Marketing i Technologia 2021

30 Listopada 2021, 09:00-16:00 (Wtorek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Regulamin wydarzenia

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin obowiązuje w dniu 30 listopada 2021, przez cały okres trwania konferencji "Marketing i Technologia", zwanej dalej "WYDARZENIEM". Regulamin obowiązuje wszystkich uczestników WYDARZENIA oraz osoby obsługi przebywające na terenie Auli Artis.

2. Organizatorem WYDARZENIA jest Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, NIP 7831121773 oraz SpeedUp Management sp. z o.o., ul. Święty Marcin 11/8, 61-803 Poznań, NIP 7781440558 zwani dalej "Organizatorem".

3. Każda osoba biorąca udział w WYDARZENIU, winna zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Uczestnictwo w WYDARZENIU oznacza zaakceptowanie postanowień Regulaminu.

4. Osobami kontaktowymi z ramienia ORGANIZATORA są:
a. Karolina Kulig, [email protected]
b. Monika Synoradzka, [email protected]

5. Program wydarzenia i informacje organizacyjne dostępne są na stronie: https://cdv.pl/wydarzenia/konferencja/marketing-i-technologia-2021/

BILETY

1. Bilety na wydarzenie dostępne są w trzech grupach cenowych:

a. w cenie 60 zł dla studentów I i II stopnia Collegium Da Vinci. Bilety dostępne są od 29 października do 15 listopada,
b. w cenie 90 zł dla pozostałych chętnych. Bilety dostępne są od 29 października do 15 listopada,
c. w cenie 120 zł dla wszystkich chętnych po 15 listopada do 29 listopada.

2. Bilety są imienne. W razie chęci odsprzedania biletu na wydarzenie należy poinformować ORGANIZATORA o zmianie danych osobowych uczestnika przypisanego do biletu.

3. Sprzedaż biletów organizowana jest wyłącznie za pośrednictwem portalu Evenea. Niemożliwy jest zakup biletu stacjonarnie przed rozpoczęciem konferencji.

ZGODA NA ROZPOWSZECHNIANIE WIZERUNKU

1. Uczestnik WYDARZENIA wyraża dobrowolną oraz nieodpłatną zgodę na rozpowszechnianie swego wizerunku utrwalonego przez Organizatora WYDARZENIA dla celów reklamowych, promocyjnych oraz marketingowych, związanych z działalnością gospodarczą Organizatora WYDARZENIA.

2. Zgoda ta nie jest ograniczona czasowo ani terytorialnie.

3. Niniejsza zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji, w szczególności publikację na stronie internetowej Organizatora i mediach społecznościowych oraz w drukowanych materiałach marketingowych.

4. Uczestnik WYDARZENIA wyraża zgodę na wykorzystanie jego wizerunku do wszelkiego rodzaju form elektronicznego przetwarzania obrazu, kadrowania i kompozycji, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, lecz nie w formach obraźliwych lub ogólnie uznanych za nieetyczne.

5. Uczestnik WYDARZENIA wyraża zgodę, aby jego wizerunek zestawiony był z wizerunkami innych uczestników WYDARZENIA.

6. Niniejsza zgoda obejmuje zdjęcia i/lub filmy zawierające wizerunek uczestnika WYDARZENIA wykonane przez Organizatora, jak i przez podmiot trzeci działający na zlecenie Organizatora.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako RODO) Uczestnik WYDARZENIA przyjmuje do wiadomości, że:

a. Administratorem danych osobowych uczestników WYDARZENIA jest Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, NIP 7831121773.

b. U Administratora został powołany inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować pod:

- adresem e-mail: [email protected]

c. Dane osobowe uczestników przetwarzane będą w celu organizacji WYDARZENIA, a także dla celów reklamowych, promocyjnych oraz marketingowych, związanych z działalnością gospodarczą Organizatora.

d. Podstawą przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 pkt f RODO).

e. Odbiorcami danych osobowych Uczestników WYDARZENIA mogą być odpowiednie organy państwowe działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto dane Uczestników WYDARZENIA zostaną przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.

f. Dane osobowe uczestników WYDARZENIA będą przetwarzane przez czas organizacji przez ORGANIZATORA WYDARZENIA, o którym mowa w niniejszym Regulaminie lub zgłoszenia przez osobę, której dane dotyczą sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych we wskazanym celu.

g. Uczestnikowi przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych.

h. Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

i. Podanie danych osobowych przez uczestnika jest dobrowolne, jednak nierozerwalnie związane z uczestnictwem w WYDARZENIU.

WYTYCZNE EPIDEMICZNE

1. Organizatorzy zobowiązują się do przestrzegania Wytycznych dla organizatorów imprez kulturalnych i rozrywkowych w trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce dostępnych na stronie: https://www.gov.pl/web/kultura/wytyczne-dla-organizatorow-imprez-kulturalnych-i-rozrywkowych-w-trakcie-epidemii-wirusa-sars-cov-2-w-polsce

REKLAMACJE


1. Wszelkie reklamacje Uczestników WYDARZENIA wobec ORGANIZATORA powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby ORGANIZATORA lub drogą mailową na adres e-mail: [email protected].

2. Reklamacje Uczestników WYDARZENIA mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia WYDARZENIA.

3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.