Planowanie i tworzenie kampanii e-mail marketingowych
Wysyłanie setek wiadomości elektronicznych do klientów Ci obrzydło, zastanawiasz się nad zakupem systemu email marketingowego. Jak jednak zaprojektować np. cyfrową wysyłkę newslettera? Dowiesz się tego podczas szkolenia.
Cel szkolenia
Przedstawienie uczestnikom zasad tworzenia kampanii e-mail marketingowych i ich analizy.
Grupa odbiorców
Szkolenie skierowane do osób posiadających firmy z sektora MŚP, pragnących zacząć wykorzystywać e-mail marketing w swej komunikacji biznesowej.
Metody dydaktyczne: Wykład konwersatoryjny (metoda podająca).
Plan szkolenia
- dlaczego e-mail marketing? Wprowadzenie,
- tworzenie kampanii e-mail marketingowych krok po kroku,
- co po wysłaniu kampanii e-mail marketingowej - jakie dane możemy wykorzystywać do analizy kampanii?
Informacje o prelegencie
Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, kierownik Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
Organizator:
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego
Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?
Każdy uczestnik, który wypełni formularz rejestracyjny otrzyma informacje drogą mailową o uczestnictwie w szkoleniu.
Udział w szkoleniu online jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).