(Un)common Ground - Art & Business Conference
18 Czerwca 2021, 09:30-18:15 (Piątek)

KONFERENCJA (UN)COMMON GROUND JEST ELEMENTEM DŁUGOFALOWEGO I WIELOWYMIAROWEGO PROGRAMU STWORZONEGO PRZEZ ERGO HESTIĘ I KURATOROWANEGO PRZEZ FUNDACJĘ ARTYSTYCZNA PODRÓŻ HESTII.
(Un)common Ground jest pierwszą na świecie konferencją art brandingową. Konferencja powstała z myślą o osobach zajmujących się komunikacją, HR-em, dyrekcją kreatywną/artystyczną, zarządzaniem rozwojem marki, bądź strategią. W tej samej mierze skierowaliśmy ją do artystów, projektantów, menedżerów kultury czy kuratorów.
Obrazowo pokażemy, jak sztuka pozwala budować potencjał, wartości i zaangażowanie i społeczność wokół marki, ale też jak biznes może mądrze wesprzeć jej rozwój.
Zaproszeni goście ze świata sztuki, marketingu i zarządzania łączą awangardowe myślenie z przenikliwym spojrzeniem na współczesną komunikację. Zarówno z perspektywy marek, jak i niezależnie działających twórców.
WARTOŚCI/RELACJE
Najważniejszym wyzwaniem nowoczesnych organizacji jest dzisiaj budowanie społeczności. Trwałej, stabilnej, opartej o wspólnotę wartości w zmieniającym się świecie. Podstawowym nośnikiem wartości jest kultura i sztuka, a art branding - jedną z najciekawszych i najskuteczniejszych strategii budowania tożsamości opartej na stabilnych wartościach. Czy kultura może trwale zmienić sposób funkcjonowania organizacji? Co może dać humanistyczne spojrzenie na organizację i zarządzanie nią?
STRATEGIA/TOŻSAMOŚĆ
Narzędziem budowania trwałych relacji z odbiorcą jest strategia, precyzyjnie komunikująca tożsamość marki. Wypracowanie wspólnego języka na podstawie jasno określonych celów jest warunkiem skuteczności strategii. Dlaczego sztuka i kultura będą pełnić strategiczne role w budowaniu nowoczesnych organizacji, mających znaczenie? Jak tworzyć projekty art brandingowe łączące rzeczywistość realną i wirtualną? Jak unikać artystycznych mariaży, które są mirażem? I czy artystyczny wymiar marki można zmierzyć?
KREACJA/REALIZACJA
Nowoczesna organizacja musi być kreatorem. Kreatorem rynkowych trendów i potrzeb swoich odbiorców. Produkty stają się częścią popkultury, wizerunek staje się stylem życia, a kapitał kulturowy marki jest fundamentem zaangażowania odbiorcy. Czy sztuka może zatrzymać proces pospolicenia wyjątkowości marek, produktów i usług? Jak może pomóc markom w nowym otarciu, lub poszerzeniu wypracowanych perspektyw? I dlaczego art branding nie jest jedynie dekoracją?
RZECZYWISTOŚĆ PRZYSZŁOŚCI
Panel podsumowujący wszystkie wątki poruszone podczas konferencji. Bazując na doświadczeniu STU ERGO Hestia i działań podejmowanych przez firmę na wielu polach przedstawimy skuteczne sposoby działania w kontekście międzynarodowych trendów.
Konferencja ma międzynarodowy charakter i odbędzie się w języku polskim. Wystąpienia w języku angielskim będą dostępne w tłumaczeniu symultanicznym.
Słuchacze będą mogli obejrzeć całą konferencję online - jako livestream.
Podczas konferencji odbędą się cztery 2,5 godzinne bloki tematyczne.
Każde zagadnienie jest przedstawiane przez dwóch panelistów i pogłębiane w godzinnej dyskusji z naszymi gośćmi, którzy w moderowanej dyskusji zaprezentują swój punkt widzenia na dane zagadnienie.
PROGRAM WYDARZENIA:
09.30 - powitanie
WARTOŚCI/RELACJE
09.40 - 10.20 - Vadim Grigoryan
10.20 - 11.00 Igor Gałązkiewicz
11.05 - 12.05 - debata z zaproszonymi gośćmi:
Kamila Bondar (Fundacja ING), Igor Bloch (Raffles Europejski Warsaw), Aleksandra Krasny (White & Case),
moderacja: Bogna Świątkowska
STRATEGIA/TOŻSAMOŚĆ
12.05 - 12.35 - Giovanni Schiuma
12.35 - 13.05 - Ann Hindry
13.05 - 14.05 - debata z zaproszonymi gośćmi:
Dorota Roesler (DWF Poland), dr.Ewa Łabno - Falęcka (Mercedes-Benz Polska),
moderacja: Magda Bulera
14.05 - 14.15 - przerwa
KREACJA/IDENTYFIKACJA
14.15 - 14.45 - Newonce
14.45 - 15.15 - Andrea Rurale
15.15 - 16.15 - debata z zaproszonymi gośćmi:
Wojtek Sokół - artysta ; Wojtek Wieteska - artysta; Jacek Sosnowski - kurator (Propaganda)
moderacja: Rafał Grobel
RZECZYWISTOŚĆ PRZYSZŁOŚCI
16.45- 17.15 - Rzeczywistość przyszłości - ERGO Hestia (Magdalena Kąkolewska i Igor Gałązkiewicz)
17.15 - 18.15 - debata z udziałem gości:
Vadim Grigoryan, Igor Gałązkiewicz, Giovanni Schiuma, Ann Hindry, Mih Michalski, Piotr Kędzierski, Andrea Rurale
Organizatorzy: ERGO Hestia, Fundacja Artystyczna Podróż Hestii
Partnerzy: POLITYKA, Tok FM, Contemporary Lynx, Portal Presto