Tworzenie planu marketingowego metodyką Thinking Tools

location icon
Szkolenie online Dostęp zdalny, Dla przedsiębiorców
calendar icon
Od 29 mar 10:00 do 29 mar 11:30
ticket icon
Od 0,00 zł

Myślisz o założeniu własnej firmy i chciałbyś stworzyć plan marketingowy wskazujący co musisz zrobić, aby ją rozwinąć? Metodyka Thinking Tools idealnie się do tego nada. Podczas szkolenia dowiesz się, jak ją wykorzystać podczas stawiania pierwszych kroków w biznesie.


Plan szkolenia:

  • czym jest plan marketingowy?
  • schemat tworzenia planu marketingowego metodyką Thinking Tools,
  • omówienie poszczególnych narzędzi i elementów składowych.

Jak działają "Thinking Tools"?

Każde z narzędzi prezentuje matrycę jednego z aspektów prowadzenia przedsiębiorstwa, rozbijając je na poszczególne elementy składowe. Ich analiza umożliwia dokładniejsze przyjrzenie się procesom zachodzącym w firmie, co pozwala na zwiększanie efektywności w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem lub planowania swojego przyszłego biznesu.


Podczas spotkania omówimy narzędzia:

1. Persona Canvas

Twój idealny klient. Jak wygląda? Czego się boi? Jakie ma marzenia? Czego oczekuje? Zrozum jego potrzeby z matrycą Persona Canvas.

2. Storytelling Canvas

Zastanawiasz się, jak stworzyć interesującą historię, dzięki której opowiesz o swoich produktach czy usługach? Wykorzystaj matrycę Storytelling Canvas.

3. Team Charter Canvas

Zbudowanie kompetentnego zespołu, w którym każdy będzie wykorzystywał i rozwijał swoje kompetencje nie jest łatwe. Z matrycą Team Charter Canvas ustalisz kluczowe elementy, w oparciu o które powinien funkcjonować Twój team.

4. Cover Story Vision Canvas

Przed rozpoczęciem realizacji kampanii marketingowej dobrze jest ją sobie zwizualizować, sprawdzić, jak może wyglądać w mediach społecznościowych. Dzięki Cover Story Vision Canvas rozpiszesz najważniejsze elementy definiujące udaną akcję promocyjną.

5. Customer Journey Canvas

Droga klienta do zakupu danego produktu czy usługi bywa długa i kręta. Warto doprecyzować, które jej elementy decydują o ostatecznym zakupie z matrycą Customer Journey Canvas.


Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, kierownik Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.


Organizator:

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego


Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy uczestnik, który wypełni formularz rejestracyjny otrzyma informacje drogą mailową o uczestnictwie w szkoleniu.


Udział w szkoleniu online jest bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet na szkolene online "Tworzenie planu marketingowego metodyką Thinking Tools", 29.03.2024 r., godz. 10.00-11.30.
już niedostępne -