Kolacja Biznesowa PTG w Szczecinie

18 Października 2023, 18:00 (środa)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Kolacja Biznesowa Rejestracja na Kolację Biznesową 18.10 godz. 18.00

Kolacja Biznesowa

już niedostępne 199,00 zł -

Zainspiruj się jak można osiągnąć sukces prowadząc biznes
w Szczecinie i rozwijać firmę w oparciu o relacje

Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców ze Szczecina i nawiążesz relacje biznesowe

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na codzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasz główny prelegent - Dariusz Lewandowski, inwestor i przedsiębiorca z branży budowlanej oraz CEO takich firm jak Dom3E, System 3E, opowie Ci o możliwościach rewolucji w branży budowlanej, których sam jest innowatorem. Nie będzie to nudny wykład, a porywająca prelekcja od doświadczonego przedsiębiorcy z możliwością zadawania pytań.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, - - darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, - dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Kim są nasi Prelegenci?

Temat 1: Zarządzanie turkusowe na przykładzie firmy produkcyjnej

Robert Bronisz, Prezes Zarządu ABM Greiffenberger 

Prezes Zarządu Zakładu ABM Greiffenberger Polska wchodzącej w skład grupy senata. Prezes Zarządu Klastra Wyżyna Motoryzacyjna i Maszynowa, Członek Senatu Stowarzyszenia LKB.
W ABM Greiffenberger, odpowiedzialny za całość projektu "greenfield" uruchomienia produkcji na Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Lublinie włączając w to zatrudnienie całości obecnie już 400 osobowego zespołu współpracowników, przeprowadzenie szkolenia w Niemczech, nadzór nad projektem i wykonaniem budynku BTS Fabryki w Lublinie oraz instalacji technologii i uruchomienie produkcji. Od 19 lat związany z obszarem zarządzania produkcją we wszystkich jej aspektach, jako szef pionu produkcji, utrzymania ruchu czy logistyki. Jako dyrektor zarządzający kierował zakładem produkcyjnymi w grupie Armatura S.A., a wcześniej pracował na rzecz grupy Ball Packaging Europe wspierając projekt "greenfield" uruchomienia nowej fabryki w Polsce. Wykonywał projekty z pionu produkcyjnego i technicznego na obszarze całej Europy. Początki kariery związane były z przemysłem spożywczym, ściśle powiązane z jego wykształceniem zdobytym na Uniwersytecie Przyrodniczym o specjalności Inżynieria Żywności.




Temat 2: Zastosowanie technologii wodorowych

dr hab. inż. Marcin Hołub, Prezes Zarządu mPower

Krótki życiorys:

2019 nagroda w konkursie "osobowość roku" na targach "Elektrotechnika 2019" w kategorii "nauka",

2019 powstanie firmy mPower Sp. z o.o., objęcie funkcji prezesa zarządu

2020 - 2022 - spółka pozyskuje 3 projekty na ok 13 Mln PLN

2021 - spółka zdobywa certyfikat ISO renomowanej agencji BSI

2022 - spółka zwycięża w szczecińskim konkursie Szczecin_up!

2022 - laureat konkursu "Perły Biznesu"


Autor bądź współautor ok. 90 publikacji naukowych, w tym 46 wydawnictw indeksowanych w JCR, współautor 5 patentów, w tym patentu Europejskiego, 4 wniosków patentowych, w tym jednego europejskiego zgłoszenia patentowego.

Członek zarządu międzynarodowej sieci badawczo - naukowej BalticNet - PlasmaTec zrzeszającej 71 członków z 20 krajów, członek grupy roboczej AG5 - Umweltneutrale Energie - Fokus Wasserstoff (Niemcy).

Jako Prezes mPower inicjator akcji "bombka marzeń" w spółce, wsparcie finansowe domu samotnej matki, gitarzysta w zespole B:sides. Mąż, tata dwóch córek: Marii i Alicji.

Głównym profilem działalności mPower jest opracowanie i wdrożenie do przestrzeni gospodarczej innowacyjnych układów elektronicznych i energoelektronicznych oraz kompletnych systemów napędowych dla zrównoważonego i zeroemisyjnego transportu. Proponujemy rozwiązania o wysokim stopniu zaawansowania technologicznego. Spółka, pomimo wczesnego etapu prowadzonej działalności, realizuje i/lub jest zaangażowana w kilka projektów o charakterze innowacyjnym w tym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.


Agenda spotkania:

18:00 do 18:15 - Kuluary, networking, kawa, herbata

18:15 do 18:45 - Wystąpienie Roberta Bronisza (Prezes ABM Greiffenberger) oraz Q&A

18:45 do 19:15 - Kolacja i networking 

19:15 do 19:45 - Wystąpienie Marcina Hołuba (Prezes mPower) oraz Q&A

19:45 do 20:15 - Sesja autoprezentacji uczestników

20:15 do 22:00 - Kuluary, networking, kawa, herbata


Co otrzymują uczestnicy spotkania?

  1. Bezpośredni kontakt z właścicielami, prezesami i managerami
  2. Poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  3. Zwiększenie widoczności i rozpoznawalności na lokalnym rynku
  4. Szanse na pozyskanie nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  5. Zdobycie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  6. Szanse na pozyskanie nowych zamówień, zleceń i kontraktów 
  7. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (sprawdzone rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania od praktyków) 
  8. Większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym - lepsze relacje 
  9. Możliwości przedstawienia aktualnych barier branżowych, przedstawienie dobrych propozycji i zainicjowanie zmian w tym zakresie 
  10. Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów odpowiadającym aktualnym wyzwaniom 


Bonusy

  • Każdy uczestnik może otrzymać video nt. Budowania sieci relacji (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Każdy uczestnik może otrzymać prezent w postaci Ebooka - Przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Dla uczestników - darmowa konsultacja podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych.
  • Połącz się z innymi przedsiębiorcami z całej Polski w naszej prywatnej i zamkniętej grupie na Facebooku.
  • Korzystaj ze wsparcia lokalnych przedsiębiorców w zamkniętej lokalnej grupie na Whatsappie.
  • Zadawaj konkretne pytania dotyczące networkingu i umawiaj się na spotkania 1 na 1.
  • Otrzymuj darmowe lekcje na temat budowania relacji biznesowych.

Nasze spotkania


Jeśli prowadzisz firmę w Szczecinie lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!

Wydarzenie odbędzie się w środę 18.10.2023 o godz. 18.00 w Park Hotel w Szczecinie.


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Logotypy niektórych firm członkowskich PTG:



Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

- Kiedy: 18.10 środa godz. 18.00

- Miejsce: ul. Plantowa 1, 70-527 Szczecin

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju PTG
tel. 509-38-48-58
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Zobacz również:

konferencje wydarzenia 70-527 Szczecin