
PRELEGENCI
1. Monika Czaplicka

W branży online od 2006 roku. Pracuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage "Kryzysy wybuchają w social media w weekendy" czy akcja "Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka". Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.
Jej debiutancka książka "Zarządzanie kryzysem w social media" doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu "Biblii E-biznesu" (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy "215 pomysłów na posty..."). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018. W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP, Provident, Capgemini czy KRPM.
2. Agnieszka Górska
CEO i Co-founder Ulala Chef , doświadczony manager. Pierwsze 16 lat swojej kariery zawodowej spędziła w dużych korporacjach różnych branż, od FMCG (Unilever), przez fashion retail (LPP S.A. - Reserved, Cropp, House, Mohito, etc) po telekomunikację (Orange, Vectra), w tej ostatniej pełniła funkcję dyrektora marketingu i członka zarządu spółki. Od kilku lat związana ze środowiskiem startupów. Pochłonięta pasją do gastronomii, w 2014 roku założyła swój autorski startup - Ulala Chef
3. Jacek Kotarbiński
4. Marta Klimowicz
Marta jest doktorką socjologii, od ponad 10 lat pracującą w branży internetowej. Specjalizuje się w marketingu internetowym, ma doświadczenie z budowania społeczności wokół produktów life-style'owych. Od ponad trzech lat pracuje dla polskich software house'ów, pomagając im w rozwoju biznesów na rynkach zagranicznych.
Miejsce
al. Jerozolimskie 93, Warszawa