Zwyczajne Walne Zgromadzenie PIFS 2024 i XXIII Warsztaty PIFS
14 Czerwca 2024, 10:00 (Piątek) - 15 Czerwca 2024, 14:30 (Sobota)
Zapraszamy przedstawicieli wszystkich firm członkowskich na
W tym roku zapraszamy Państwa na dni 14 czerwca 2024 r. na godz. 10:00 i 15 czerwca 2024 r. na godz. 09:00.
Wydarzenie zostanie zrealizowane w formie stacjonarnej w Aparthotel Termy Uniejów
ul. Termalna 1, 99-210 W Uniejowie (Aparthotel****). Wysoki standard wyposażenia gwarantuje wypoczynek i relaks w dogodnych warunkach w samym sercu Term Uniejów. Dla gości Hotelu w cenie noclegu zagwarantowane są 2h w Termach Uniejów, basen hotelowy, sauny, siłownia. Hotel to nie tylko miejsce wypoczynku, ale też wytężonej pracy. Centrum konferencyjne dostępne w Aparthotelu Termy Uniejów proponuje jedną z najlepszych ofert biznesowych w województwie łódzkim. Do dyspozycji Gości przygotowano Centrum konferencyjne o powierzchni 745 m2 składa się z sześciu, w pełni wyposażonych sal konferencyjnych oraz obszernego foyer. W przypadku konferencji z dużą ilością gości istnieje możliwość połączenia czterech największych sal w jedną. Wszystkie sale konferencyjne wyposażone są w rzutniki multimedialne, flipcharty oraz wskaźniki laserowe. Istnieje możliwość połączenia ze sobą wszystkich sal. Pracownicy Hotelu będą służyć wsparciem na każdym kroku i postarają się aby zrealizowane wydarzenie zapadło w pamięci uczestników Walnego Zgromadzenia PIFS.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DLA CZŁONKÓW ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA PIFS
Godz. 15.30 - 19.00 Walne Zgromadzenie PIFS
Porządek Obrad Walnego Zgromadzenia:
1. Otwarcie Walnego Zgromadzenia
2. Wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia
3. Stwierdzenie ważności Walnego Zgromadzenia, prawidłowości jego zwołania i zdolności do podejmowania prawomocnych uchwał
4. Uchwalenie porządku obrad
5. Uchwalenie Regulaminu Obrad i Ordynacji Wyborczej w wyborach.
6. Wybór komisji Walnego Zgromadzenia
7. Przedstawienie sprawozdania z działalności Zarządu
8. Przedstawienie sprawozdania finansowego PIFS za 2023 rok
9. Przedstawienie sprawozdania z działalności Rady
10. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej
11. Przedstawienie projektu i uzasadnienia uchwały w sprawie zmian regulaminu Rady PIFS
12. Dyskusja i podjęcie uchwał w sprawie:
a) zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu,
b) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Izby,
c) zatwierdzenia sprawozdania z działalności Rady,
d) zatwierdzenia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej,
e) udzielenie absolutorium Radzie,
f) udzielenie absolutorium członkom Zarządu
g) w sprawie zmian regulaminu Rady PIFS
13. Wolne wnioski
14. Zamknięcie obrad Walnego Zgromadzenia
Program ramowy XXIII Warsztatów oraz Walnego Zgromadzenia PIFS 2024:
Program ramowy w dniu 14 czerwca (piątek, sala Konferencyjna nr 3, I piętro):
- od 10.00 Powitalna kawa i rejestracja uczestników, XXIII WARSZTATY,
- 10.30 - 13.30 XXIII WARSZTATY - cz. I
- 14.30 -15.30 Lunch
- 15.30 - 19.00 Walne Zgromadzenie PIFS, szczegółowy porządek obrad: TUTAJ
- 19.30-21.30 Kolacja i networking (RESTAURACJA)
W dniu 15 czerwca (sobota, warsztaty równolegle :I Sala konferencyjna nr 3, I piętro do 100 osób, II Sala nr 5 I piętro - sala do 20 osób, III Sala nr 6 I piętro - mała sala do 20 osób)
- 9.00 - 13.30 XXIII Warsztaty PIFS - cz. II
- 13.30 -14.30 Lunch
- 14.30 - 15.00 wyjazd
XXIII WARSZTATY PIFS 2024
Wzorem lat ubiegłych, na część warsztatową przygotowujemy szereg ciekawych i ważnych informacji bardzo przydatnych do prowadzenia firmy szkoleniowej.
Szczegóły: Pobierz
14.06.2024 r. XXIII WARSZTATY cz. I - Sala konferencyjna nr 3 - I piętro
10:30-11:20 Fundusze unijne w nowej perspektywie 2021-2027 - WALIDACJA (30 min) + dyskusja moderowana (20 min), Anna Nikowska Główny Specjalista Wydział Edukacji i Zdrowia Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
11:20 -11:50 Nowości dot. audytów usług rozwojowych i podmiotów BUR - walidacja, dostępność, BHP, Wojciech Wasiak , kierownik sekcji audytu Departamentu Usług Rozwojowych, PARP (30 min)
Rozporządzenie Mirr z 28 lipca 2023 r w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe wprowadziło nowe wymogi w zakresie potencjału technicznego
i kadrowego, dla podmiotów oferujących dofinansowane usług w BUR. Ich celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług oferowanych w Bazie.
Nowością w planowanych audytach podmiotów BUR będzie weryfikacja spełniania wymagań określonych w Rozporządzeniu i Regulaminie BUR w zakresie walidacji
i dostępności usług dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz warunków BHP. Podczas prezentacji omówione zostaną szczegółowe obszary weryfikacji.
11:50-12:20 Wszystko o konkursie Usługi rozwojowe 4.0, Monika Jaworska, kierownik w Departamencie Usług Rozwojowych, PARP (30 min)
Uruchomiony w tym roku konkurs Usługi rozwojowe 4.0 przeznaczony jest dla firm szkoleniowo-doradczych zarejestrowanych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR)
z możliwością świadczenia usług z dofinansowaniem. Środki w ramach konkursu można przeznaczyć na zakup licencji, która pozwoli na stworzenie, rozwój i sprzedaż nowych form usług rozwojowych lub stworzenie nowych technologii, w tym także dla form zdalnych usług. Konkurs skierowany jest do tych firm, które chcą zwiększyć swój potencjał i poprawić jakość świadczonych usług.
Podczas prezentacji przedstawione zostaną główne założenia projektu, warunki udziału i skorzystania z dofinansowania w ramach projektu Usługi rozwojowe 4.0. Omówione zostaną także szczegółowo informacje na co można przeznaczyć środki w ramach konkursu.
Wsparciem w spotkaniu na miejscu będzie służyć Aleksandra Berg-Koza, zastępczyni dyrektora Departamentu Usług Rozwojowych, PARP
12.20-12.40 Praca 4.0 "Licencje dla sektora" z perspektywy operatora - Joanna Parchem ODiTK (20 min)
12:40-13:00 Przerwa
13:00-13:30 SUS 3.0 - założenia. Prelegent Tomasz Radkiewicz, Członek Zarządu PIFS, współwłaściciel Firmy Szkoleniowej Trakt Sp. z o.o.
Czym SUS 3.0 różni się od SUS 2.0? Czy będzie trudniej zdobyć certyfikat? Jak się przygotować do wdrożenia SUS 3.0 w firmie? Po co ta zmiana? - na te pytania odpowiemy prezentując nowy SUS 3.0.
13:30-14:30 Niespodzianka dnia
14:30-15.30 Lunch
15:30-19.00 Walne Zgromadzenie PIFS 2024
19:30-21:30 Kolacja i networki w RESTAURACJI
15.06.2024 r. XXIII WARSZTATY cz. II Sala nr 3 I piętro do 100 osób
Nitka I: Projektowanie - metodycy, praktycy projektujący usługi
9:00-11:00 "Dostępność cyfrowa" Prowadzący: Joanna Kasprzak-Dżyberti i Adam Pistelok
W programie warsztatu znajdziesz:
1. WCAG i dostępność cyfrowa w skrócie.
2. Przydatne strony i narzędzia, które są związane z dostępnością cyfrową.
3. Na co należy zwracać uwagę, z punktu widzenia dostępności cyfrowej, przy danej grupie osób ze specjalnymi potrzebami?
4. Zasady tworzenia dostępnych cyfrowo dokumentów (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint i .pdf).
Adam Pistelok: specjalista ds. dostępności cyfrowej
Joanna Kasprzak-Dżyberti: Pełnomocnik Zarządu PIFS w woj. dolnośląskim i woj. opolskim, właściciel firmy Biuro Doradcze DOBRY PROJEKT Joanna Kasprzak-Dżyberti
11.00-11:15 przerwa
11:15-13:15 "Definiowanie potrzeb klienta metodą Design Tinki" Prowadząca: Justyna Jurczyk
Warsztaty Design Tinki to innowacyjne podejście, które pomaga zrozumieć i zdefiniować potrzeby szkoleniowe klienta.
Podczas tych warsztatów uczestnicy przechodzą przez pięć kluczowych etapów: Empatię, Definiowanie, Generowanie Pomysłów, Prototypowanie i Testowanie. Warsztaty Design Thinking nie tylko pomagają zdefiniować rzeczywiste potrzeby szkoleniowe klienta, ale także angażują uczestników w proces współtworzenia, co zwiększa szanse na wypracowanie trafnych i efektywnych rozwiązań. Dzięki temu podejściu uczestnicy rozwijają umiejętności kreatywnego myślenia, empatii i współpracy, co ma kluczowe znaczenie w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.
Justyna Jurczyk: Managerka z ponad 10-letnim stażem, aktywnym wykładowcą oraz trenerem biznesu i prawa, z zrealizowanymi już ponad 15.000 godzinami szkoleniowymi. Absolwentka prawa i filologii angielskiej, na co dzień pełni funkcję dyrektora zarządzającego w międzynarodowej firmie budowlanej, wcześniej dyrektora działu HR. Swoją karierę zaczynała w administracji publicznej pracując Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku. Dodatkowo prowadzi własną działalność gospodarczą, w ramach której specjalizuje się w doradztwie biznesowym i prawnym, prowadzeniu kursów i szkoleń oraz mediacjach sądowych.
15.06.2024 r. XXIII WARSZTATY cz. II Sala nr 5 I piętro - do 20 osób
Nitka II: Cyfryzacja - dla wszystkich
9:00-11:00 "Praktyczne wykorzystanie AI w działalności firmy szkoleniowej" Prowadzący: Maciej Michalewski
Podczas warsztatu nauczysz się, jak wykorzystać narzędzia AI do usprawniania codziennej pracy. Skupimy się na zarządzaniu komunikacją wewnętrzną
i zewnętrzną, tworzeniu ofert oraz gromadzeniu i przekazywaniu wiedzy o szkoleniach i procedurach obowiązujących w Twojej firmie szkoleniowej. Dowiesz się, jak szybko rozpocząć korzystanie ze sztucznej inteligencji, aby zwiększyć efektywność i precyzję działań.
Proszę, abyś przyniósł laptopa z dostępem do Internetu, co będzie niezbędne do aktywnego udziału w zajęciach.
Maciej Michalewski: Founder & CEO @ Element
11.00-11:15 przerwa
11:15-13:15 "Praktyka wejścia w edukację cyfrową" Prowadzący: Sławomir Łais i Piotr Maczuga
Czy wykorzystanie zdalnych, cyfrowych usług do zwiększenia zysków, realizacji pasywnego przychodu i bezpiecznego rozwoju biznesu jest trudne? Raczej złożone
i jak wszystko nowe, wymaga wprawy. Siedzimy w cyfrowej edukacji od lat i często towarzyszymy organizacjom szkoleniowym w rozwoju cyfrowym. Chcemy tą praktyką się podzielić, żebyś nie musiał płacić za błędy, o których lepiej posłuchać niż doświadczać.
Mamy sposób na rozłożenie tego złożonego wyzwania na czynniki pierwsze. Podzielimy się "mykami", które pozwolą ci zaoszczędzić mnóstwo czasu i łatwo ogarnąć to, co zwykle stanowi wyzwanie dla firm rozwijających się w kierunku edukacji zdalnej. Pokażemy (a niektóre damy) praktyczne narzędzia, by rozwijać firmę w edukacji zdalnej.
Jednym z największych nieporozumień dotyczącym edukacji zdalnej jest próba realizacji tego samego… tylko online. A świat już nie jest taki analogowy - staje się asynchroniczny. Gdy robisz zakupy online lub robisz przelew online o 23.00 to pomyśl, że łatwo przywykamy do wygody. Twoi klienci również. Dlaczego z uczeniem się miałoby być inaczej.
Piotr Maczuga i Sławomir Łais: Twórcy Fundacji Digital Creators, autorzy książki "Standardy Edukacji Zdalnej - systematyczne wejście w cyfrowe usługi rozwojowe". Eksperci w akceleratorach cyfrowych szkoleń. Ambasadorzy EPALE, autorzy dziesiątek artykułów o edukacji cyfrowej.
Piotr Maczuga - Od ponad 15 lat związany zawodowo z branżą multimedialną i edukacyjną jako twórca, producent, publicysta i dydaktyk. Wyprodukował kilka tysięcy konferencji online, webinarów i audycji internetowych. Prowadzi warsztaty i szkolenia dotyczące edukacji cyfrowej dla firm i organizacji publicznych oraz studentów.
Sławomir Łais - Od ponad dwudziestu lat zajmuje się zawodowo metodyką i stosowaniem technologii informatycznych w uczeniu. Projektuje rozwiązania technologiczne e-learning oraz blended learning - aplikacje uczące, platformy edukacyjne i narzędzia wspierające uczenie. Ekspert edukacji cyfrowej dla Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych, PARP i w wielu projektach. Jeden z twórców Learning Battle Cards - podejścia projektowania angażujących procesów rozwojowych, współautor książki opisującej to podejście.
15.06.2024 r. XXIII WARSZTATY cz. II Sala nr 6 I piętro - mała sala do 20 osób
Nitka III: Prowadzenie biznesu - dla właścicieli firm
9:00-11:00 "Przyszłość sektora usług rozwojowych - praktyczne wskazówki dotyczące rozwoju firm szkoleniowych - dyskusja moderowana poprzedzona wprowadzeniem zbierającym główne trendy i kierunki zmian" Prowadzący: Piotr Piasecki Prezes Zarządu PIFS
Jeżeli chcesz wiedzieć jaka przyszłość czeka sektor usług rozwojowych - ten warsztat jest dla Ciebie! Warsztat przybliży Ci kierunek działań sektora oraz najnowsze trendy.
11.00-11:15 przerwa
11:15-13:15 "Pozyskanie klienta na usługi rozwojowe - czy zimny e-mail nadal działa? praktyczne wskazówki dotyczące sprzedaży usług rozwojowych"
Prowadząca: Monika Bartkowiak
Plan spotkania:
1. Jak wygląda współczesny proces sprzedaży i jak zdobyć uwagę klienta od pierwszego kontaktu?
2. Mam kontakt i co dalej? Czyli budowanie autorytetu w pierwszym kontakcie.
3. Persona klienta - jakie argumenty użyć, aby wygrać z konkurencją i "trafić w serce" i cele klienta?
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak wygląda proces sprzedaży i co dzisiaj jest ważne w komunikacji z klientem. Zbudują własną definicję wartości dla poszczególnych grup zakupowych.
W kolejnym kroku skupimy się na treści przekazywanej do potencjalnych klientów, jak powinna brzmieć, aby zachęcała do spotkania czy rozmów i współpracy? Omówimy również najczęstsze błędy, jaki popełniamy w pozyskiwaniu klientów.
Zbudujemy szereg argumentów dla poszczególnych person klientów, z którymi mamy do czynienia przy sprzedaży usług rozwojowych, aby świadomie budować argumenty sprzedażowe.
Będzie praktycznie i intensywnie :) Weź kawę i zapas uważności, by wchłonąć całą pigułę wiedzy w 100%.
Monika Bartkowiak: Praktyk sprzedaży, trenerka, prelegentka największych konferencji sprzedażowych w Polsce. Na koncie 25 lat w sprzedaży, 600 zadowolonych klientów i ponad 6000 przeszkolonych sprzedawców. Pasjonatka sprzedaży autentycznej, skupionej na kliencie, opartej na empatii i wzajemnej współpracy. Nie znosi manipulacji, tricków, sztucznych książkowych technik, ponieważ to już w sprzedaży nie działa! W szkoleniach stawia na konkretne i praktyczne rozwiązania. W sprzedaży szybko osiągała świetne rezultaty, pięła się po szczeblach kariery, w konsekwencji zarządzając sprzedażą wielu marek na rynku Polskim. Była nominowana do tytułu Handlowca Europy.
13.15-13.30 Podsumowanie warsztatów Sala konferencyjna nr 3 I piętro
13.30-14:30 Lunch
14:30-15:00 Wyjazd
Udział bezpłatny, wyłącznie dla Członków Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
Miejsce
Apart Hotel Termy Uniejów (ul. Termalna 1, 99-210 Uniejów)
https://www.aparthotel-termyuniejow.pl/
https://www.aparthotel-termyuniejow.pl/wp-content/uploads/2024/01/ah_regulamin_hotelu_2024.pdf
Dogodna lokalizacja
Szczegółowe informacje dotyczące dojazdu do hotelu znajdziecie Państwo TUTAJ
NOCLEGI - rezerwacja i płatność przez uczestników wydarzenia
Czekają na Państwa pokoje:
- pokój 1-osobowy w cenie 388,80 zł brutto/ dobę w cenie: śniadanie, 2h w Termach Uniejów, basen hotelowy, sauny, siłownia. Doba hotelowa w godz. 16.00 - 11.00
- pokój 2 osoby w cenie 453,60 zł brutto/ w cenie: śniadanie, 2h w Termach Uniejów, basen hotelowy, sauny, siłownia. Doba hotelowa w godz. 16.00 - 11.00
Uwaga! Rezerwacje i zamówienia prosimy kierować do 31.05.2024 bezpośrednio do hotelu Recepcja i rezerwacje indywidualne: tel.: +48 721 001 001, +48 505 784 996, e-mail: [email protected] [email protected] , powyższe warunki obowiązują przy rezerwacji na hasło "PIFS".
Organizatorem wydarzenia "Zwyczajne Walne Zgromadzenie PIFS 2024 i XXIII Warsztaty" jest POLSKA IZBA FIRM SZKOLENIOWYCH
Miejsce
ul. Termalna 1, 99-210 Uniejów