II Konferencja Promo&Fund

4 Grudnia 2024, 09:00 (środa) - 5 Grudnia 2024, 16:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

Prelegenci

Ewa Babicka, Fundacja Zaawansowanych Technologii

Ewa Babicka - specjalistka ds. komunikacji, z 12 letnim doświadczeniem w sektorze organizacji pozarządowych. Koordynowała działania komunikacyjne m.in w Fundacji Synapsis czy Stowarzyszeniu WIOSNA (projekty Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości), gdzie współtworzony przez nią projekt został nagrodzony tytułem Kampanii Społecznej Roku i nagrodą Kreatura 2016. W agencjach PR- owych wspierała marki komercyjne i społeczne w zakresie komunikacji zewnętrznej, współpracy z mediami i działań w social mediach. W Fundacji Zaawansowanych Technologii, od stycznia 2022 odpowiada za całość działań komunikacyjnych. Wielbicielka małych miasteczek, czarnej kawy i musicali.

Marta Bodys, Insight & Odpowiedziaini za przyszłość

Od kilkunastu lat związana z komunikacją projektów społecznych i komercyjnych, realizowanych nie tylko w kraju, ale też międzynarodowo, szczególnie w ramach inicjatyw UE. Dyrektor zarządzająca firmy Insight, która zajmuje się kompleksową komunikacją dla biznesu i nauki. Zwolenniczka postrzegania komunikacji jako kompleksowego procesu, który powinny wdrażać firmy i organizacje. Autorka publikacji naukowych dotyczących komunikacji społecznej i politycznej w Polsce. Ekspertka i prowadząca podcasty w ramach Odpowiedzialni za przyszłość.

Joanna Gogolińska, Fundacja Promo&Fund

Prezeska Zarządu Fundacji Promo & Fund. Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu. Przez 10 lat odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii, w latach 2022-23 na stanowisku Wiceprezeski Fundacji. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych.

Izabela Jezierska-Świergiel, Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych

Ekspertka ds. projektów społecznych. Wiceprezes zarządu Fundacji ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację multimedialną na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studia podyplomowe na kierunku PR w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat jest odpowiedzialna za realizację wszystkich kampanii Fundacji ITAKA, zarówno tych profilaktycznych jak i fundraisingowych, które zostały docenione przez jury branżowych plebiscytów i konkursów (m.in. "Snap&Seek", "Gdzie jest Andrzej?"). Odpowiedzialna za współpracę z mediami. Pełni także rolę rzecznika prasowego Fundacji.

Zuzanna Komornicka, Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika

Certyfikowana trener, wykładowczyni, inspiratorka, ekspertka ds. promocji. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, The City University of New York, Akademii Mistrzów Treningu. Od ponad 16 lat pracuje dla ludzi i z ludźmi. Zajmuje się doradztwem, opracowywaniem strategii i kampanii promocji dla środowiska biznesowego, startupowego i NGO oraz szkoleniami dot. marketingu, kreatywności, design thinking czy event managementu. Na swoim koncie ma zrealizowanych ponad 2000 godzin szkoleniowych oraz wiele innowacyjnych kampanii i autorskich projektów.

Jacek Maciejewski, Fundacja Rak'n'Roll

Ma bardzo duże doświadczenie w zakresie komunikacji marketingowej, jako twórca strategii i kreacji. Pracował z licznymi markami, a wśród nich z małymi, wprowadzając je na rynek i największymi, odpowiadając za ich rozwój. Tworzenie i budowanie marek jest jego talentem i pasją. Stworzył m.in. markę Fundacji Rak'n'Roll. Kieruje Zespołem Komunikacji i Fundraisingu w Rak'n'Rollu, jest także członkiem zarządu Fundacji. Jest jednym z twórców konceptu Profilaktyki Na Nowo, który zmienia paradygmat komunikacji profilaktyki nowotworów i chorób cywilizacyjnych


Anna Marusia, Fundacja Urtica Dzieciom

Prezeska Fundacji Urtica Dzieciom, doświadczona liderka z wieloletnim stażem w zarządzaniu organizacją non-profit wspierającą dzieci walczące z chorobami nowotworowymi. Karierę rozpoczęła w sektorze zdrowia, gdzie przez lata pracowała nad projektami z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i marketingu. Pod jej przewodnictwem Fundacja Urtica Dzieciom intensywnie rozwija inicjatywy, które nie tylko zapewniają wsparcie finansowe dla szpitali i dziecięcych oddziałów onkologicznych, ale także pomagają dzieciom i ich rodzinom w najtrudniejszych momentach życia. Aktywnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju organizacji, prowadząc kampanie fundraisingowe oraz współpracując z partnerami biznesowymi.

Natasza Nikiel, Fundacja Promo&Fund

Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia - Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą.

Tomasz Nikiel, trener biznesu, ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich

Trener biznesu, od VI 2010 roku współpracuje z Berndson Szkolenia z zakresu, gdzie przygotowuje i realizuje projekty szkoleniowe z zakresu komunikacji, zarządzania, obsługi klienta oraz rozwoju osobistego. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych organizacji oraz badaniu i analizie efektywności działań rozwojowych. Wcześniej przez 10 lat pracował jako specjalista ds. PR i marketingu w firmach prywatnych oraz instytucjach samorządowych.

Kornelia Nizińska, Fundacja Ładne Historie

Kornelia Nizińska ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe, głównie w sektorze prywatnym, gdzie specjalizowała się w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych dla międzynarodowych firm. Od ponad roku swoje doświadczenie wykorzystuje w budowaniu trwałych relacji z partnerami i darczyńcami w sektorze NGO. Jako fundraiserką w Fundacji Ładne Historie odpowiada między innymi za rozwój współpracy między fundacją a biznesem, łącząc te dwa światy w ramach wspólnych inicjatyw.


Aleksandra Olewińska, Fundacja Digital University

Od blisko 9 lat działa w organizacjach pozarządowych, początkowo koordynując szkolenia oraz organizując ogólnopolskie kongresy i konferencje w branży edukacji językowej, a następnie rozwijając się w programach edukacyjnych dotyczących ekologii, klimatu, nowych technologii i cyberbezpieczeństwa. Obecnie zarządza flagowym programem Fundacji Digital University - Uniwersytet Sukcesu, wspierającym młode kobiety w zdobywaniu kompetencji cyfrowych i rozpoczęciu kariery w branży IT, działa również przy organizacji konferencji Masters&Robots YOUTH. Łączy prawnicze wykształcenie z zainteresowaniem nowymi technologiami i zrównoważonym rozwojem, co pozwala jej eksplorować te tematy z różnych perspektyw - praktycznej i regulacyjnej. W działaniach zawodowych stawia na kreatywność oraz sprawczość. Wierzy w moc edukacji i nieustannego rozwoju, które umożliwiają odnalezienie się w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Leonard Osiadło, Oko.press

Miłośnik opowiadania historii, backstage'u i tabelek. Swoją przygodę z trzecim sektorem zaczynał w Stowarzyszeniu WIOSNA, gdzie współtworzył komunikację videostorytellingową dla Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Przeprowadził wywiady m.in. z Yoko Ono, Robertem Lewandowskim i Agnieszką Radwańską. Odpowiadał za direct mailing i e-mail journey w Polskiej Akcji Humanitarnej, Krytyce Politycznej i OKO.press. Obecnie dziennikarz społeczny OKO.press. W wolnym czasie uczeń klasy perkusji w Szkole Muzyki Rozrywkowej i Jazzu im. Krzysztofa Komedy.

Agnieszka Pałys, Wrocławski Park Technologiczny

Prezes Zarządu Fundacji Pro Mathematica, Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego we Wrocławskim Parku Technologicznym. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Zarządza Niepublicznym Przedszkolem "Technoludek". Poza kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze prawnym, mocno zaangażowana w edukację oraz promowanie przedsiębiorczości, jedna z inicjatorek Projektujemy przyszłość. Edukacja, współautorka Planu dla edukacji i promotorka zaangażowania biznesu w kwestie społeczne. Prowadząca podcast "Liczymy się dla edukacji".

Paweł Przedpełski, Fundacja Digital University

Koordynator programów w Fundacji Digital University, doradca w dziedzinie wyboru ścieżki kariery. Paweł Przedpełski to doświadczony koordynator programów edukacyjnych i doradca kariery, zaangażowany w inicjatywy takie jak Uniwersytet Sukcesu, Masters&Robots Youth oraz Be.Net. Projekty te wspierają młodzież w rozwijaniu kompetencji przyszłości i przygotowują ją do funkcjonowania na współczesnym rynku pracy. Jest absolwentem studiów job-coachingu na Uniwersytecie SWPS oraz certyfikowanym trenerem Lumina Spark, członkiem Maxwell Leadership Certified Team. W swojej pracy koncentruje się na tworzeniu i wdrażaniu programów edukacyjnych, które pomagają młodym ludziom odkrywaći ch potencjał zawodowy i rozwijać kluczowe umiejętności. W przeszłości nauczyciel matematyki, informatyki i doradztwa zawodowego, absolwent Politechniki Warszawskiej, posiada doświadczenie, które łączy wiedzę techniczną z głębokim zrozumieniem wyzwań współczesnej edukacji i rynku pracy.