Wykorzystanie Twittera w efektywnej komunikacji
5 Kwietnia 2014, 09:00-13:00 (Sobota)

Prowadzący: Artur Jabłoński
Artur Jabłoński - pracuje jako specjalista ds. rozwoju w toruńskim inkubatorze nowych technologii Exea Smart Space
- zajmuje się marką i jej promocją. Przedtem pracował głównie w
agencjach reklamowych, gdzie wymyślał i wcielał w życie różne projekty
reklamowe dla marek o polskim, jak i globalnym zasięgu (między innymi
BIC, Makro, Polpharma czy Danone).
Wykłada nowe media i media
społecznościowe na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Prelegent
na licznych konferencjach branżowych. Prowadzi szkolenia z zakresu
e-marketingu i copywritingu. Na ten temat pisze również na swoim blogu (Jeszcze Jeden Blog) oraz dzieli się wiedzą z tego zakresu dla branżowych pism i wortali jak "Marketing w Praktyce" czy "Brief".
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa