To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet na szkolenie online "Rejestrowanie działalności gospodarczej", 24.06.2021 r., godz. 10.00-11.30.
już niedostępne -

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza Państwa na bezpłatne szkolenie online pt. "Rejestrowanie działalności gospodarczej", które odbędzie się 24.06.2021 r., w godz. 10.00-11.30. Wydarzenie odbędzie się w ramach programu "Akcja Akceleracja!".


Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników warsztatu z zasadami wypełniania wniosku o rejestrację jednoosobowej działalności gospodarczej CEIDG-1.

Grupa odbiorców: warsztaty skierowane są do osób myślących o założeniu własnej firmy.


Plan szkolenia:

  • Wniosek CEIDG-1 - omówienie struktury
  • Wypełnianie wniosku CEIDG-1 krok po kroku

Czas: 1,5 h, godz. 10.00-11.30.


Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR link dostępu do szkolenia online wraz z dalszą instrukcją postępowania.


Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p. o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.


Partnerami całego programu "Akcja Akceleracja!" są: Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy.


Udział w szkoleniu online jest bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Dla uczestników