OSZCZĘDNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO W BIZNESIE

23 Października 2024, 14:00-20:00 (środa)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

OPIS WARSZTATU

WARSZTAT: UGOŚĆ SAM SIEBIE, BY MÓC GOŚCIĆ INNYCH- JAK CHRONIĆ ZASOBY PSYCHICZNE W BRANŻY HORECA

OPIS WARSZTATU 

Branża HoReCa to wymagające środowisko, które często prowadzi do obciążeń psychicznych, wypalenia zawodowego i utraty dobrostanu. W tym warsztacie dowiesz się, jak zadbać o siebie, abyś mógł skuteczniej prowadzić swój biznes i jednocześnie chronić swoje zdrowie psychiczne. Uczestnicy poznają najnowsze badania nad dobrostanem, nauczą się praktycznych narzędzi samopomocy psychologicznej oraz zdobędą wiedzę o tym, jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu. To skondensowana próbka całodniowego szkolenia, która da Ci praktyczne narzędzia do pracy nad własną odpornością psychiczną, niezbędną w branży HoReCa

PROGRAM WARSZTATU

Dobrostan w branży HoReCa - dlaczego jest tak ważny? 

  • Przegląd badań nad dobrostanem psychicznym i jego wpływem na wyniki biznesowe.
  • Jak trudne środowisko pracy wpływa na pracowników w branży HoReCa?

Zagrożenia psychiczne w HoReCa - dlaczego ta branża naraża nas bardziej?

  • Omówienie wypalenia zawodowego i innych zagrożeń psychicznych.
  • Porównanie branży HoReCa z innymi sektorami w kontekście dobrostanu pracowników.

Narzędzia samopomocy psychologicznej - jak zacząć dbać o siebie?

  • Podstawowe narzędzia samopomocy psychologicznej, oparte na modelu REBT Alberta Ellisa.
  • Praktyczne techniki pracy z własnymi emocjami i prewencja wypalenia zawodowego.

Warsztat praktyczny - budowanie odporności psychicznej.

  • Ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzi REBT.
  • Zrozumienie, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy.
  • Omówienie możliwości szukania wsparcia psychologicznego i granic autoterapii.

KAMIL CZAJKOWSKI - Psycholog, hotelarz, trener. 

Studiował filozofię oraz psychologię ze specjalizacją kliniczną, zdobywał praktykę w Ośrodku Interwencji Kryzysowej oraz Ośrodku Pomocy Ofiarom Przemocy. Jest menedżerem hotelarskim z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy na stanowiskach średniego i wyższego szczebla w hotelach sieciowych i prywatnych. Od lat prowadzi praktykę psychologiczną jako psycholog i trener biznesu oraz doradca, jest certyfikowanym coachem ICF, ukończył studia podyplomowe MBA, a obecnie certyfikuje się jako terapeuta poznawczo-behawioralny. Jest nauczycielem akademickim m.in w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa i trenerem biznesu prowadząc zajęcia z zakresu psychologii marketingu, sprzedaży, obsługi klienta oraz kompetencji menedżerskich, przywództwa i motywacji. Spełniony mąż i ojciec, z zamiłowania jest muzykiem grającym na gitarze i pianinie.