Wrocławski Tydzień Uważności

9 Marca 2020, 17:00 (Poniedziałek) - 14 Marca 2020, 15:00 (Sobota)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

PROWADZĄCY

ANNA ZUBRZYCKI

Założycielka i dyrektorka Mindfulness Association Polska.

Praktykuje medytację buddyjską i uważność od roku 1993. Ukończyła studia magisterskie z uważności na Uniwersytecie Aberdeen w Szkocji oraz trening dla superwizorów na Uniwersytecie Bangor i w Mindfulness Association UK.

Jest certyfikowanym nauczycielem MBLC i CBLC. Prowadzi wszystkie kursy Mindfulness Association UK w Polsce, w tym również szkolenia dla przyszłych nauczycieli.

Jest aktorką, w Polsce i na świecie uczy opartego na uważności treningu aktorskiego "Technika koordynacji" oraz technik wokalnych. W latach 1996-2014 założyła i była główną aktorką Teatru Pieśń Kozła z Wrocławia. W latach 1977-1993 była główną aktorką grupy teatralnej Gardzienice. Jest członkinią-założycielem Rokpa Polska, oddziału fundacji charytatywnej Rokpa International.

www.mindfulnessassociation.org.pl



KRYSTYNA BOROŃ-KRUPIŃSKA

Certyfikowany nauczyciel MBLC i CBLC. Współprowadzi kursy w obrębie proponowanych ścieżek szkoleń w Mindfulness Association Polska. Superwizor Mindfulness Association Polska (certyfikacja Bangor University, UK).

Adiunkt w Katedrze Nauk Społecznych i Promocji Zdrowia Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Zainteresowana zagadnieniami dotyczącymi świadomości ciała, holistycznego podejścia do zdrowia, autorka publikacji i badań związanych z wpływem podejścia body-mind na stan zdrowia psychofizycznego.

Uczestniczka kursów doskonalących z zakresu pracy z ciałem i rozwoju osobistego (m.in. Technika Alexandra, Metoda Feldenkraisa, Trening autogenny Shultza, Body Mind Centering). 

www.mindfulnessassociation.org.pl



OLGA AMBROZOWICZ

Terapeuta Gestalt, nauczyciel Mindfulness z ramienia Mindfulness Association.

Od ponad 20 lat podąża ścieżką rozwoju. Kiedy w 2014r. poznała medytację i praktykę uważności, zaczęła zauważać bardzo pozytywne zmiany w życiu. Odkryła moc transformacji płynącą z przyjaźni z samą sobą. Odtąd szuka zręcznych środków, aby dawać kolejnym osobom narzędzia, które pomogą i Tobie doświadczyć tego samego: widzieć siebie, szanować całość swojego doświadczenia.

Miała szczęście pobierać nauki od Roba Nairn, który lubi mówić, że skoro wszyscy jesteśmy neurotycznym bałaganem - bądźmy współczującym neurotycznym bałaganem.

Prowadzi treningi MBLC - Trening Uważności "Żyjąc z uwagą" we Wrocławiu oraz spotkania medytacyjne Praktyka Uważności Wieczorową Porą.

Wkrótce rozszerzy ofertę o spotkania Mindfulness w relacjach, Uważność jako szansa budowania bliskości w parze oraz Trening Współczucia CBLC. Żyje z pasją, tańczy i chodzi po górach. Jest żoną, matką trzech synów, przyjacielem.
Jesteś teraz. Nic nie jest potem.

www.nicniejestpotem.pl 



LIWIA PAWLIK

Certyfikowany coach, trenerka rozwoju osobistego.

Od 2015 roku wielbicielka i praktyk uważności, która integruje wszystkie jej doświadczenia i stanowi ważny aspekt jej życia, zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Ukończyła MBSR, Certyfikowany Kurs Mindfulness oraz Certyfikowany Kurs Compassion w Mindfulness Association, a także kursy uważności w Akademii Mindfulness.

Uważność stanowi dla niej tak ważny aspekt życia, że od 2018 roku podąża ścieżką prowadzącą do bycia nauczycielem mindfulness.

Dzięki praktyce, jak mówi sama o sobie, żyje pełniej, mniej się lęka, więcej w niej spokoju. Z dnia na dzień mocniej smakuje życie i relacje w poczuciu radości istnienia. Tej głębokiej radości, która jest w nas i może być zawsze, czasami równolegle ze smutkiem, czy bólem.

Od lat zgłębia temat relacji, komunikacji w relacjach, budowania relacji w oparciu o szacunek i zrozumienie. Siebie i innych. Zaczynała od rodzicielstwa i nadal z nim pozostaje.

Od 24 lat partnerka tego samego mężczyzny, od 14 mama Młodego. To najważniejsze dla niej relacje, które chcąc nie chcąc, stanowia dla niej jej własny "poligon doświadczalny".

www.liwiapawlik.com


MAGDA KASPRZYK

Psycholog w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Polskim Instytucie Psychoterapii Integratywnej w Krakowie.

Ukończyła trening MBSR oraz MBLC, nadal doskonali się w Mindfulness Association Polska, biorąc udział w szkoleniach i odosobnieniach.

Certyfikowany trener uważności dla dzieci i nastolatków Metody Eline Snel©. Współpracowała przy polskiej adaptacji materiałów dla trenerów. Superwizuje się u Eline Snel.

Współpracuje z Wrocławskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli oraz Instytutem Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, prowadząc zajęcia dla studentów. Popularyzuje wiedzę o uważności dla dzieci, nastolatków i dorosłych podczas spotkań, konferencji, warsztatów oraz współprowadząc stronę promującą uważność i trening Metodą Eline Snel: fb.me/UwagaToDziala.

Pracą z dziećmi pasjonuje się od zawsze. Kocha z nimi odkrywać supermoc uważności.

www.magdakasprzyk.pl


PIOTR AMBROZOWICZ

Przez większość swojego życia robiąc coś, albo będąc gdzieś, prawie zawsze byłem i robiłem coś innego. I mam wrażenie, że nie widziałem i nie poczułem większości życia wokół siebie.

Od kilku lat medytuję i pozwoliło mi to otworzyć się na tak wiele doznań, spotkań i tych zakątków świata wokół mnie, których nie widziałem. Zobaczyłem, że można być obecnym i otwartym, i jednocześnie pracować efektywnie i realizować się w różnych aspektach.

Jestem nauczycielem MBLC i jednocześnie pracuję ponad 20 lat w obszarze finansów przedsiębiorstw.






ALEKSANDRA KIŚLEWSKA

Psycholog, trener Emotional Freedom Techniques, arteterapeutka.

Nauczycielka mindfulness - MBLC Program Życia w Oparciu o Uważność wg Mindfulness Association. Ukończyła również Certyfikowany Kurs Compassion.

Prowadzi indywidualne sesje EFT, konsultacje psychologiczne, sesje uważności.

Zawodową wiedzę i doświadczenie poszerza podczas warsztatów z zakresu psychologii i psychoterapii. Doświadczenie medytacyjne zgłębia poprzez praktykę własną i uczestnictwo w odosobnieniach medytacyjnych.

www.aleksandrakislewska.pl



ANNA GOŁĘBIOWSKA

Nauczycielka mindfulness, programów MBLC - Mindfulness Based Living Course (certyfikat gotowości do nauczania Mindfulness Association Polska) i MBSR - Mindfulness-Based Stres Reduction (certyfikat nauczyciela MBSR wydany przez The Institute for Mindfulness-Based Approaches (IMA) z siedzibą w Niemczech i Fundację Polski Instytut Mindfulness POLIM).

Z wykształcenia humanistka (logopedia, antropologia kulturowa).

Doświadczenie medytacji uważności rozwija poprzez regularną praktykę własną, uczestnictwo w warsztatach i szkoleniach oraz biorąc udział w odosobnieniach medytacyjnych w Polsce i za granicą.

www.uwazna-obecnosc.pl


LIDIA ŻURAWOWICZ

Wykładowca akademicki, nauczyciel mindfulness. Certyfikowany Trener Programu Redukcji Stresu opartego na Uważności (MBSR) wg programu prof. Kabata-Zinna z Medical University of Massachusetts (Certyfikat MBSR udzielony przez The Institute for Mindfulness-Based Approaches (Niemcy) oraz Polski Instytut Mindfulness POLIM).

Od wielu lat praktykuje i naucza różnorodnych technik medytacji, relaksacji, a także sposobów radzenia sobie ze stresem w życiu osobistym i zawodowym. Prowadzi zarówno sesje grupowe jak i indywidualne z zakresu medytacji, coachingu, relaksacji.

Jako coach i trener uważności nieustannie rozwija swoje kompetencje pod okiem doświadczonych nauczycieli z kraju i zagranicy. Regularnie uczestniczy, organizuje i prowadzi warsztaty medytacyjne mindfulness, wyjazdowe dni i weekendy Uważności połączone z sesjami uważnej jogi, relaksacji i terapii dźwiękiem. Współpracuje ze studiami jogi, centrami rozwoju osobistego, z firmami, fundacjami, organizacjami, szkołami i uczelniami.

Jest współzałożycielką Wrocławskiej Sanghi Cud Uważności - wspólnoty praktykujących w tradycji zen Thich Nhat Hanha / Plum Village.

www.artofmindfulness.pl


MICHAŁ GRECH

Praktykuje uważność w różnych formach i miejscach, zarówno jako wykładowca akademicki, badacz, konsultant, ale też partner i ojciec. Od prawie 20 lat zawodowo bada i projektuje komunikację, prowadzi autorskie zajecia uniwersyteckie, warsztaty i treningi oraz certyfikowane kursy uważności. Od kilku lat wiedzę o komunikacji uzupełnia praktyką uważności, bo pomaga w dostrzeganiu tego, co istotne, w różnych wymiarach pracy i codziennego uczenia się.