Q&A Comms zaprasza na 14. CLCCM Better Comms

21 Października 2024, 18:00-21:00 (Poniedziałek)

Aula Artis, Poznań Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bezpłatny wstęp na 14. CLCCM Better Comms by Q&A Comms

dostępnych: 59

21 Października 2024




Cannes Lions Creative Comms Meeting to wyjątkowe coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Comms i SAR. W ramach spotkania uczestnicy i uczestniczki poznają najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz biorą udział w dyskusjach z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami. To darmowe wydarzenie, którego nie możecie przegapić!

Podobnie jak w poprzedniej edycji, tym razem również obejrzymy najnowsze kampanie nagrodzone na festiwalu kreatywności w Cannes i podyskutujemy z ekspertami z branży. W tym roku przyjrzymy się temu, jak marki i agencje kreatywne z całego świata podejmują tematy związane ze zrównoważonym rozwojem.

Brandy
angażujące się w działania z zakresu ESG  bardziej konkurencyjne na rynku, wpisują się w oczekiwania współczesnych konsumentów i przede wszystkim - stają się siłą napędową realnej zmiany, którą za cel stawiamy sobie również w Q&A Comms.


Na wydarzeniu
będziemy mieli przyjemność gościć
:

  • Artura Cichonia - Head of Marketing w Just Eat Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl
  • dr Karolinę Adamską-Woźniak- Dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego BiznesuEkspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci
  • Pawła Nizińskiego - Współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better. Partner w NOW Partners
  • Sylwię Jedyńską - Sustainability Managerka w Group One i Arbitrzyni w Radzie Reklamy
  • Zbigniewa Lewickiego - Global Head of Unilever R&D Ice-cream; R&D - Innovation - Sustainability Executive kształtujący 'corporate start-ups'
  • Katarzynę Czarską - ekspertka ds. komunikacji i narracji klimatycznych, Rzeczniczka Fundacji Climate&Strategy


Porozmawiamy o granicach między komunikacją proekologicz a greenwashingiem, wyzwaniach, przed jakimi stoją młode pokolenia wchodzące na rynek pracy oraz o tym, jak klienci postrzegają marki zaangażowane w kwestie ESG.Nie przegapcie szansy na zdobycie cennych wskazówek, wymianę doświadczeń z liderami branży oraz odkrycie, jak kreatywność idzie w parze z odpowiedzialnością za naszą przyszłość.


Zobacz również:

konferencje CSR Grafika Komunikacja Kreatywność Marketing PR Performance Reklama Social Media Zrównoważony rozwój wydarzenia Poznań