Content marketing w social media - strategia, taktyka i analityka
21 Kwietnia 2017, 09:00 (Piątek)

Plan warsztatu
9.00-9.15 - Rejestracja i przywitanie uczestników
9.15-10.45 - Blok I Content marketing
Szefowa Smyrska PR opowie o tym, jak uruchomić firmową redakcję i jak produkować treści, aby spełnić oczekiwania klienta na każdym etapie procesu zakupowego.
Wstęp do content marketingu: czym różnią się marki od tradycyjnych wydawców? Kim są nasi idealni klienci i jak się z nimi komunikować?
Firma jako wydawca (strategia i mierniki, business storytelling, organizacja pracy redakcji, zdefiniowanie tonu i języka komunikacji, case studies polskich firm)
10.45-11.00 - Przerwa na kawę
11.00-12.30 - Blok II Influencer marketing
Specjaliści z Reachablogger.pl opowiedzą o korzyściach płynących z blog marketingu oraz pokażą Wam, jak w 15 minut stworzyć media plan publikacji na blogach, a następnie sprawnie przeprowadzić kampanię.
Plan wystąpienia:
- Blog marketing - czyli jakie korzyści daje markom współpraca z influence'rami
- Reachablogger.pl - narzędzie do blog marketingu
- jak w 15 minut stworzyć media plan publikacji na blogach i włączyć go do strategii
- jak zorganizować publikacje lub testy produktowe na 50 blogach z wybranej kategorii w budżecie 5 000 zł
- jak szybko i sprawnie uruchomić zaplanowaną kampanię
- jak podsumować zrealizowaną kampanię
- Zakończenie
13.15-14.45 - Blok III Dostrojenie radarów i analiza danych
Jak monitoring mediów pomaga w relacjach z klientem? - Newspoint
1. Informacja w erze cyfrowej - trendy w komunikacji digitalowej (kanały komunikacji w relacji marki i otoczenia, skala danych rodząca nowe potrzeby analityczne, mierzenie relacji z odbiorcami i innymi interesariuszami, zmiana sposobów uzyskiwania przewagi i szacowania ryzyka)
2. Monitoring mediów - źródło opinii o marce, produkcie, usłudze
Monitoring mediów - teoria (jak wykorzystać monitoring mediów do badania opinii na temat marki, produktu, wskaźniki pomagające mierzyć kondycję marki w mediach digitalowych, jak ustrzec się przed kryzysem w sieci - alerty real-time, narzędzie służące do monitoringu mediów, prezentacja aplikacji oraz badanie ilościowe real-time)
3. Analityka danych - wyzwania badawcze w internecie
Pomiar wizerunku internetowego: jak zaprojektować badanie odpowiadające na potrzeby klienta, wskaźniki pomagające mierzyć wizerunek marki, jak znaleźć dobry insight w natłoku danych z sieci
Analityka w Social Media (audyt owned media channels: porównanie z konkurencją, poprawna interpretacja meta danych).
14.45-15.00 - Podziękowanie, rozdanie certyfikatów.
Miejsce
Plac Inwalidów 10, 01-552 Warszawa