Google Search Console - zrozum, zoptymalizuj, zmierz
8 Maja 2023, 20:00 (Poniedziałek) - 24 Maja 2023, 21:15 (środa)

🔟➕1️⃣ godzin
🔟➕1️⃣ dni z SEO
🕗 godzina 20:00
4️⃣ części szkolenia
Zrozum metodologię, zoptymalizuj swój On-Site i bezbłędnie zmierz swoje #SEO z 🆓 Google Search Console!
🆕 !NOWA FORMUŁA! Dlaczego? 🆕
👉 poświęcenie całego dnia to za dużo
👉 dojazd to także poświecony czas i pieniądze
👉 obniżona koncentracja po obiedzie
👉 duża dawka materiału powoduje, że wiele rzeczy zapominasz
👉 łatwiejsze przyswajanie materiału
Zgodnie z feedbackiem:
✅ Materiał dłuższy żeby rozszerzyć wątki do MAXIMUM!
✅ Materiał rozłożony w czasie, ale mięsny w każdej części!
✅ Możliwość zakupu z materiałem VIDEO!
✅ Jeszcze więcej praktyki!
✅ Przykłady zastosowań danych, których nie znajdziesz w Internecie!
===========================================================================
NIEZALEŻNE OPINIE
Samo szkolenie, mięsne. Widać ogromne doświadczenie prowadzącego. Kilka wątków takich jakie zostały poruszony już od wczoraj wykorzystuje w swoich projektach. Zdecydowanie na plus.
Bardzo mocno polecam to szkolenie, jak uzupełnienie wiedzy. Wątków jest tak dużo, że każdy znajdzie coś dla siebie i swojego biznesu.
Mateusz Mazur - Specjalista SEO & WordPress Developer, Link do opinii na LinkedIN
Szkolenie było ciekawe, dobrze prowadzone i przede wszystkim stanowiło coś więcej niż tylko świetne przypomnienie z funkcjonalności tego narzędzia. Udało mi się znaleźć zarówno rzeczy nowe jak i takie, które zostały dawno zapomniane.
Bardzo podobała mi się część poświęcona indeksowaniu.
Całość prowadzona była w przyjaznej atmosferze, feedback od innych uczestników szkolenia przełożył się na wspólne omawianie ciekawych przypadków.
Karol Kwiatkowski - SEO Expert w Citibank, Link do opinii
===========================================================================
FEEDBACK NA TEMAT SZKOLENIA
100% - zadowolenie ze szkolenia
95% - jakość szkolenia
95% - cena szkolenia
===========================================================================
PLAN SZKOLENIA
Część 1. Wstęp do technicznego SEO
Ta część trwa dwa dni - 8 oraz 9 maja.
- Czy AI rozwiąże rozwiąże nasze problemy On-Site?
- Jak na zasoby patrzy Google vs Jak na zasoby Google patrzymy my
- Jak działa Googlebot crawlując / skanując strony internetowe?
- Omówienie kolejkowania, crawlowania, procesowania, indeksowania i renderowania stron internetowych
- Jakie są stany indeksowania adresów URL?
- Czego możemy dowiedzieć się z raportu crawlowania serwisu?
- Crawl budget - czym jest i od czego zależy?
- Jakie są kody odpowiedzi i jak wpływają na Crawl Budget?
- Narzędzie "Sprawdzanie adresu URL" - co w sobie kryje i co możemy z niego odczytać?
- Minimum Value to Index - czym jest i dlaczego Google nie indeksuje Twoich stron internetowych?
Część 2. Optymalizacja doświadczenia użytkownika (SXO) + Tips & Tricks
Ta część trwa dwa dni - 10 oraz 11 maja.
- Tips & Tricks - jak uzyskiwać więcej danych z Google Search Console, których nie widzisz w raportach
- Jakie są ukryte zakładki w Google Search Console, które ukryli pracownicy Google?
- Czym są ręczne działania w Twojej witrynie i jak weryfikować i rozwiązywać problemy bezpieczeństwa?
- Jak reagować na spadki SEO w trakcie oraz po aktualizacjach?
- Czym jest Page Experience i jaki może mieć wpływ na Twoje wyniki?
- Widoczność reklam i wprowadzanie w błąd użytkowników - co to jest i gdzie to weryfikować?
- Jak i po co korzystać z raportu z linkami?
- Najważniejsze dane strukturalne oraz takie, których nie ma w dokumentacji, a które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania
- Jak Google Search Console pomaga w migracji witryny i o czym należy pamiętać?
Część 3. Rozwiązywanie problemów z indeksacją witryny
Ta część trwa 4 dni. 3 dni szkolenia i jeden dzień z przykładami i rozwiązaniami. Od 15 do 18 maja.
- Masowe i niemasowe wyindeksowywanie adresów URL z przykładami
- Wspomaganie skanowania i indeksacji poprzez mapy witryny
- Jak podejść do limitów i jak je obchodzić w raportach Google Search Console
- Jak przeprowadzić analizę indeksacji serwisu i czemu raport, który jest zielony nie oznacza, że wszystko jest w porządku?
- Analiza stron niezindeksowanych
- podział raportów na krytyczne, ważne i standardowe
- jak znaleźć przyczyny problemów
- gotowe rozwiązania wszystkich stanów nieindeksowania adresów URL
- Najważniejsze informację na temat optymalizacji filmów w witrynie
Część 4. Mierzenie skuteczności swojego SEO (15-16-17 marca)
Ta część trwa 3 dni - 22, 23 oraz 24 maja.
- Jak Google zbiera dane na temat skuteczności witryn internetowych?
- Dwie metodologie przedstawiania danych w Google Search Console
- Dlaczego dostajesz tylko część danych w raporcie skuteczności?
- Jak sprawdzić procent danych oraz jak z niego skorzystać w swoich raportach?
- Jak wyciągać więcej danych i fraz z raportu? Więcej niż 1000 w panelu.
- Jak rozdzielić ruch SEO oraz Brand z całego ruchu organicznego w raporcie i dlaczego to ważne?
- Jak uzyskać dane z Google Maps w raporcie skuteczności i jak je wykorzystać?
- Jak analizować kliknięcia, widoczność w raporcie?
- Analiza Discover, Google News, Grafiki i Wideo
- Jak analizować wyniki i z jakich raportów może korzystać od razu?
===========================================================================
Szkolenie odbędzie się online na platformie ClickMeeting - możesz być incognito jak się wstydzisz i zadawać pytania na czacie.
Codziennie od godziny 20:00 przez około jedną godzinę!
Krótko o prowadzącym (nie lubię pisać o sobie):
- Strona internetowa seba.heymann.pl
- Mój Linkedin
- Mój Youtube z materiałami
- Mój Facebook
Jeżeli podoba Ci się styl w jakim prowadzę prezentacje to zapraszam - 11 godzin "mocnego materiału" potwierdzone niezależnymi opiniami:
- https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A7023557322610216960/
- https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A7024057901904191488/
===========================================================================
BILET WSTĘPU
- wstęp na szkolenie dla jednej osoby
- wstęp do ukrytej grupy na Facebooku https://prnt.sc/CmdrvMiCu5bZ (pod warunkiem kupienia biletu na wszystkie części)
- bezpośredni zbiór linków do materiałów i zakładek (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)
- dostępy do plików Excel, pokazywanych w trakcie szkolenia (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)
- certyfikat ukończenia szkolenia / konkretnego etapu pod warunkiem, że weźmiesz w nim udział!
- materiał wideo w zależności od biletu
===========================================================================
W razie pytań pozostaje do dyspozycji.
Sebastian Heymann - SEO #RDE w projekcie seba.heymann.pl oraz Specjalista SEO R&D w Linkhouse
Miejsce
Dowolne, Gdzieś na świecie