Q&A Comms zaprasza na 14. CLCCM Better Comms

21 Października 2024, 18:00-21:00 (Poniedziałek)

Aula Artis, Poznań Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bezpłatny wstęp na 14. CLCCM Better Comms by Q&A Comms

dostępnych: 0

Wyprzedane Brak wolnych miejsc




Cannes Lions Creative Comms Meeting to wyjątkowe coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Comms i SAR. W ramach spotkania uczestnicy i uczestniczki poznają najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz biorą udział w dyskusjach z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami. To darmowe wydarzenie, którego nie możecie przegapić!

Podobnie jak w poprzedniej edycji, tym razem również obejrzymy najnowsze kampanie nagrodzone na festiwalu kreatywności w Cannes i podyskutujemy z ekspertami z branży. W tym roku przyjrzymy się temu, jak marki i agencje kreatywne z całego świata podejmują tematy związane ze zrównoważonym rozwojem.

Brandy
angażujące się w działania z zakresu ESG  bardziej konkurencyjne na rynku, wpisują się w oczekiwania współczesnych konsumentów i przede wszystkim - stają się siłą napędową realnej zmiany, którą za cel stawiamy sobie również w Q&A Comms.


Na wydarzeniu
będziemy mieli przyjemność gościć
:

  • Artura Cichonia - Head of Marketing w Just Eat Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl
  • dr Karolinę Adamską-Woźniak- Dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego BiznesuEkspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci
  • Pawła Nizińskiego - Współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better. Partner w NOW Partners
  • Sylwię Jedyńską - Sustainability Managerka w Group One i Arbitrzyni w Radzie Reklamy
  • Zbigniewa Lewickiego - Global Head of Unilever R&D Ice-cream; R&D - Innovation - Sustainability Executive kształtujący 'corporate start-ups'
  • Katarzynę Czarską - ekspertka ds. komunikacji i narracji klimatycznych, Rzeczniczka Fundacji Climate&Strategy


Porozmawiamy o granicach między komunikacją proekologicz a greenwashingiem, wyzwaniach, przed jakimi stoją młode pokolenia wchodzące na rynek pracy oraz o tym, jak klienci postrzegają marki zaangażowane w kwestie ESG.Nie przegapcie szansy na zdobycie cennych wskazówek, wymianę doświadczeń z liderami branży oraz odkrycie, jak kreatywność idzie w parze z odpowiedzialnością za naszą przyszłość.


Zobacz również:

konferencje CSR Grafika Komunikacja Kreatywność Marketing PR Performance Reklama Social Media Zrównoważony rozwój wydarzenia Poznań