To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Jak wykorzystać potencjał LinkedIn do budowania i rozwoju biznesu - konferencja networkingowa
już niedostępne -

LinkedIn to obecnie podstawowe narzędzie wykorzystywane nie tylko do budowania marki osobistej, ale także do budowania rozpoznawalnej marki firmy. Dzięki temu, że jest międzynarodowym serwisem społecznościowym, specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych oferuje ogromny potencjał rozwoju własnej kariery, daje możliwość szerzenia wiedzy oraz dzielenia się pomysłami w środowisku ekspertów i profesjonalistów.

LinkedIn to portal społecznościowy, tworzący ekosystem osób poszukujących pracy, prowadzących własną działalność gospodarczą oraz osób reprezentujących daną instytucję czy zarządzających nią.

Na konferencji, która jest organizowana w ramach Programu Akceleracyjnego PPP-T pn, "Start in Park", o tym jak wykorzystać potencjał LinkedIn do budowania i rozwoju biznesu opowie Justyna Duszyńska - CEO i Managing Director Httpool Polska. Organizacja, którą kieruje nasza prelegentka jest globalnym partnerem reklamowym m.in. platform społecznościowych tj. Twitter, LinkedIn, Tik Tok, Spotify, Facebook, Snapchat, Brainly i Warner Music.

Spotkanie będzie również jedyną okazją do bezpośredniego zadawania pytań ekspertce, niezwykle rzadko prowadzi tego typu spotkania.

PROGRAM:

18:00     Rejestracja, powitanie gości

18:30     Power speech J. Duszyńskiej

19:15     Q&A z J. Duszyńską

19:30     Networking


JUSTYNA DUSZYŃSKA - CEO i Managing Director Httpool Polska.

Związana z branżą mediową od ponad 18-stu lat, specjalizuje się w obszarze digital marketingu, sprzedaży produktów reklamowych i rozwiązań marketingowych. Przez wiele lat pracowała dla największych firm mediowych w Polsce: Grupa Onet.pl, Grupa Ringier Axel Springer Polska oraz Burda Media International, gdzie była członkinią Zarządu Operacyjnego odpowiedzialną za sprzedaż. Z sukcesem wprowadziła nowe brandy mediowe na rynek Polski, jak również produkty ad-tech w obszarze usług wideo/VOD, mobile, programmatic i display. Od kilku lat jest mentorką w programach managerskich amerykańskiej organizacji Vital Voices Global Partnership. Zasiadała również w jury konkursu dla młodych liderek "Jestem Liderką". Ukończyła Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz School of Executive Business na Stanford University.

Zobacz również:

konferencje LinkedIn LinkedIn Ads LinkedIn Local Startup wydarzenia Płock