POZYSKIWANIE KLIENTÓW - podstawa skutecznej sprzedaży

15 Lutego 2024, 09:30-11:30 (Czwartek)

Platforma Zoom,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  bilet Normal 299,00 zł brutto (243,09 zł netto)
już niedostępne 299,00 zł -

Zostań handlowcem roku: 

Pozyskiwanie klientów - podstawa skutecznej sprzedaży

To pierwsze z serii szkoleń skupionych na zwiększeniu sprzedaży przez rozwijanie umiejętności handlowych. 

Skuteczne pozyskiwanie klientów stanowi pierwszy krok do zamknięcia większej liczby deali. Nawet jeśli pozostałe umiejętności zostawisz na tym samym poziomie, to większa liczba klientów = większa liczba zawartych transakcji. 

Czego się nauczysz na szkoleniu?

  1. Metody prospektingu - różnorodne techniki i narzędzia.
  2. LinkedIn jako źródło kontaktów biznesowych - wykorzystanie mediów społecznościowych.
  3. Networking podczas spotkań branżowych - strategie i praktyki.
  4. Angażowanie i budowanie relacji z potencjalnymi klientami - techniki komunikacyjne.
  5. Kwalifikowanie leadów i rozpoznawanie potrzeb klienta - metody i narzędzia.
  6. Efektywne wykorzystanie danych do identyfikacji potencjalnych klientów - analiza i interpretacja.
  7. Praktyczne warsztaty i studia przypadków.

✔ Jakie umiejętności nabędziesz:

  • Umiejętność prospektingu.
  • Budowanie relacji.
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta.

Skuteczność szkolenia zapewnia prowadzący Marcin Babiak - ex-szef Apple Polska, Dell Polska, Groupon. W każdym z tych miejsc był odpowiedzialny za dowiezienie sprzedaży. Teraz sam sprzedaje swoje usługi szkoleniowe i mentoringowe. Miesiąc zamyka 6 cyfrowymi wynikami, a sprzedaż prowadzi może przez 20% swojego czasu. Naucz się od niego, jak to robić. 


Szkolenie stanowi część kursu "Zostań najlepszym handlowcem w swojej firmie"

Zostań handlowcem roku — to cykl szkoleń, który został tak zaprojektowany, byś osiągnął efekt synergii. Niby kilka niewinnych zmian w różnych obszarach, ale wszystkie razem przyniosą naprawdę znaczące efekt. 

Kurs składa się z 6 dwugodzinnych spotkań. Jedno spotkanie, to jeden moduł z pracą domową. 

Każde dwugodzinne spotkanie to kompleksowe szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę i umiejętności w ramach konkretnego obszaru sprzedaży.

Wszystkie spotkania poprowadzi Marcin Babiak - odpowiedzialny za sprzedaż w takich spółkach jak Apple, Dell, Groupon czy Komputronik Biznes. Handlowiec z krwi i kości.                  

📌 Szczegółowe daty i tematy spotkań w ramach cyklu

Bilety na udział w wybranych pozostałych szkoleniach zakupisz klikając poniższe linki:

  • Moduł 1: Prospekting i Kwalifikowanie Leadów - podstawa skutecznej sprzedaży (15.02) 
  • Moduł 2: Zimne Telefony, Planowanie Sprzedaży i Ofertowanie (22.02) BILETY: kup bilet na szkolenie 22.02
  • Moduł 3: Negocjacje Handlowe - jako sposób na zachowanie marży i wartości oferty (29.02) BILETY: kup bilet na szkolenie 29.02
  • Moduł 4: Zarządzanie Czasem i Radzenie Sobie z Niepowodzeniami - psychologiczne podstawy sukcesu w sprzedaży (5.03) BILETY: kup bilet na szkolenie 05.03
  • Moduł 5: Prowadzenie Spotkań z Klientami - zwiększenie konwersji potencjalnych klientów na rzeczywistych (14.03) BILETY: kup bilet na szkolenie 14.03
  • Moduł 6: Budowanie Relacji z Osobami C-level i Sprzedaż do Dużych Organizacji - nowy poziom współpracy (19.03) BILETY: kup bilet na szkolenie 19.03

Tutaj znajdziesz informacje dotyczące wszystkich spotkań oraz zakupisz bilet na cały kurs w korzystnej cenie: BILETY: kup bilet na cały kurs


🟩 Moduł 1: Prospekting i Kwalifikowanie Leadów - podstawa skutecznej sprzedaży (15.02 - czwartek)

  1. Metody prospektingu - różnorodne techniki i narzędzia.
  2. LinkedIn jako źródło kontaktów biznesowych - wykorzystanie mediów społecznościowych.
  3. Networking podczas spotkań branżowych - strategie i praktyki.
  4. Angażowanie i budowanie relacji z potencjalnymi klientami - techniki komunikacyjne.
  5. Kwalifikowanie leadów i rozpoznawanie potrzeb klienta - metody i narzędzia.
  6. Efektywne wykorzystanie danych do identyfikacji potencjalnych klientów - analiza i interpretacja.
  7. Praktyczne warsztaty i studia przypadków.

✔ Nabyte umiejętności:

  • Umiejętność prospektingu.
  • Budowanie relacji.
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta.

Prowadzący:

Marcin Babiak

MARCIN BABIAK 

Ekspert w dziedzinie zarządzania i sprzedaży, z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zarówno polskich firm sektora MŚP, jak i regionalnych oddziałów globalnych korporacji takich jak Apple, Dell i Groupon. 

Jego bogate doświadczenie handlowe obejmuje osiągnięcia takie jak zbudowanie sprzedaży komputerów Della na Islandii, premiera pierwszego iPhone'a w Polsce, a także wprowadzanie na rynek nowych marek technologicznych. 
Jako doświadczony mentor, trener biznesowy i konsultant, Marcin Babiak dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami z menedżerami na różnych szczeblach zarządzania, wspierając rozwój zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych przedsiębiorstw. 

Tutaj możesz przeczytać więcej: https://www.linkedin.com/in/marcinbabiak/


Masz pytanie? Zapraszam do kontaktu:
[email protected]
www.KordoEdukacja.pl

Zobacz również:

szkolenia