wyprzedane: Warsztat: Jak tworzyć ciekawe treści wideo dysponując zerowym budżetem? Konferencja Marketing w Kulturze

11 Kwietnia 2022, 11:00 (Poniedziałek)

Gdański Teatr Szekspirowski/The Gdansk Shakespeare Theatre, Gdańsk Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.

Dołącz do szkolenia "Jak tworzyć ciekawe treści wideo dysponując zerowym budżetem?". Zajęcia praktyczne, nie tylko z samego tworzenia, ale także z publikacji treści w internecie z Marcinem Andrzejewskim.

Warsztaty odbywają się 11 kwietnia od godziny 11:00 do 19:00 w Teatrze Szekspirowskim. W trakcie są przewidziane przerwy kawowe i catering dla uczestników i uczestniczek. Ze względów bezpieczeństwa szkolenie jest przewidziane tylko dla osób z ważnym certyfikatem COVID19. Warsztaty towarzyszą Konferencji Marketing w Kultury, która odbywa się 12-13 kwietnia 2022 online i w Gdańsku.

Program MwK 2022.



Informacje od prowadzącego:

Przeprowadzę Cię "za rączkę" od teorii po ustawienie kadru, dobór oświetlenia, wygłuszenia pomieszczenia, zadbania o dźwięk, rejestrację z kilku źródeł (telefonów wyciągniętych z kieszeni), po synchronizację i podstawy montażu takich materiałów w DaVinci Resolve. Zrobimy materiał wideo o konkretnych parametrach technicznych, umieścimy go na YouTube przy okazji poznając trochę teorii — na co zwracać uwagę przy wyborze i pracy z tym kanałem, jak nadawać live przy zerowych kosztach itp.

Po szkoleniu nagrywasz, zedytujesz i opublikujesz materiały audio-wideo na potrzeby instytucji kultury, bez wydawania jakichkolwiek pieniędzy na start (dając jedynie trochę z siebie). ;)
Wymagany laptop z zainstalowanym bezpłatnym programem do edycji wideo. Resztę gwarantuje prowadzący szkolenie.

Marcin Andrzejewski 

Wydawca kultury online. Realizator, scenarzysta i montażysta wydarzeń kulturalnych online. Pomaga przenieść działania kulturalne i biznesowe w świat wideo. Projektant graficzny skupiający się na projektowaniu opartym na liternictwie i komunikacji wizualnej Ekspert ds. wizerunku oraz komunikacji specjalizujący się w kampaniach wyborczych i sprzedażowych. .

W swej pracy wykorzystuje umiejętności z zakresu brandingu, grafiki oraz liternictwa, znajomości mediów społecznościowych oraz sprawnie posługuje się narzędziami i technikami takimi jak WordPress, Adobe Creative Suite (Cloud), HTML, CSS… a także metodologią treningu w sportach wytrzymałościowych.

https://marcinandrzejewski.pl/

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Gdańsk