Social Commerce Day

17 Grudnia 2015, 10:00-14:00 (Czwartek)

Łazienki Królewskie, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Prelegenci

Robert Stalmach

Prezes Newspoint z wieloletnim doświadczeniem w mediach tradycyjnych i elektronicznych oraz w konsultingu. Jest autorem książek i artykułów z dziedziny zarządzania, ekonomii, mediów i nowych technologii. Doktor nauk ekonomicznych, wykładowca na INE PAN i WSFiZ w Warszawie, ekspert Komisji Europejskiej programu Horizon 2020.

Sylwia Sobiecka

Analityk Newspoint. Absolwentka matematyki na Politechnice Warszawskiej. W Newspoint zajmuje się rozwojem badań i analizą social media. Interesuje się nowymi technologiami. Jest miłośniczką jazdy konnej i podróży.

Grzegorz Berezowski

Twórca i CEO NapoleonCata i Catvertisera - narzędzi wspierających działania marketingowe w mediach społecznościowych. Od 1997 do 2013 roku pracował w agencjach reklamowych - LOWE GGK, Ogilvy, MRM Worldwide, a następnie współtworzył agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT. Zajmował się strategią, analityką i mediami społecznościowymi. Posiada czarny pas w judo.

Anna Ledwoń

Absolwentka AGH i WSE w Krakowie, pasjonatka social media. Na co dzień wykorzystuje wiedzę w praktyce zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym, autorka wielu branżowych artykułów, prelegentka i szkoleniowiec, członkini BNI. Pasjonatka gier planszowych i muzyki alternatywnej.

Michał Łukasiewicz

Dyrektor Zarządzający Catvertisera, pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku. Od 2007 roku związany z branżą interaktywną. Początkowo z grupą ARBOmedia, gdzie w 2010 roku współtworzył FacebookNOW - pierwszy, oficjalny dział sprzedaży serwisu Facebook w Polsce. Następnie związany z agencjami social mediowymi Mint Media i Socializer. W ramach grupy Socializer współtworzył Socialformance - podmiot odpowiedzialny za realizację kampanii performancowych w mediach społecznościowych. Absolwent Dziennego Studium Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Fan piłki nożnej i nowych technologii.

Michał Blak

Seryjny przedsiębiorca, twórca edrone pierwszej platformy CRM dla e-sklepów. Współtwórca platformy click apps i agencji click community. Skoncentrowany na tworzeniu wysoko skalowalnych aplikacji w MLP (Minimum Lovable Product). Absolwent ASP i MBA. Pomaga sklepom internetowym w pełni wykorzystać ich potencjał sprzedażowy. Prywatnie miłośnik psów. Sam ma dwa, które wabią się Burbon i Brooklyn.

Karol Filek

Twórca i CEO filmcloud - domu produkcji video specjalizującego się w online video marketingu. Wraz ze swoim zespołem tworzy autorskie treści na 6 różnych kanałach YouTube, a ich produkcje oglądają miliony osób na całym świecie. Zarządza również agencją produkcji video dla zewnętrznych klientów - filmcloud LAB, w której pomaga markom przedłużyć swój wizerunek w internecie za pomocą najpopularniejszej formy przekazu treści - video.