SPEAK IN_SD

6 Października 2020, 09:00 (Wtorek)

ONLINE,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Dzień 1. POCZĄTKI

Fajne to! Tylko po co. 

Myślenie projektowe, projektowanie usług i doświadczeń czy metody zwinne to buzzwordy, które zawojowały globalne korporacje. Czy i jak warto z nich korzystać z mniejszych Organizacjach? Jaka jest rola projektanta i o co chodzi z tym krzesłem przy stole? Przyjdź jeśli chcesz posłuchać o prawdziwych projektach, sytuacjach i ludziach.

Prelegent: Kris Ożóg, Fuzers

Wulkan energii. Wie to każdy, kto miał okazję brać udział w prowadzonych przez niego procesach, szkoleniach i warsztatach. Zaraża entuzjazmem i jest niewyczerpanym źródłem pomysłów oraz inspiracji do zmian i usprawnień. Korzysta z różnicy zdań do budowania wartości. Twój przewodnik w podróży od "mam pomysł" po "to działa!". Uwielbia dobrą kawę i smaczne jedzenie.

Jaki ma być budzik? Jak projektować doświadczenia?

Projektowanie doświadczenia odnosi się do wszystkiego, co wiąże się z każdą interakcją klienta z Twoją firmą, od nawigowania po stronie internetowej do rozmowy z obsługą klienta i otrzymania produktu / usługi, które sprzedajesz. Wszystko, co robisz, wpływa na postrzeganie Twojej marki w oczach klientów i ich decyzję o powrocie, czy też nie. Więc doskonałe doświadczenie klienta jest kluczem do sukcesu. Bez względu na to, czy prowadzisz warsztat samochodowy, piekarnię, czy budujesz domy. W trakcie spotkania pokażę Ci, jak zabrać się projektowania doświadczenia i na co zwrócić uwagę.

Prelegent: Wojtek Ławniczak, www.veryhuman.pl

Strateg, przedsiębiorca, jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce projektantów usług. Pracuje jako moderator procesów innowacyjnych z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami. Jeden z pionierów service design w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

Trendy - od obserwacji do działania, jak dzięki wiedzy o trendach tworzyć lepsze produkty i usługi

Umiejętność obserwacji trendów to zdolność, którą trzeba praktykować na co dzień.
Pozwala na czas dostrzec zmiany potrzeb i pragnień ludzi, uczy nas zrozumienia innych punktów widzenia i łączenia informacji z różnych dziedzin. Analiza trendów pozwala nam zrozumieć, dlaczego następują zmiany.
Prelegentka: Katarzyna Andrzejczyk-Briks

Wykładowca historii sztuki i designu School of Form w Poznaniu, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Collegium da Vinci. Od kilku lat zajmuje się obserwowaniem trendów i wykorzystywaniem ich jako inspiracji do tworzenia nowych dostosowanych do potrzeb użytkowników: produktów, usług, zmian w kulturze organizacji i doświadczeń. Współpracuje jako konsultant i trener creativity thinking z Concordia Design w Poznaniu, które łączy design, biznes i kreatywność.
Współpracowała z firmami: Ikea, Balma, Noti, Dekoma, Vox Meble, H&M Home, Profim, Bejot, Max Kuchnie, Yes, Tołpa, VW Samochody Użytkowe, Amica, Cersanit, Zeelandia, Raiffeisen Bank Polska, Iris. Pisze o designie, architekturze, wnętrzach i trendach w projektowaniu dla: Newsweek Living, Newsweek Zdrowie i Slow oraz dla Magazynu Design Alive.

Kiedy zespół jest zespołem?
Podczas wykładu dowiesz się co zrobić, aby ludziom było dobrze między sobą w czasie zadań i projektów. O tym, kiedy konflikt jest wartością, a czas przed nim złudną rzeczywistością oraz o co warto zadbać, aby świadomie współtworzyć zespoły.

Prelegentka: Agata Polak
Konsultant, moderator, coach. Na co dzień szefowa obszaru HR w Grupie Kapitałowej VOX od 6 lat związana z Concordia Design. Wszystkie działania zawodowe, które prowadzi dotyczą pracy z ludźmi. Prowadzi projekty rozwojowe i kompetencyjne dla pracowników i menedżerów. Moderuje warsztaty i projekty dotyczące innowacji, wdrażania zmian i rozwiązań w organizacji. Ulubione obszary pracy to kultura organizacyjna, komunikacja, praca z liderami i zespołami oraz edukacja w organizacji.
W swojej praktyce korzysta z szeregu narzędzi, jak coaching (CoachWise Equipped), Moderuje warsztaty przy użyciu narzędzi facylitacyjnych (Certyfikat Process Iceberg Brytyjskiego Insytutu Zarządzania ILM), Design Thinking czy mentoring. Stara się patrzeć na organizację w ujęciu systemowym.

"Service design doing w dużej organizacji"
Podczas wystąpienia dowiesz się, z jakimi sytuacjami spotka się service designer w dużej organizacji. Posłuchasz o tym, jakie narzędzia sprawdzają się w pracy przy działającym produkcie. Otrzymasz garść praktycznych wskazówek, jak sobie radzić z najczęstszymi wyzwaniami.
Prelegentka: Anna Tylikowska

Pracuje jako Senior UX / Service Designer w Allegro. Prowadzi zajęcia z badań UX i projektowania usług na Uniwersytecie SWPS w Sopocie i Warszawie. W ciągu ostatnich 4 lat zaprojektowała i przeprowadziła około 40 różnych warsztatów z obszaru projektowania produktów i usług. Była prelegentką na wielu konferencjach, m.in. UX Poland, Product Camp, Gdynia Design Day; jest również współorganizatorką konferencji WUD Trójmiasto.