ma doświadczenie z budowania społeczności wokół produktów life-style'owych. Od ponad trzech lat pracuje dla polskich software house'ów, pomagając im w rozwoju biznesów na rynkach zagranicznych.