

Zajęcia dostarczą Ci przekrojowej wiedzy nt. rozwiązań mobilnych i narzędzi marketingu mobilnego. Przekazywana wiedza jest praktyczna, aktualna i uwzględnia najnowsze trendy. Materiał zajęć jest opracowany na podstawie zagranicznych i polskich case studies i urealniony do polskich warunków rynkowych. Poznasz najlepsze praktyki w wykorzystaniu narzędzi mobile marketingu dla realizacji założonych celów i znajdziesz inspiracje, jak wykorzystać je w działaniach komunikacyjnych dla przedsiębiorstw.
Czego dowiesz się na
zajęciach?
- podstawowa wiedza dot. rodzajów rozwiązań mobilnych i przykładów ich wykorzystania;
- dobre i złe przykłady aplikacji mobilnych, stron mobilnych, QR kodów, itp.
- wiedza o polskich realiach rynkowych;
- wskazówki, jak zdobytą wiedzę od razu wykorzystać na potrzeby firmy, w której lub dla której pracujesz.
Dla kogo są zajęcia
Zajęcia dedykowane są managerom i pracownikom działów marketingu i PR, którzy rozpoczynają przygodę z marketingiem mobilnym (są tuż przed lub w trakcie pierwszego projektu). Uczestnicy na szkolenie przychodzą bez komputerów, jedynie z telefonami komórkowymi.
Formuła zajęć
Zajęcia będą podzielone na dwie części - wykład oraz warsztaty, polegające
na pracy w grupach nad rozwiązaniem zadanego problemu.
Materiały szkoleniowe zostaną przekazane po zajęciach, w formie
elektronicznej.
W części wykładowej poruszymy takie tematy jak:
- Jakie są narzędzia marketingu mobilnego?
- Najważniejsze dane na temat smartfonizacji w Polsce w roku 2014
- Jakiego typu realizacje są możliwe do wdrożenia, przy obecnym poziomie "smartfonizacji" polskiego społeczeństwa?
- Czy i jakie aplikacje mobilne powinno się realizować z myślą o celach marketingowych przedsiębiorstw?
- Jakie inne narzędzia marketingu mobilnego warto wykorzystywać?
Podczas części warsztatowej zmierzymy się dwoma lub trzema zadaniami (w zależności od liczby uczestników). Pierwsze zadanie będzie polegać na przygotowaniu odpowiedzi na brief na działania marketingowe, dedykowane mobilnemu konsumentowi. Celem tego zadania będzie dobór odpowiednich narzędzi do realizacji zadanych celów.
Drugim zadaniem będzie omówienie najważniejszych składowych UX pewnej aplikacji mobilnej. Podczas tego zadania nauczysz się, co jest najważniejsze w budowaniu koncepcji na aplikację.
Trzecim zadaniem będzie opracowanie strategii promocji dla nowopowstającej aplikacji mobilnej.
Co warto przeczytać?
1. Raport "Marketing mobilny w Polsce 2012/2013", do pobrania z jestem.mobi
2. Raport "Marketing mobilny w Polsce 2013/2014", do pobrania z jestem.mobi
3. Raport "Mobile commerce w Polsce 2013", do pobrania z jestem.mobi
4.
Rozdział 6 "Marketing mobilny" z książki pt. "E-Marketing", Redakcja
naukowa: Królewski J., Sala P., PWN, Warszawa 20
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa