Wykorzystanie Twittera w efektywnej komunikacji
5 Kwietnia 2014, 09:00-13:00 (Sobota)

Twitter to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie. W Polsce ma swoich oddanych użytkowników, jednak wciąż nie ma ich aż tak wielu. Nie przeszkadza to jednak markom coraz aktywniej udzielać się na platformie. Nie da się jednak prowadzić firmowego konta na Twitterze w taki sposób, jak robi się to na Facebooku. To inny kanał, który wymaga odmiennego podejścia do komunikacji. Jakiego? Dowiesz się w trakcie zajęć.
Dla kogo są te zajęcia
Zajęcia skierowane są do wszystkich osób, które są zainteresowane prowadzeniem działań marketingowych z wykorzystaniem Twittera (lub już takowe prowadzą). Zarówno do osób, które zajmują się kontami firmowymi, jak i osoby, które chcą jedynie wykorzystać ten portal w inny sposób. Mogą to być osoby zawodowo związane z reklamą i marketingiem, pracownicy agencji, korporacji, firm z sektora MŚP, freelancerzy.
Formuła zajęć
Podczas zajęć będziemy pracować na najlepszych polskich i zagranicznych case studies celem omówienia zagadnienia od strony teoretycznej, a następnie będziemy pracować na przygotowanych przez prowadzącego arkuszach ćwiczeń, które pomogą opanować wykorzystywanie przekazanej wiedzy w praktyce.
W części wykładowej poruszymy takie tematy jak:
- Twitter najpopularniejszym medium wśród nastolatków
- Twitter jako źródło newsów - rola Twittera w mediach tradycyjnych
- Twitter jako miejsce rozmów
- Twitter w Polsce: badania, raporty, prognozy
- wykorzystanie monitoringu do promocji marki na Twitterze
- łączenie działań offline i online - case studies akcji polskich i zagranicznych
- czy żeby działać na Twitterze muszę mieć konto firmowe?
Część praktyczna:
- polskie marki na Twitterze - które z nich prowadzą ciekawą komunikację? case studies;
- najczęstsze błędy marek na Twitterze;
- typy kont firmowych na Twitterze;
- przede wszystkim: rozmawiaj; czego użytkownicy oczekują od konta firmowego;
- narzędzia wspierające prowadzenie komunikacji i monitorowanie efektów;
- ćwiczenia z prowadzenia komunikacji i reagowania na sytuacje kryzysowe.
Co warto przeczytać?
1. http://pijarukoksu.pl/to-cwierkac-czy-nie.html
2. http://flockbeat.com/
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa