To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Komunikacja w biznesie - cykl szkoleń

CZEGO DOTYCZĄ SZKOLENIA?

Umiejętności komunikacyjne i kompetencje interpersonalne to kluczowe i niezbędne cechy każdego lidera, bez względu na branżę w jakiej pracuje.

Szkolenia mają charakter webinarów, prowadzonych na żywo, które dają możliwosć pełnej interakcji uczestnika w trakcie realizowanego tematu z prowadzącym oraz możliwośc zadawania pytań. 

W zależności od wybranego biletu uczestnicy szkoleń mają też możliwość skorzystania z dodatkowych sesji mentoringowych lub coachingowych, które pomogą im udoskonalić swoje umiejętności lub skutecznie wprowadzić zmiany w dotychczasowym systemie działania.

CZY TE SZKOLENIA SĄ DLA MNIE?

Szkolenia są skierowane zarówno do osób, które zaczynają swoją karierę w biznesie jak i i tych, które robią to od wielu lat i chcą usystematyzować lub udoskonalić swoją wiedzę i umiejętności. 

Dzięki posiadaniu omawianych umiejętności uczestnik szkolenia zyska swój arsenał metod i sposobów, dzięki którym będzie lepiej przygotowany do rozmów biznesowych, rekrutacyjnych lub sprzedażowych. Liderzy czy managerowie będą mieli możliwość lepszego wspierania członków zespołu a przedsiębiorcy lepszą możliwość rozwijania własnej działalności biznesowej. 

Komunikacja, traktowana bardzo szeroko, jako najważniejsza kompetencja w biznesie, przekłada się zawsze na wyniki finansowe, zwrot inwestycji czy też redukcję kosztów. 

Jak to możliwe? Jeśli nie wiesz, zapraszam Cię na cały cykl szkoleń.


JAKIE TEMATY BĘDĄ PORUSZANE W TRAKCIE SZKOLEŃ?



METODY, ZASADY, PATENTY

  • zarządzanie rozmową biznesową, handlową, telefoniczą etc.
  • metody służące do identyfikacji potrzeb rozmówcy
  • strategie pomagające identyfikować właściwy moment finalizacji i zamknięcia rozmowy
  • techniki proaktywnego prowadzenia rozmowy i odpowiadania na obiekcje rozmówcy
  • techniki dobrego otwarcia i zamknięcia rozmowy
  • metody skutecznego rozpoznawania potrzeb klienta (co, kiedy, gdzie, jak)
  • zasady dobrego procesu komunikacji
  • techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami, obiekcjami, wątpliwościami
  • strategie budowania własnej pozycji od pierwszej rozmowy biznesowej
  • motywy podejmowania przez ludzi decyzji
  • patenty na to, jak "spaść na cztery łapy" w sytuacjach bez wyjścia
  • alternatywne sposoby działania
  • jak używać języka i  tonu do budowania autorytetu i profesjonalnej asertywności
  • alternatywne metody działania
  • przykłady z życia



KOMPETENCJE LIDERA
  • kim jest lider i jaka jest jego rola
  • budowanie wizerunku lidera i autorytetu
  • samoświadomość i budowanie relacji
  • udzielanie informacji zwrotnej
  • aktywne słuchanie
  • czynniki ułatwiające i utrudniające pracę lidera
  • skuteczne planowanie, motywowanie, słuchanie i angażowanie zespołu
  • delegowanie zadań
  • zarządzanie czasem, energią i emocjami (higiena pracy lidera)
  • zarządzanie konfliktem w zespole
  • diagnoza własnego stylu przywództwa
  • role zespołowe a typy osobowości
  • przykłady z życia

CO UCZESTNICY POPRZEDNICH EDYCJI  MÓWIĄ O SZKOLENIACH? 


  • klarowne i jasne tłumaczenie
  • merytoryczne przygotowanie trenera
  • przyjazny, prosty przekaz
  • przykłady z praktyki
  • widać, że czuje Pani to, co robi.
  • bardzo dziękuję za świetną dawkę wiedzy


Czy poleciłabyś/poleciłbyś to szkolenie swoim znajomym? 

  • tak 100%
  • nie 0%


Jak oceniasz przydatność szkolenia w Twojej codziennej pracy?

  • bardzo przydatne: 72%
  • przydatne: 28%