Tworzenie angażujących treści w internecie
Posiadasz sklep internetowy lub kanały w social mediach swojego biznesu i nie wiesz już skąd brać pomysły na przekonanie klientów do interakcji z tobą? Może treści które im komunikujesz są za mało angażujące? Podczas szkolenia dowiesz się jak tworzyć w internecie content który "się klika".
Grupa odbiorców: szkolenie skierowane do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Metody dydaktyczne: Wykład konwersatoryjny (metoda podająca).
Plan szkolenia:
- Angażowanie klienta w internecie - co to znaczy?
- Formy content marketingowe pomocne w budowie zaangażowania klienta w internecie,
- Tworzenie angażujących treści - inspiracje, pomysły, case study.
Informacje o prelegencie
Organizator:
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego
Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?
Każdy uczestnik, który wypełni formularz rejestracyjny otrzyma informacje drogą mailową o uczestnictwie w szkoleniu.
Udział w szkoleniu online jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).