To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Prelegenci

Marta Smyrska - założycielka i zarządzająca agencją Smyrska PR. W branży PR od 2000 roku. Odpowiadała za działania PR dla takich klientów jak: Carrefour Polska, Kajima Poland, Wawel SA, Miasto Stołeczne Warszawa, Panattoni Europe. Specjalizuje się w komunikacji instytucjonalnej i B2B oraz w content marketingu. Doradzała w zakresie tworzenia strategii w sieci m.in. Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, stowarzyszeniu Professional Women's Network Global oraz Suzan Giżyńskiej. Absolwentka historii sztuki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studium public relations Szkoły Głównej Handlowej. Posiada certyfikat marketingu internetowego Inbound Hub Spot Academy. W zakresie Social Media szkoliła pracowników takich firm jak: Agora, Orange, Millwardbrown, Polska Organizacja Turystyczna czy Pracownia Badań Społecznych. Autorka artykułów m.in. w Polityce, magazynie Kreatywne, PRoto i Antyweb. Blogerka Inn Poland."

Adam Sułkowski - Jedna z niewielu osób, który odwiedziła ponad 5000 blogów. Student finansów, z pasją do marketingu online'owego. Na co dzień zajmuje kampaniami z blogerami oraz rozwojem platformy Reachablogger.p

Sylwia Sobiecka - absolwentka kierunku Matematyka na wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, spechalizuje się w analityce big data. Zawodowo ze światem social media związana od dwóch lat, zajmuje się projektowaniem i realizacją badań ilościowych i jakościowych treści oraz metadanych, w szczególności: Audyt Own Media Channels, Wirtualna Etnografia, Ewaluacja kampanii, Pomiar wizerunku marki. W pracy łączy analizę social media z tradycyjnymi technikami badawczymi takimi jak CAWI czy FGI, proponując rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.