Tworzenie planu marketingowego metodyką Thinking Tools
Myślisz o założeniu własnej firmy i chciałbyś stworzyć plan marketingowy wskazujący co musisz zrobić, aby ją rozwinąć? Metodyka Thinking Tools idealnie się do tego nada. Podczas szkolenia dowiesz się, jak ją wykorzystać podczas stawiania pierwszych kroków w biznesie.
Plan szkolenia:
- czym jest plan marketingowy?
- schemat tworzenia planu marketingowego metodyką Thinking Tools,
- omówienie poszczególnych narzędzi i elementów składowych.
Jak działają "Thinking Tools"?
Każde z narzędzi prezentuje matrycę jednego z aspektów prowadzenia przedsiębiorstwa, rozbijając je na poszczególne elementy składowe. Ich analiza umożliwia dokładniejsze przyjrzenie się procesom zachodzącym w firmie, co pozwala na zwiększanie efektywności w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem lub planowania swojego przyszłego biznesu.
Podczas spotkania omówimy narzędzia:
1. Persona Canvas
Twój idealny klient. Jak wygląda? Czego się boi? Jakie ma marzenia? Czego oczekuje? Zrozum jego potrzeby z matrycą Persona Canvas.
2. Storytelling Canvas
Zastanawiasz się, jak stworzyć interesującą historię, dzięki której opowiesz o swoich produktach czy usługach? Wykorzystaj matrycę Storytelling Canvas.
3. Team Charter Canvas
Zbudowanie kompetentnego zespołu, w którym każdy będzie wykorzystywał i rozwijał swoje kompetencje nie jest łatwe. Z matrycą Team Charter Canvas ustalisz kluczowe elementy, w oparciu o które powinien funkcjonować Twój team.
4. Cover Story Vision Canvas
Przed rozpoczęciem realizacji kampanii marketingowej dobrze jest ją sobie zwizualizować, sprawdzić, jak może wyglądać w mediach społecznościowych. Dzięki Cover Story Vision Canvas rozpiszesz najważniejsze elementy definiujące udaną akcję promocyjną.
5. Customer Journey Canvas
Droga klienta do zakupu danego produktu czy usługi bywa długa i kręta. Warto doprecyzować, które jej elementy decydują o ostatecznym zakupie z matrycą Customer Journey Canvas.
Informacje o prelegencie
Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, kierownik Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
Organizator:
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego
Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?
Każdy uczestnik, który wypełni formularz rejestracyjny otrzyma informacje drogą mailową o uczestnictwie w szkoleniu.
Udział w szkoleniu online jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).