Szkolenie INSTAGRAM - działania firmowe.

24 Kwietnia 2020, 09:30 (Piątek)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Szkolenie z Instagrama 24.04.2020 - Early Bird
już niedostępne 725,70 zł -

W związku z aktualną sytuacją, która uniemożliwia organizowanie spotkań, wychodzimy naprzeciw Waszym oczekiwaniom i ruszamy ze szkoleniami online.
#zostańwdomu i dołącz do szkolenia z Instagrama dla firm!
To doskonały czas, by wykorzystać potencjał Instagrama, bo zasięgi szybują teraz wysoko! 🔝

Dlaczego warto:
👉 Pełnowartościowy program i plan szkolenia. Dokładamy wszelkich starań, żebyście byli zadowoleni!
Gwarantujemy dużą dawkę praktycznej wiedzy, z której możesz skorzystać bez wychodzenia z domu. 👌
👉 Całodniowe, eksperckie szkolenie z Instagrama dla firm. Bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość konsultacji na żywo!
👉 Aktywność i zasięgi wśród odbiorców w social mediach znacznie wzrosły, dlatego to jest ten moment, by wypromować swoją firmę na Instagramie!
👉 Szkolenie jak najlepiej wykorzystać Instagram do celów biznesowych. Wręcz metodyczne podejście do planowania swojej pracy.👉 Dzięki szkoleniu zdecydowanie lepiej odnajdziesz się w świecie Instagrama i nauczysz się skutecznie komunikować z klientami. 👉 Powiemy o sprawdzonych sposobach na promocję oraz analitykę działań na Instagramie.
👉 Dowiedz się jak na 📷 Instagramie może skorzystać Twoja organizacja i w jaki sposób do tego podejść!👉 Wiele praktycznych aspektów związanych z prowadzeniem komunikacji na tym kanale: od narzędziówki, przez komunikację, po wszelkie technikalia.

Uwaga! Prezent dla Ciebie!
Tylko teraz kupując szkolenie online, nagrania z wystąpień z Kongresu For Social Media 2020 dostaniesz GRATIS! ✅

Materiał zawiera tematy:

✔ User-generated content (UGC) - jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji.

✔ Optymalizacja reklam na Facebook'u

✔ Wideo marketing - praktyczne porady.

✔ Instagram - aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości.

✔ Algorytm Linkedin - co musisz wiedzieć.

✔ Jak budować zaangażowanie, które jest filarem skutecznej sprzedaży.

✔ Jak stworzyć plan content marketingu.

✔ Trendy w Social Media.

Program szkolenia ⤵⤵

Blok I: Podejście strategiczne i skuteczna komunikacja na Instagramie

• Najważniejsze statystyki dot. Instagrama, Instagram na tle innych kanałów społecznościowych

• Specyfika serwisu, algorytm Instagrama + case studies różnych działań i kampanii marek

• Miejsce Instagrama w strategii social mediowej marki:

• określanie roli kanału, celów, analiza grupy docelowej, budowanie person

• Profil prywatny vs. konto firmowe - porównanie i konfiguracja

• Skuteczna komunikacja na Instagramie

• co i kiedy publikować , jakie formaty wykorzystywać

• jak budować i zwiększać zaangażowanie i zasięgi

Blok II: Charakterystyczne funkcje i możliwości

• Omówienie funkcji: Hashtagi, Instagram Stories , Funkcje zakupowe Instagrama

• Boty oraz działania follow-unfollow

• Konkursy na Instagramie

• Planowanie publikacji:

• kiedy i jak często publikować na Instagramie

• tworzenie harmonogramu publikacji

• Obsługa klienta na Instagramie

Blok III: Reklamy + Inne metody działań

• Współpraca z influencerami: czy warto, jak researchować, jak dobierać, jak analizować działania influencerów

• User-generated content

• Płatne działania na Instagramie:

• wymagania, rodzaje reklam,

• opcje targetowania, sposoby na ustawianie reklam

• Komunikacja wielokanałowa - jak uwzględnić w niej Instagram

Blok IV: Analiza działań na Instagramie

•Narzędzia wspomagające pracę na Instagramie + Trendy

• Narzędzia wspomagające pracę na Instagramie:

• Narzędzia foto , video

• Narzędzia do zarządzania kontem + rozwijające opcje zakupowe

• Narzędzia do analityki

• Trendy i inspiracje

Po szkoleniu otrzymasz prezentację w formie pdf oraz certyfikat w formie elektronicznej.

👉 Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółową rozpiskę szkolenia znajdziecie też na:
www.szkolenieInstagram.indm.pl

Trener: Anna Ledwoń-Blacha - Social Media'owiec z krwi i kości. Absolutnie zafascynowana marketingiem w social media. Zgłębia tematcustomer experience oraz nowych mediów. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie. Dzięki temu Creative Director w agencji More Bananas. Autorka wielu artykułów branżowych. Na co dzień kreatywnie i strategicznie zarządzam agencją More Bananas, gdzie dbam o jakość prowadzonych przez nas projektów, w tym na Instagramie. Buduję strategie komunikacyjne w Social Media. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.

👉Zachęcamy również do sprawdzenia oferty pozostałych szkoleń online:
Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Napisz ✍ do nas: [email protected]

Do zobaczenia! 😊

Zobacz również:

szkolenia Employer branding Instagramer Marketing Marketing Społecznościowy Marketing internetowy Marketing na Instagramie Marketing w mediach społecznościowych Social Media