Content marketing w social media - strategia, taktyka i analityka
21 Kwietnia 2017, 09:00 (Piątek)

W mediach społecznościowych robi się coraz tłoczniej, a obecność w nich oznacza dla wielu firm stratę czasu, pieniędzy i energii.
Zanim założysz firmowe konto na Instagramie lub stronę na LinkedIn, zastanów się, po co i dla kogo to robisz oraz co będziesz tam udostępniać. Zanim zaczniesz nadawać zadaj sobie pytania:
- Jaki cel chcemy osiągnąć?
- Jakie znaczenie mają nasze treści dla klientów lub potencjalnych klientów?
- Co lub kogo wykorzystamy, aby przyciągnąć uwagę?
Jeśli nie znasz precyzyjnych odpowiedzi na te pytania, przyjdź na nasze szkolenie!
Program szkolenia
1. Content marketing- Szefowa Smyrska PR opowie o tym, jak uruchomić firmową redakcję i jak produkować treści, aby spełnić oczekiwania klienta na każdym etapie procesu zakupowego - Smyrska PR
2. Influencer marketing- Specjaliści z Reachablogger.pl opowiedzą o korzyściach płynących z blog marketingu oraz pokażą Wam, jak w 15 minut stworzyć media plan publikacji na blogach, a następnie sprawnie przeprowadzić kampanię - reachablogger.pl
3. Dostrojenie radarów i analiza danych - Jak monitoring mediów pomaga w relacjach z klientem? - Newspoint
Prelegenci: Marta Smyrska, Adam Sułkowski oraz Sylwia Sobiecka
ZAPRASZAMY :)
Miejsce
Plac Inwalidów 10, 01-552 Warszawa