Zimne Telefony, Planowanie Sprzedaży i Ofertowanie

22 Lutego 2024, 09:30-11:30 (Czwartek)

Platforma Zoom,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  bilet Early Birds 229,00 zł brutto (186,18 zł netto)
już niedostępne 229,00 zł -
  bilet Normal 299,00 zł brutto (243,09 zł netto)
już niedostępne 299,00 zł -

Zostań handlowcem roku: 

Zimne Telefony, Planowanie Sprzedaży i Ofertowanie

  • Czy też jesteś osobą, która unika zimnych telefonów jeśli tylko może?
  • Czy biegasz bez planu od jednego klienta do drugiego i nie wiesz, co się wydarzy za tydzień
  • Czy przygotowanie oferty zabiera Ci dużo czasu, a efekty nie powalają?

Jeśli choć raz odpowiedziałeś tak, to szkolenie jest dla Ciebie!

Marcin Babiak - pokaże Ci, jak zwinnie i dobrym stylu przejść przez recepcję i dostać się ze swoją ofertą do osoby decyzyjnej w firmie. To naprawdę jest możliwe. 

Dowiesz się, jak zaplanować proces ofertowania, byś osiągał swoje cele. A do tego czuł się spokojny, że dokładnie wiesz, co się wydarzy w kolejnych dniach i miesiącach. 

W 2 godziny zyskasz nie tylko nowe informacje czy inspirację, a przede wszystkim motywację, by od razu wcielać wiedzę w życie. A to jest gwarantem zwiększenia swojej skuteczności. 

Czego się nauczysz na szkoleniu?
  1. Jak zaplanować swoje działania sprzedażowe, by nie przepalać swojego czasu i energii,
  2. Jak wykonywać zimne telefony, by częściej zdobywać klientów i mieć wyższe wskaźniki konwersji
  3. Jak przygotować sprzedającą ofertę

Szkolenie jest częścią cyklu: Zostań handlowcem roku. 6 spotkań, które zostały tak zaprojektowany, byś osiągnął efekt synergii. Niby kilka niewinnych zmian w różnych obszarach, ale wszystkie razem przyniosą naprawdę znaczące efekt.

Więcej o pozostałych częściach kursu poniżej:


Prospekting, zimne telefony, ofertowanie, negocjacje. To tylko początek. Bycie dobrym handlowcem to wiele umiejętności. Jeśli poprawisz skuteczność we wszystkich obszarach, Twoja prowizja wystrzeli, a i szef będzie zadowolony. 

Kurs składa się z 6 dwugodzinnych spotkań. Jedno spotkanie, to jeden moduł z pracą domową. 

Każde dwugodzinne spotkanie to kompleksowe szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę i umiejętności w ramach konkretnego obszaru sprzedaży.

Wszystkie spotkania poprowadzi Marcin Babiak - odpowiedzialny za sprzedaż w takich spółkach jak Apple, Dell, Groupon czy Komputronik Biznes. Handlowiec z krwi i kości.                  

📌 Szczegółowe daty i tematy spotkań w ramach cyklu

Bilety na udział w wybranych pozostałych szkoleniach zakupisz klikając poniższe linki:

  • Moduł 1: Prospekting i Kwalifikowanie Leadów - podstawa skutecznej sprzedaży (15.02) BILETY: kup bilet na szkolenie 15.02
  • Moduł 2: Zimne Telefony, Planowanie Sprzedaży i Ofertowanie (22.02) 
  • Moduł 3: Negocjacje Handlowe - jako sposób na zachowanie marży i wartości oferty (29.02) BILETY: kup bilet na szkolenie 29.02
  • Moduł 4: Zarządzanie Czasem i Radzenie Sobie z Niepowodzeniami - psychologiczne podstawy sukcesu w sprzedaży (5.03) BILETY: kup bilet na szkolenie 05.03
  • Moduł 5: Prowadzenie Spotkań z Klientami - zwiększenie konwersji potencjalnych klientów na rzeczywistych (14.03) BILETY: kup bilet na szkolenie 14.03
  • Moduł 6: Budowanie Relacji z Osobami C-level i Sprzedaż do Dużych Organizacji - nowy poziom współpracy (19.03) BILETY: kup bilet na szkolenie 19.03
Tutaj znajdziesz informacje dotyczące wszystkich spotkań oraz zakupisz bilet na cały kurs w korzystnej cenie: BILETY: kup bilet na cały kurs


🟩 Moduł 2: Zimne Telefony, Planowanie Sprzedaży i Ofertowanie (22.02 - czwartek)

  1. Techniki skutecznych zimnych telefonów - jak przekształcić rozmowę w możliwość.
  2. Umawianie spotkań z klientami - strategie i narzędzia.
  3. Podstawy zarządzania CRM - efektywne wykorzystanie systemów.
  4. Dostosowanie oferty do potrzeb klienta - personalizacja i segmentacja.
  5. Najlepsze zasady przygotowania przekonującej oferty - struktura i prezentacja.
  6. Praktyczne ćwiczenia i role-play.

✔ Nabyte umiejętności:

  • Umiejętność zimnych telefonów.
  • Planowanie sprzedaży.
  • Przygotowanie oferty.

Prowadzący:

Marcin Babiak

MARCIN BABIAK 

Ekspert w dziedzinie zarządzania i sprzedaży, z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zarówno polskich firm sektora MŚP, jak i regionalnych oddziałów globalnych korporacji takich jak Apple, Dell i Groupon. 

Jego bogate doświadczenie handlowe obejmuje osiągnięcia takie jak zbudowanie sprzedaży komputerów Della na Islandii, premiera pierwszego iPhone'a w Polsce, a także wprowadzanie na rynek nowych marek technologicznych. 
Jako doświadczony mentor, trener biznesowy i konsultant, Marcin Babiak dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami z menedżerami na różnych szczeblach zarządzania, wspierając rozwój zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych przedsiębiorstw. 

Tutaj możesz przeczytać więcej: https://www.linkedin.com/in/marcinbabiak/


Masz pytanie? Zapraszam do kontaktu:
[email protected]
www.KordoEdukacja.pl

Zobacz również:

szkolenia