To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Plan warsztatu

9.00-9.15 - Rejestracja i przywitanie uczestników

9.15-10.45 - Blok I Content marketing

Szefowa Smyrska PR opowie o tym, jak uruchomić firmową redakcję i jak produkować treści, aby spełnić oczekiwania klienta na każdym etapie procesu zakupowego.

Wstęp do content marketingu: czym różnią się marki od tradycyjnych wydawców? Kim są nasi idealni klienci i jak się z nimi komunikować?

Firma jako wydawca (strategia i mierniki, business storytelling, organizacja pracy redakcji, zdefiniowanie tonu i języka komunikacji, case studies polskich firm)

10.45-11.00 - Przerwa na kawę

11.00-12.30 - Blok II Influencer marketing

Specjaliści z Reachablogger.pl opowiedzą o korzyściach płynących z blog marketingu oraz pokażą Wam, jak w 15 minut stworzyć media plan publikacji na blogach, a następnie sprawnie przeprowadzić kampanię.

Plan wystąpienia:

- Blog marketing - czyli jakie korzyści daje markom współpraca z influence'rami

- Reachablogger.pl - narzędzie do blog marketingu

- jak w 15 minut stworzyć media plan publikacji na blogach i włączyć go do strategii

- jak zorganizować publikacje lub testy produktowe na 50 blogach z wybranej kategorii w budżecie 5 000 zł

- jak szybko i sprawnie uruchomić zaplanowaną kampanię

- jak podsumować zrealizowaną kampanię

- Zakończenie

13.15-14.45 - Blok III Dostrojenie radarów i analiza danych

Jak monitoring mediów pomaga w relacjach z klientem? - Newspoint

1. Informacja w erze cyfrowej - trendy w komunikacji digitalowej (kanały komunikacji w relacji marki i otoczenia, skala danych rodząca nowe potrzeby analityczne, mierzenie relacji z odbiorcami i innymi interesariuszami, zmiana sposobów uzyskiwania przewagi i szacowania ryzyka)

2. Monitoring mediów - źródło opinii o marce, produkcie, usłudze

Monitoring mediów - teoria (jak wykorzystać monitoring mediów do badania opinii na temat marki, produktu, wskaźniki pomagające mierzyć kondycję marki w mediach digitalowych, jak ustrzec się przed kryzysem w sieci - alerty real-time, narzędzie służące do monitoringu mediów, prezentacja aplikacji oraz badanie ilościowe real-time)

3. Analityka danych - wyzwania badawcze w internecie

Pomiar wizerunku internetowego: jak zaprojektować badanie odpowiadające na potrzeby klienta, wskaźniki pomagające mierzyć wizerunek marki, jak znaleźć dobry insight w natłoku danych z sieci

Analityka w Social Media (audyt owned media channels: porównanie z konkurencją, poprawna interpretacja meta danych).

14.45-15.00 - Podziękowanie, rozdanie certyfikatów.