HackRcity - analyze, optimize and prove!

16 Listopada 2019, 08:00-22:00 (Sobota)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Regulamin - HackRcity - analyze, optimize and prove!



§ 1. Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin (dalej: "Regulamin") określa zasady i warunki, na jakich odbywa się wydarzenie pod nazwą HackRcity - analyze, optimize and prove! - zwany dalej "Hackathon".

1.Organizatorem Hackathonu pod nazwą "HackRcity - analyze, optimize and prove!" jest Analyx sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu, 61-887 Poznań przy ulicy Krysiewicza 2, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000258975, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 778-14-36-887 - zwany dalej " Organizatorem".

2.Hackathon odbędzie się dnia 16 listopada 2019 r. w siedzibie Organizatora.

3.Hackathon skierowany jest dla osób posiadających pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby dopuszczone do udziału w Hackathonie dalej zwane będą "Uczestnikami".

4.Celem Hackathonu jest przeprowadzenie konkursu programistycznego zwany dalej: " Konkursem" i wyłonienie najlepszego, stworzonego podczas Hackathonu, modelu predykcyjnego napisanego w języku programowania R - zwanego dalej "Modelem".

5.Niniejszy Regulamin określa w szczególności: warunki uczestnictwa w Konkursie, zasady przeprowadzenia Konkursu wraz ze sposobem wyłonienia laureatów oraz przekazania im przyznanych nagród, jak również zakres świadczeń Organizatora wobec Uczestników.

6.Zgłoszenie się do udziału w Hackathonie jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.

§ 2. Zasady i warunki udziału

1.Udział w Hackathonie jest dobrowolny, a Uczestnicy nie są zobowiązani do wnoszenia wpisowego w żadnej wysokości.

2.Celem wzięcia udziału w Hackathonie należy dokonać rejestracji zgodnie z § 3 Regulaminu.

3.Warunkiem dopuszczenia do udziału w Konkursie jest złożenie oświadczenia o przeniesieniu autorskich praw majątkowych zgodnie z § 7 Regulaminu.

4.Na potrzeby Hackathonu Uczestnicy tworzą zespoły liczące od 3 do 4 członków.

5.Jeden uczestnik nie może być przypisany do więcej niż jednego zespołu.

6.Zdalny udział w Hackathonie nie jest możliwy.

7.W Hackathonie udział mogą wziąć pracownicy lub współpracownicy, wykonujący powierzone im zlecenia na podstawie umów cywilnoprawnych z Organizatorem z tym zastrzeżeniem, że drużyny, w skład których wchodzą takie osoby nie będą brane pod uwagę w trakcie wyłaniania zwycięzców Konkursu i wręczenia nagród.

8.Uczestnicy zobowiązani są przestrzegać przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

9.Uczestnicy budują Model konkursowy w trakcie trwania Hackathonu w zespołach, do których są przypisani, korzystając z własnego sprzętu i własnych narzędzi.

10.Zgłoszenie się do Hackathonu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika oraz na utrwalanie oraz rozpowszechnianie jego wizerunku w materiałach fotograficznych oraz audio-wizualnych w celach promocji Hackathonu oraz jego Organizatora na wszystkich możliwych polach eksploatacji bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. Za wyrażenie takiej zgody Uczestnik nie otrzymuje wynagrodzenia.

11.Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Uczestników znajdują się w załączniku nr 1 do Regulaminu.

12.Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych przed zakończeniem Konkursu (w tym ogłoszeniem laureatów) jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Hackathonie.

13.Uczestnik konkursu powinien posiadać doświadczenie zawodowe/naukowe i umiejętności umożliwiające wykonanie powierzonych zadań w trakcie trwania konkursu takich jak przetwarzanie danych, budowanie modeli statystycznych, wiedzę z zakresu optymalizacji danych etc.

14.Wymagana jest znajomość języka programowania R, dopuszcza się także Uczestników ze znajomością języka Python.

15.Uczestnik w trakcie rejestracji udostępni materiały potwierdzające umiejętności i doświadczenie (link do swojego konta GitHub lub link do profilu LinkedIn). W przypadku, gdy jego profile użytkownika nie będą potwierdzać posiadania doświadczenia oraz umiejętności, o których mowa w punktach 13-14, Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia Uczestnika z listy Uczestników, o czym zostanie on niezwłocznie powiadomiony drogą e-mail.

§ 3. Rejestracja Uczestników

1.Udział w Hackathonie należy zgłaszać za pomocą formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie www.evenea.pl: https://evenea.pl/event/hackRcity/.

2.Liczba Uczestników jest ograniczona, a zapisy mogą zostać zamknięte po osiągnięciu limitu wyznaczonego przez Organizatora i podanego na stronie dedykowanej zapisom.

3.Rejestracja internetowa Uczestników Hackathonu trwa od dnia 16 września 2019 roku od godz. 00.01 do dnia 1 listopada 2019 roku do godz. 23.59 lub krócej w przypadku osiągnięcia limitu Uczestników.

4.Potwierdzenie uczestnictwa zostanie wysłane drogą mailową w ciągu kilku dni od dnia rejestracji wszystkich członków zespołu.

5.Każdy członek zespołu rejestruje się do wydarzenia indywidualnie, wskazując nazwę zespołu do której będzie należał.

6.Zespołom przysługuje prawo do wymiany zarejestrowanych członków zespołu do chwili rozpoczęcia Hackathonu. Każdy taki przypadek należy zgłosić do Organizatora, a nowy członek zespołu powinien dokonać dodatkowej rejestracji zgodnie z instrukcjami od Organizatora.

7.Prawo do wzięcia udziału w wydarzeniu mają tylko Uczestnicy, którzy otrzymali od Organizatora e-mail z biletem potwierdzającym udział.

8.Organizator nie odpowiada za podanie błędnych danych kontaktowych podczas rejestracji.

9.Uczestnicy są zobowiązani do okazania dokumentu tożsamości i podpisania listy obecności w recepcji, w dniu wydarzenia.

10. W przypadku zaistnienia sytuacji zgłoszenia się zespołów o podobnych umiejętnościach i doświadczeniu, liczy się kolejność zgłoszeń.

§ 4. Przebieg Hackathonu

1.Hackathon rozpocznie się 16 listopada 2019 roku o godzinie 8:00 w siedzibie Organizatora. Przewidywany czas trwania Hackathonu wynosi 14 godzin. W przypadku wcześniejszego ukończenia prac przez wszystkich Uczestników, przedstawiciel Organizatora może podjąć decyzję o jego skróceniu.

2.Wydarzenie zapoczątkuje 60-minutowa prezentacja gościa wydarzenia.

3.Konkurs programistyczny rozpocznie się o 10:15 i potrwa do 20:15.

4.Prezentacja Modeli stworzonych przez zespoły odbędzie się o godzinie 20:30.

5.Przewidziany czas prezentacji wyników przez zespół to 10 minut.

6.Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się o godzinie 22:00, przy czym Organizator zastrzega sobie prawo przesunięcia tej godziny jeżeli wymagać tego będą względy organizacyjne.

7.Przed przedstawieniem Modeli do oceny, Uczestnicy zdeponują je we wskazanym przez Organizatora repozytorium cyfrowym.

§ 5. Założenia Konkursu

1.Treść i zakres wymagań zadań konkursowych zostanie ogłoszona podczas rozpoczęcia Konkursu dnia 16.11.2019 r.

2.Dozwolone jest korzystanie z powszechnie dostępnych, bezpłatnych, legalnych bibliotek.

3.Organizator pozostawia dowolność Uczestnikom co do wyboru systemu kontroli wersji, w którym będzie przechowywany kod Modelu w trakcie trwania Konkursu.

4.Zabrania się wprowadzanie poprawek po upływie czasu trwania Konkursu programistycznego określonego w Regulaminie oraz potwierdzonego przez przedstawiciela Organizatora na miejscu. Jury nie będzie brało pod uwagę wprowadzonych ulepszeń.

5.Prezentacje wyników powinny zostać przygotowane w języku polskim lub angielskim.

§ 6. Wybór zwycięzców oraz przyznanie nagród

1.Przedstawione przez zespoły wyniki prac będą oceniane przez jury - dalej: Jury - składające się z dwóch osób zaproszonych przez Organizatora oraz jednego reprezentanta Organizatora.

2.Jury tworzą osoby posiadające ekspercką wiedzę i wieloletnie doświadczenie w dziedzinie Data Science.

3.Do zadań Jury należy ocena wyników przedstawionych przez Zespoły i wybór laureatów Hackathonu.

4.Wybór Jury należy wyłącznie do Organizatora.

5.Model zostanie oceniony według następujących kryteriów, które muszą zostać spełnione:

a)dokładność,
b)interpretowalność,
c)wybór metod i zmiennych i stojąca za tym motywacja,
d)racjonalność i praktyczność rozwiązania,
e)prezentacja rozwiązania i wyników.

6. Skala ocen dla każdego z kryteriów to 1-5, gdzie 5 jest najwyższą oceną. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych kryteriów i ogłoszenia nowych najpóźniej w przeddzeń rozpoczęcia wydarzenia.

7.W przypadku równego rozłożenia liczby głosów, głos decydujący należy do przewodniczącego Jury. Przewodniczący zostanie wybrany przez członków Jury ze swojego grona przed rozpoczęciem Konkursu.

8.Decyzje Jury są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.

9.Organizator zakłada wyłonienie tylko jednego zwycięskiego zespołu.

10.Nagrodą dla zwycięskiego zespołu jest 10 101 PLN netto (słownie: dziesięć tysięcy sto jeden złotych).

11.W przypadku zaistnienia przewidzianego przepisami prawa obowiązku uiszczenia podatku dochodowego od osób fizycznych z tytułu przyznanych nagród związanych z Hackathonem, Organizator przyzna dodatkowe nagrody pieniężne w kwocie odpowiadającej wysokości podatku obciążającego zdobywców nagród, tj. równowartość 11,11% wartości nagrody przypadającej poszczególnemu laureatowi, która zostanie przeznaczona na zapłatę podatku.

12. Podmiotem odpowiedzialnym za rozliczenia związane z wydaniem nagród w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych jest Organizator.

13. Nagroda, o której mowa w niniejszym paragrafie, będzie wypłacona nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych na wskazany przez zespół zwycięski rachunek bankowy. Termin ten będzie liczony od dnia wskazania rachunku bankowego Organizatorowi przez kapitana zespołu. W przypadku niewskazania numeru rachunku w dniu ogłoszenia zwycięzcy, Organizator wezwie kapitana zwycięskiego zespołu do jego wskazania drogą e-mail. Po bezskutecznym upływie 21-dniowego terminu nagroda przepada.

§ 7. Własność intelektualna / prawa autorskie

1.Każdy Uczestnik Konkursu udziela Organizatorowi gwarancji, że zrealizowane przez niego podczas Hackathonu prace konkursowe są wyłącznie jego autorstwa, a także że nie naruszają jakichkolwiek praw osób czy podmiotów trzecich, w szczególności autorskich praw majątkowych i osobistych innych twórców - zarówno biorących jak i niebiorących udziału w Hackathonie.

2.Uczestnicy Konkursu w dniu jego odbywania się, a przed przystąpieniem do wykonywania zadań konkursowych, podpisują stosowne oświadczenie - załącznik numer 2 do Regulaminu - na mocy którego przenoszą na Organizatora majątkowe prawa autorskie do Modeli i ich elementów zgodnie z treścią ww. oświadczenia na wszystkich polach eksploatacji istniejących w dniu odbywania się Konkursu.

3.Uczestnik zobowiązuje się, że przed dostarczeniem wyników pracy Organizatorowi nie dokona żadnych rozporządzeń autorskimi prawami majątkowymi, nie udzieli żadnych licencji na korzystanie z tych praw, ani nie dokona ograniczeń w wykonywaniu autorskich praw osobistych.

4.Uczestnik oświadcza, iż przyjmuje na siebie wszelką odpowiedzialność z tytułu roszczeń osób trzecich kierowanych wobec Organizatora, które powstałyby w związku z jego udziałem w Hackathonie jak i wykonanym przez Uczestnika Modelem, w szczególności w zakresie eksploatowania przez Organizatora Modelu oraz jego dzieł zależnych.

5.Organizator jest uprawniony do tworzenia, korzystania i swobodnego rozporządzania utworami stworzonymi przez Uczestników w czasie Konkursu, w tym do umieszczenia w portfolio Organizatora celem promowania podobnych wydarzeń Organizatora w przyszłości.

§ 8. Świadczenia Organizatora

1.W zamian za przeniesienie na Organizatora majątkowych praw autorskich, o których mowa w § 7, Organizator zapewnia Uczestnikom następujące świadczenia:

a)Przestrzeń biurowa do pracy w siedzibie Organizatora;

b)dostęp do Internetu (sieć Wi-Fi);

c)zasilanie elektryczne;

d)dostęp do węzła sanitarnego;

e)wyżywienie i napoje;

f)wsparcie merytoryczne w trakcie trwania Hackathonu.

2. Wsparcie merytoryczne zapewnione przez Organizatora stanowią osoby z wieloletnim doświadczeniem i znawcy podejmowanego tematu (dalej: Mentorzy).

3. Zadaniem Mentorów w czasie Hackathonu jest wsparcie zespołów, udzielanie porad oraz odpowiadanie na pytania Uczestników w zakresie, który Mentor uznaje za uczciwy wobec reszty Zespołów.

§ 9. Postanowienia końcowe

1.Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na stronie https://evenea.pl/event/hackRcity/.

2.Uczestnik potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Hackathonie.

3.Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu Hackathonu lub jego odwołania w przypadku zdarzeń od niego niezależnych, o czym niezwłocznie poinformuje Uczestników drogą e-mail. Wszelkie roszczenia z tego tytułu są wyłączone.

4.Organizator nie odpowiada za mienie Uczestników w trakcie tworzenia prac konkursowych.

5.Organizator zapewnia sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.

6.Organizator nie zwraca kosztów zakwaterowania i przejazdu Uczestników.

7.Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i PPOŻ obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowany jest Hackathon. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za wszystkie wyrządzone przez nich szkody i są zobowiązani do pokrycia kosztów naprawy wyrządzonych szkód.

8.Wszelkie naruszenia Regulaminu upoważniają Organizatora do wykluczenia Uczestnika z udziału w Hackathonie i skutkują utratą prawa do nagrody.

9.W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych i RODO oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.