(Un)common Ground - Art & Business Conference

18 Czerwca 2021, 09:30-18:15 (Piątek)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
W ramach "Pakietu UCG" uczestnik otrzymuje:

• Dostęp on-line do wszystkich paneli
• Dostęp do nagrań ze wszystkich wystąpień i paneli dyskusyjnych przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Newsletter zawierający: opis jednego case study, listę polecanych pozycji książkowych i zasobów internetowych oraz odpowiedzi na pytania uczestników konferencji
• Dostęp do eksperckiego wykładu on-line: "Pierwsze kroki. Analiza potrzeb i ścieżki współpracy", w dniu 24.09.2021
• Nową publikacja "Art Branding 2" autorstwa Igora Gałązkiewicza

- Online access to all panels
- 30-day access to recordings from all speeches and discussion panels]
- Newsletter containing: a description of one case study, a list of recommended books and online resources as well as answers to questions asked by conference participants
- Online access to an expert lecture: First steps. Analysis of needs and cooperation paths. 24 September 2021
Pakiet UCG / UCG package

W ramach "Pakietu UCG" uczestnik otrzymuje:

• Dostęp on-line do wszystkich paneli
• Dostęp do nagrań ze wszystkich wystąpień i paneli dyskusyjnych przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Newsletter zawierający: opis jednego case study, listę polecanych pozycji książkowych i zasobów internetowych oraz odpowiedzi na pytania uczestników konferencji
• Dostęp do eksperckiego wykładu on-line: "Pierwsze kroki. Analiza potrzeb i ścieżki współpracy", w dniu 24.09.2021
• Nową publikacja "Art Branding 2" autorstwa Igora Gałązkiewicza

- Online access to all panels
- 30-day access to recordings from all speeches and discussion panels]
- Newsletter containing: a description of one case study, a list of recommended books and online resources as well as answers to questions asked by conference participants
- Online access to an expert lecture: First steps. Analysis of needs and cooperation paths. 24 September 2021

Wyprzedane 1 000,00 zł Wyprzedane
W ramach "Biletu UCG" uczestnik otrzymuje:

• Dostęp on-line do panelu WARTOŚCI/RELACJE i debaty dyskusyjnej przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Dostęp do nagrania zakupionego panelu przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Newsletter zawierający listę polecanych pozycji książkowych i zasobów internetowych z obszaru art brandingu

- day online access to one selected panel and debate “Reality of the future"
- access to the recording of the purchased panel for 30 day after conference
- newsletter containing a list of recommended books and online resources in the field of art branding
Bilet UCG - panel WARTOŚCI/RELACJE (VALUES/RELATIONSHIPS panel)

W ramach "Biletu UCG" uczestnik otrzymuje:

• Dostęp on-line do panelu WARTOŚCI/RELACJE i debaty dyskusyjnej przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Dostęp do nagrania zakupionego panelu przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Newsletter zawierający listę polecanych pozycji książkowych i zasobów internetowych z obszaru art brandingu

- day online access to one selected panel and debate “Reality of the future"
- access to the recording of the purchased panel for 30 day after conference
- newsletter containing a list of recommended books and online resources in the field of art branding

Wyprzedane 400,00 zł Wyprzedane
W ramach "Biletu UCG" uczestnik otrzymuje:

• Dostęp on-line do panelu STRATEGIA/TOŻSAMOŚĆ i debaty dyskusyjnej przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Dostęp do nagrania zakupionego panelu przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Newsletter zawierający listę polecanych pozycji książkowych i zasobów internetowych z obszaru art brandingu

- day online access to one selected panel and debate “Reality of the future"
- access to the recording of the purchased panel for 30 day after conference
- newsletter containing a list of recommended books and online resources in the field of art branding
Bilet UCG - panel STRATEGIA/TOŻSAMOŚĆ (STRATEGY/IDENTITY panel)

W ramach "Biletu UCG" uczestnik otrzymuje:

• Dostęp on-line do panelu STRATEGIA/TOŻSAMOŚĆ i debaty dyskusyjnej przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Dostęp do nagrania zakupionego panelu przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Newsletter zawierający listę polecanych pozycji książkowych i zasobów internetowych z obszaru art brandingu

- day online access to one selected panel and debate “Reality of the future"
- access to the recording of the purchased panel for 30 day after conference
- newsletter containing a list of recommended books and online resources in the field of art branding

Wyprzedane 400,00 zł Wyprzedane
W ramach "Biletu UCG" uczestnik otrzymuje:

• Dostęp on-line do panelu KREACJA/IDENTYFIKACJA i debaty dyskusyjnej przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Dostęp do nagrania zakupionego panelu przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Newsletter zawierający listę polecanych pozycji książkowych i zasobów internetowych z obszaru art brandingu

- day online access to one selected panel and debate “Reality of the future"
- access to the recording of the purchased panel for 30 day after conference
- newsletter containing a list of recommended books and online resources in the field of art branding
Bilet UCG - panel KREACJA/IDENTYFIKACJA (CREATION/IDENTIFICATION panel)

W ramach "Biletu UCG" uczestnik otrzymuje:

• Dostęp on-line do panelu KREACJA/IDENTYFIKACJA i debaty dyskusyjnej przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Dostęp do nagrania zakupionego panelu przez 30 dni od daty zakończenia wydarzenia
• Newsletter zawierający listę polecanych pozycji książkowych i zasobów internetowych z obszaru art brandingu

- day online access to one selected panel and debate “Reality of the future"
- access to the recording of the purchased panel for 30 day after conference
- newsletter containing a list of recommended books and online resources in the field of art branding

Wyprzedane 400,00 zł Wyprzedane

KONFERENCJA (UN)COMMON GROUND JEST ELEMENTEM DŁUGOFALOWEGO I WIELOWYMIAROWEGO PROGRAMU STWORZONEGO PRZEZ ERGO HESTIĘ I KURATOROWANEGO PRZEZ FUNDACJĘ ARTYSTYCZNA PODRÓŻ HESTII.

(Un)common Ground jest pierwszą na świecie konferencją art brandingową. Konferencja powstała z myślą o osobach zajmujących się komunikacją, HR-em, dyrekcją kreatywną/artystyczną, zarządzaniem rozwojem marki, bądź strategią. W tej samej mierze skierowaliśmy ją do artystów, projektantów, menedżerów kultury czy kuratorów.


Obrazowo pokażemy, jak sztuka pozwala budować potencjał, wartości i zaangażowanie i społeczność wokół marki, ale też jak biznes może mądrze wesprzeć jej rozwój.


Zaproszeni goście ze świata sztuki, marketingu i zarządzania łączą awangardowe myślenie z przenikliwym spojrzeniem na współczesną komunikację. Zarówno z perspektywy marek, jak i niezależnie działających twórców.


WARTOŚCI/RELACJE

Najważniejszym wyzwaniem nowoczesnych organizacji jest dzisiaj budowanie społeczności. Trwałej, stabilnej, opartej o wspólnotę wartości w zmieniającym się świecie. Podstawowym nośnikiem wartości jest kultura i sztuka, a art branding - jedną z najciekawszych i najskuteczniejszych strategii budowania tożsamości opartej na stabilnych wartościach. Czy kultura może trwale zmienić sposób funkcjonowania organizacji? Co może dać humanistyczne spojrzenie na organizację i zarządzanie nią?

STRATEGIA/TOŻSAMOŚĆ

Narzędziem budowania trwałych relacji z odbiorcą jest strategia, precyzyjnie komunikująca tożsamość marki. Wypracowanie wspólnego języka na podstawie jasno określonych celów jest warunkiem skuteczności strategii. Dlaczego sztuka i kultura będą pełnić strategiczne role w budowaniu nowoczesnych organizacji, mających znaczenie? Jak tworzyć projekty art brandingowe łączące rzeczywistość realną i wirtualną? Jak unikać artystycznych mariaży, które są mirażem? I czy artystyczny wymiar marki można zmierzyć?

KREACJA/REALIZACJA

Nowoczesna organizacja musi być kreatorem. Kreatorem rynkowych trendów i potrzeb swoich odbiorców. Produkty stają się częścią popkultury, wizerunek staje się stylem życia, a kapitał kulturowy marki jest fundamentem zaangażowania odbiorcy. Czy sztuka może zatrzymać proces pospolicenia wyjątkowości marek, produktów i usług? Jak może pomóc markom w nowym otarciu, lub poszerzeniu wypracowanych perspektyw? I dlaczego art branding nie jest jedynie dekoracją?

RZECZYWISTOŚĆ PRZYSZŁOŚCI

Panel podsumowujący wszystkie wątki poruszone podczas konferencji. Bazując na doświadczeniu STU ERGO Hestia i działań podejmowanych przez firmę na wielu polach przedstawimy skuteczne sposoby działania w kontekście międzynarodowych trendów.

Konferencja ma międzynarodowy charakter i odbędzie się w języku polskim. Wystąpienia w języku angielskim będą dostępne w tłumaczeniu symultanicznym.

Słuchacze będą mogli obejrzeć całą konferencję online - jako livestream.

Podczas konferencji odbędą się cztery 2,5 godzinne bloki tematyczne.

Każde zagadnienie jest przedstawiane przez dwóch panelistów i pogłębiane w godzinnej dyskusji z naszymi gośćmi, którzy w moderowanej dyskusji zaprezentują swój punkt widzenia na dane zagadnienie.

PROGRAM WYDARZENIA:

09.30 - powitanie

WARTOŚCI/RELACJE

09.40 - 10.20 - Vadim Grigoryan

10.20 - 11.00 Igor Gałązkiewicz

11.05 - 12.05 - debata z zaproszonymi gośćmi:

Kamila Bondar (Fundacja ING), Igor Bloch (Raffles Europejski Warsaw), Aleksandra Krasny (White & Case),

moderacja: Bogna Świątkowska

STRATEGIA/TOŻSAMOŚĆ

12.05 - 12.35 - Giovanni Schiuma

12.35 - 13.05 - Ann Hindry

13.05 - 14.05 - debata z zaproszonymi gośćmi:

Dorota Roesler (DWF Poland), dr.Ewa Łabno - Falęcka (Mercedes-Benz Polska), 

moderacja: Magda Bulera

14.05 - 14.15 - przerwa

KREACJA/IDENTYFIKACJA

14.15 - 14.45 - Newonce

14.45 - 15.15 - Andrea Rurale

15.15 - 16.15 - debata z zaproszonymi gośćmi:

Wojtek Sokół - artysta ; Wojtek Wieteska - artysta; Jacek Sosnowski - kurator (Propaganda)

moderacja: Rafał Grobel

RZECZYWISTOŚĆ PRZYSZŁOŚCI

16.45- 17.15 - Rzeczywistość przyszłości - ERGO Hestia (Magdalena Kąkolewska i Igor Gałązkiewicz)

17.15 - 18.15 - debata z udziałem gości:

Vadim Grigoryan, Igor Gałązkiewicz, Giovanni Schiuma, Ann Hindry, Mih Michalski, Piotr Kędzierski, Andrea Rurale


Organizatorzy: ERGO Hestia, Fundacja Artystyczna Podróż Hestii

Partnerzy: POLITYKA, Tok FM, Contemporary Lynx, Portal Presto

Zobacz również:

konferencje Budowa marki w biznesie Budowanie wartości Rozwój biznesu Rozwój osobisty