Marketing mobilny

5 Kwietnia 2014, 13:00-17:00 (Sobota)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Prowadzący: Monika Mikowska

Współwłaścicielka agencji strategicznej i kreatywnej, mobee dick, która skupia się na projektach mobilnych z naciskiem na piękne UI i dobre UX. W branży interaktywnej od 9 lat. Współpracowała m.in. z NIVEA Polska, Orange, Play, Meritum Bank, BZ WBK, Raiffeisen Bank Polska, Wp.pl, Pkt.pl, Nexto.pl, Answear.com, Mars, TUI, PKP. 


Autorka bloga jestem.mobi, na którym popularyzuje wiedzę o mobilności.
 Orędowniczka idei 3P - Pięknych, Prostych i Praktycznych rozwiązań mobilnych. 
 
Autorka wielu tekstów publicystycznych i kilku dużych publikacji branżowych, np. "Marketing mobilny w Polsce" (2 edycje 2012/2013 i 2013/2014), "Raport użyteczności mobilnych aplikacji bankowych", czy "Mobile Commerce w Polsce 2013". Współautorka książki “E-marketing", wydanej przez PWN. Jurorka w konkursie branżowym Mobile Trends Awards. 
 
Prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce rozwiązań mobilnych (występowała m.in. na Mobile Com Com, Generation Mobile, Mobile Trends oraz infoShare, Internet Beta, Aula Polska). Prowadzi również szkolenia dla firm z zakresu wykorzystania narzędzi marketingu mobilnego i procesu projektowania aplikacji mobilnych. Wykładowca na SGH w Warszawie oraz AGH i WSE w Krakowie. 
 
Monika specjalizuje się w zagadnieniach użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach obecności w kanałach mobilnych. 
 
Absolwentka poznańskiej Akademii Ekonomicznej, na której ukończyła publicystykę ekonomiczną i public relations.