Akademia Marketingu KFK

Akademia Marketingu KFK to jedna z wiodących firm szkoleniowych, która specjalizuje się w szkoleniach marketingowych, social media i trade marketingu. Działamy na rynku 13 lat, realizując projekty szkoleniowe dla dużych korporacji, średnich i małych firm, organizacji i instytucji rządowych i publicznych. Realizujemy otwarte w Warszawie i online oraz zamknięte - na terenie całej Polski.
Nasz zespół składa się z kilkunastu trenerów posiadających bogate doświadczenie zawodowe oraz trenerskie. Staramy się zapewnić najwyższą jakość obsługi, dostarczać aktualną wiedzę i realizować zajęcia bogate w ćwiczenia, zachęcające do zaangażowania i refleksji, będące inspiracją do lepszych, efektywniejszych działań marketingowych.

Prowadzimy projekty szkoleniowe z zakresu:
design thinking i customer experience management
strategii i planów marketingowych
digital marketingu i e-commerce
social mediów: Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin, Video w marketingu
trade marketingu, category managementu
psychologii zachowań konsumenckich i ekonomii behawioralnej
kreatywności w reklamie i marketingu, grafiki w reklamie
zarządzania produktem, zarządzania marką, komunikacji marketingowej
nadzorowania i organizacji loterii promocyjnych
controllingu i analiz marketingowych, badań focusowych
content marketingu, copywritingu, AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta

Zapraszamy: www.kfk.pl
Skuteczna strategia marketingowa - tworzenie, planowanie, wdrożenie

Skuteczna strategia marketingowa - tworzenie, planowanie, wdrożenie

25 Sierpnia - 26 Sierpnia 2 767,50
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate, Warszawa

Product management - wprowadzanie nowych produktów na rynek

Product management - wprowadzanie nowych produktów na rynek

27 Sierpnia - 28 Sierpnia 2 767,50
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate, Warszawa

Podstawy nowoczesnego marketingu

Podstawy nowoczesnego marketingu

28 Sierpnia - 29 Sierpnia 2 460,00
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate, Warszawa

Zachowania konsumenckie i insighty - jak wpływać na decyzje klientów

Zachowania konsumenckie i insighty - jak wpływać na decyzje klientów

3 Września, 09:00 - 17:00 1 353,00
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate, Warszawa

Nadzór i organizacja loterii promocyjnych i gier hazardowych

Nadzór i organizacja loterii promocyjnych i gier hazardowych

4 Września - 5 Września 1 537,50
ClickMeeting.com, Online

Customer Experience Management (CX) - zarządzanie doświadczeniami klienta

Customer Experience Management (CX) - zarządzanie doświadczeniami klienta

4 Września - 5 Września 2 767,50
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate, Warszawa

Merchandising - aranżacja przestrzeni sklepu i ekspozycja

Merchandising - aranżacja przestrzeni sklepu i ekspozycja

10 Września - 11 Września 2 644,50
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate, Warszawa

Loteria promocyjna w marketingu - projektowanie i organizacja

Loteria promocyjna w marketingu - projektowanie i organizacja

18 Września - 19 Września 2 644,50
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate, Warszawa

Nowoczesny PR Manager

Nowoczesny PR Manager

23 Września, 09:00 - 16:00 1 353,00
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate, Warszawa

Zobacz zakończone wydarzenia tego organizatora