To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Techniki sprzedaży przez telefon- 47 technik doradczej sprzedaży telefonicznej.
już niedostępne 442,80 zł -


Masz dość nudnych szkoleń, po których zostaje trochę notatek, ale nie ma konkretnych narzędzi do wdrożenia?
Chcesz poznać 47 skutecznych technik sprzedaży telefonicznej, które stosują najlepsi sprzedawcy telefoniczni?
W takim razie to szkolenie jest dla Ciebie!
Całe szkolenie prowadzone w stylu warsztatowym-  technika i zastosowanie jej u Ciebie, dzięki czemu masz gwarancję, że wyniesiesz z niego całą masę skutecznych narzędzi sprzedaży telefonicznej oraz obrony przed manipulacjami klientów.

Szkolenie dedykowane jest w szczególności dla handlowców, sprzedawców telefonicznych, KAM'ów i managerów sprzedaży, małych przedsiębiorców chcących udoskonalić swój obecny styl sprzedaży telefonicznej, który przełoży się na większą ilość transakcji. Dodatkowo uczestnicy nauczą się bronić przed manipulacją często stosowaną przez klientów, co pomoże w zdobywaniu wartościowych, partnerskich kontraktów. W trakcie szkolenia poznamy także sposoby na utrzymanie sprzedaży w kryzysie.

Szkolenie prowadzi trener, praktyk sprzedaży telefonicznej z 11 letnim stażem.


Zajęcia są przeprowadzane w trybie niestacjonarnym (zdalnym). 

1. Pomagać w podjęciu decyzji- perswazja i wywieranie wpływu w sprzedaży.

- Gdzie jest różnica między perswazją, a manipulacją?
- Dlaczego wywieranie wpływu działa cały czas?
- 7 technik wywierania wpływu według prof. Cialdiniego.
- Jak przełożyć reguły wywierania wpływu na moją sprzedaż.
- Czym jest reguła uproszczonej oceny szans?


2. 16 technik sprzedaży, które skutecznie wzmacniają twoja sprzedaż.

- Czym są techniki, które wzmacniają sprzedaż?
- Jak bronić cenę- 3 skuteczne techniki.
- Jak operować kontrastem.
- Efekt Pollyanny.
- Sztuka stosowania "ale".
- Efekt Halo i efekt golema.
- Parafraza, jak stosować ją kiedy klient mówi nie?
- Czym jest teoria perspektywy.
- Schemat operowania korzyściami i wartościami.
- Schemat AIDA w sprzedaży.

- Szybkość ma znaczenie.

3. Tak chcę sprzedawco- 18 skutecznych technik zamknięcia i finalizacji sprzedaży.

- Dlaczego sprzedawcy nie finalizują?
- Jak pokonać strach przed finalizacja sprzedaży?
- Jak prowadzić klienta do zamknięcia sprzedaży.
- Sposoby na uzyskanie decyzji.

- 18 technik finalizacji sprzedaży z których wybierzesz te, które najbardziej pasują do Ciebie.

4. Techniki manipulacji- jak się przed nimi bronić?

- Dlaczego klienci manipulują?
- Czym jest nagroda w raju?
- Jak się bronić przed grą na emocjach?
- 4 kolejne techniki manipulacji klientów.

- Jak się bronić przed manipulacją ze strony klientów.

5. Sesja QiA

Zajęcia są przeprowadzane w trybie niestacjonarnym (zdalnym). 
Szkolenie prowadzone jest metodą: WEBINAR z prezentacją i interakcją z uczestnikami. 
Komplementarne szkolenia sprzedażowe: 
 
 

EFEKTY UCZENIA SIĘ

WIEDZA:

  • Wie gdzie jest różnica między manipulacją a perswazją.
  • Zna reguły wywierania wpływu w sprzedaży.
  • Wie czym jest technika uproszczonej oceny szans.
  • Wie kiedy klient manipuluje.
  • Zna techniki manipulacji klientów.
  • Wie jak stosować techniki sprzedaży.
  • Wie jakie są techniki zamknięcia sprzedaży.
  • Zna techniki finalizacji sprzedaży.
  • Potrafi rozpoznać gotowość klienta do zakupu.
  • Wie jak wzbudzać pozytywne odczucia u swoich klientów.
  • Potrafi dostosować techniki finalizacji sprzedaży, odpowiadające jego stylowi.

UMIEJĘTNOŚCI:

  • Potrafi sprawnie dobierać argumenty sprzedażowe.
  • Umie wzbudzać emocje towarzyszące kupowaniu.
  • Umie stosować techniki wywierania wpływu.
  • Swobodnie prowadzi proces sprzedaży.
  • Potrafi używać technik sprzedaży.
  • Sprawnie posługuje się parafrazą.
  • Umie wzbudzać doradczy wizerunek.
  • Operuje językiem korzyści i wartości.
  • Potrafi zamknąć sprzedaż.
  • Nie odkłada sprzedaży "na kiedyś"
  • Potrafi bronić się przed manipulacją klienta.
  • Nie nabiera się na techniki manipulacyjne.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE (POSTAWA):

  • Wykazuje się pro kliencką postawą.
  • Buduje trwałe relacje biznesowe.
  • Nie ulega naciskom klientów.
  • Przynosi zysk do firmy.
  • Aktywnie zamyka transakcje.
  • Jego postawa względem klientów, jest nastawiona na współprace i długofalowe relacje.
  • Nie daje łatwo sobą manipulować.

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA 

  • Interaktywny mini wykład 
  • Ćwiczenia indywidualne 
  • Dyskusja moderowana 
  • Praktyczne przykłady do zastosowania od razu.
  • Pytania i odpowiedzi

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie to, może być szczególnie przydatne wszystkim osobą zajmującym się sprzedażą i aktywnie pozyskującym nowych klientów dla swojej firmy. W szczególności szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które nie chcą przeznaczać ogromnych funduszy na działania reklamowe. 
Szczególnie skorzystają na nim: 
  • Handlowców
  • Telemarketerów 
  • Sprzedawców telefonicznych 
  • KAM'ów 
  • Dyrektorów sprzedaży 
  • Trenerów wewnętrznych 
  • Właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw 
  • Freelancerów chcących aktywnie pozyskiwać nowych klientów.
Szkolenie niestacjonarne - zdalne

Materiały dydaktyczne 

  • Prezentacja wykorzystywana podczas szkolenia w wersji online 
  • Certyfikat szkolenia w wersji online

Informacje dodatkowe 

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. 
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701). 

Organizator ma prawo odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się grupa minimum 10 osób.
 

Zobacz również:

szkolenia Call center Lejek sprzedaży Pozyskiwanie klientów Prospecting Social Selling Sprzedaż Sprzedaż B2B Sprzedaż B2C Sprzedaż prowokacyjna Sprzedaż relacyjna Strategie sprzedaży Szkolenie pracowników Techniki negocjacyjne Techniki sprzedaży Telemarketing