Kompetencje Lidera. Komunikacja i budowanie autorytetu- szkolenie online
7 Czerwca 2018, 20:00-21:30 (Czwartek)

Komunikacja w biznesie - cykl szkoleń
CZEGO DOTYCZĄ SZKOLENIA?
Umiejętności komunikacyjne i kompetencje interpersonalne to kluczowe i niezbędne cechy każdego lidera, bez względu na branżę w jakiej pracuje.
Szkolenia mają charakter webinarów, prowadzonych na żywo, które dają możliwosć pełnej interakcji uczestnika w trakcie realizowanego tematu z prowadzącym oraz możliwośc zadawania pytań.
W zależności od wybranego biletu uczestnicy szkoleń mają też możliwość skorzystania z dodatkowych sesji mentoringowych lub coachingowych, które pomogą im udoskonalić swoje umiejętności lub skutecznie wprowadzić zmiany w dotychczasowym systemie działania.
CZY TE SZKOLENIA SĄ DLA MNIE?
Szkolenia są skierowane zarówno do osób, które zaczynają swoją karierę w biznesie jak i i tych, które robią to od wielu lat i chcą usystematyzować lub udoskonalić swoją wiedzę i umiejętności.
Dzięki posiadaniu omawianych umiejętności uczestnik szkolenia zyska swój arsenał metod i sposobów, dzięki którym będzie lepiej przygotowany do rozmów biznesowych, rekrutacyjnych lub sprzedażowych. Liderzy czy managerowie będą mieli możliwość lepszego wspierania członków zespołu a przedsiębiorcy lepszą możliwość rozwijania własnej działalności biznesowej.
Komunikacja, traktowana bardzo szeroko, jako najważniejsza kompetencja w biznesie, przekłada się zawsze na wyniki finansowe, zwrot inwestycji czy też redukcję kosztów.
Jak to możliwe? Jeśli nie wiesz, zapraszam Cię na cały cykl szkoleń.
JAKIE TEMATY BĘDĄ PORUSZANE W TRAKCIE SZKOLEŃ?
METODY, ZASADY, PATENTY
- zarządzanie rozmową biznesową, handlową, telefoniczą etc.
- metody służące do identyfikacji potrzeb rozmówcy
- strategie pomagające identyfikować właściwy moment finalizacji i zamknięcia rozmowy
- techniki proaktywnego prowadzenia rozmowy i odpowiadania na obiekcje rozmówcy
- techniki dobrego otwarcia i zamknięcia rozmowy
- metody skutecznego rozpoznawania potrzeb klienta (co, kiedy, gdzie, jak)
- zasady dobrego procesu komunikacji
- techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami, obiekcjami, wątpliwościami
- strategie budowania własnej pozycji od pierwszej rozmowy biznesowej
- motywy podejmowania przez ludzi decyzji
- patenty na to, jak "spaść na cztery łapy" w sytuacjach bez wyjścia
- alternatywne sposoby działania
- jak używać języka i tonu do budowania autorytetu i profesjonalnej asertywności
- alternatywne metody działania
- przykłady z życia

- kim jest lider i jaka jest jego rola
- budowanie wizerunku lidera i autorytetu
- samoświadomość i budowanie relacji
- udzielanie informacji zwrotnej
- aktywne słuchanie
- czynniki ułatwiające i utrudniające pracę lidera
- skuteczne planowanie, motywowanie, słuchanie i angażowanie zespołu
- delegowanie zadań
- zarządzanie czasem, energią i emocjami (higiena pracy lidera)
- zarządzanie konfliktem w zespole
- diagnoza własnego stylu przywództwa
- role zespołowe a typy osobowości
- przykłady z życia
- klarowne i jasne tłumaczenie
- merytoryczne przygotowanie trenera
- przyjazny, prosty przekaz
- przykłady z praktyki
- widać, że czuje Pani to, co robi.
- bardzo dziękuję za świetną dawkę wiedzy
Czy poleciłabyś/poleciłbyś to szkolenie swoim znajomym?
- tak 100%
- nie 0%
Jak oceniasz przydatność szkolenia w Twojej codziennej pracy?
- bardzo przydatne: 72%
- przydatne: 28%