Marketing Social Media dla firm - szkolenie online

25 Marca 2020, 15:00 (środa) - 31 Lipca 2020, 15:00 (Piątek)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Marketing Social Media dla firm - szkolenie online
już niedostępne 233,70 zł -

Jeśli to 👀Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM - to właśnie propozycja dla Ciebie. Wykorzystaj ten czas na rozwój i wdrożenie zdobytej wiedzy!

Mamy dla was dużą dawkę konkretnej wiedzy, z której możesz skorzystać nie wychodząc z domu. 💪 To doskonała okazja, żeby nauczyć się czegoś nowego!

Styczniowa edycji Kongresu For Social Media 2020 (https://www.forsm.pl/) była wyśmienita i dziś możesz skorzystać z tych materiałów.

Dlaczego warto:
👉 10 świetnych i inspirujących wystąpień - prezentacje ocenione jako rewelacyjne przez samych uczestników!
👉 Aktualne, merytoryczne tematy, z których możesz skorzystać już teraz. Kiedy tylko chcesz i gdziekolwiek jesteś!
👉 Social Media w wymiarze biznesowym - dowiesz się jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania Marketingu Społecznościowego i przełożyć swoją obecność na wymierne korzyści dla Twojego biznesu.
👉 Powiemy jak oceniać potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce.

✅ Cena zawiera:
  • Dostęp do pełnych nagrań z Kongresu For Social Media z dnia 22.01.2020.
  • A teraz prezentacje dostaniesz GRATIS! 

Tematy wykładów:

Temat 1: User-generated content (UGC) - jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji. Łukasz Głombicki

Opis: Zastanawiałeś się czy Twoja firma ma zaplanowaną strategię oraz plan działań na najbliższe lata? A może nie wiesz w jaki sposób trafić do klientów? Podczas tej prezentacji dowiesz się jakie zasady firma musi spełnić, żeby efektywnie prowadzić swoją działalność i co zrobić, aby osiągnąć wyznaczone cele marketingowe.

Temat 2: Facebook ads - misja optymalizacja. Jakub Bąkała

Opis: Unikaj pułapek optymalizacyjnych i najważniejsze - sprawdź czy Twoje działania wpływają na realną sprzedaż! Dowiedz się jak wykorzystać dodatkowe dane w optymalizacji kampanii i podejmować lepsze decyzje optymalizacyjne. Sprawdź jak poprawić ROAS w swoich kampaniach. Po tej prezentacji zmienisz kilka ustawień w swoich reklamach.

Temat 3: Wideo marketing - praktyczne poradyPiotr Król

Opis: Opowiem o wideo we wszystkich kanałach social mediów - jak dostosować formaty oraz formę wideo do różnych kanałów i różnych grup odbiorców. Będzie również o temacie live'ów i webinarów jako elementów lejka sprzedażowego. Oprócz tego podzielę się podsumowaniem swoich doświadczeń z 2019 roku i przedstawię najskuteczniejsze taktyki wideo marketingowe. Pokażę również, jak wykorzystać redystrybucję wideo w social mediach, aby zaoszczędzić czas i nie tracić na jakości.

✔ Temat 4: Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości. Anna Ledwoń-Blacha

Opis: Ostatnimi czasy głośno o Instagramie z powodu usunięcia z postów widocznej liczby "serduszek". Ale czy to najważniejsza zmiana? W samym 2019 roku mieliśmy ponad 15 znaczących aktualizacji, a Instagram stale się rozwija pod kątem działań e-commercowych. Do tego w Brazylii zapoczątkował testy Reels na Instagram Stories, czyli funkcji praktycznie takiej samej jaką daje nam Tik Tok. Jakich zmian możemy jeszcze się spodziewać i na co postawić w działaniach biznesowych? Myśląc o przyszłości jednocześnie powinniśmy skoncentrować się na teraźniejszości i obecnych działaniach i rozwiązaniach w tym kanale. Mówi się, że Instagram, to medium dla marek z "ładnymi zdjęciami", przede wszystkim z branży beauty, FMCG czy HORECA. Profil powinien być spójny i estetyczny, a IG Stories dopracowane w każdym calu, ale... czy zawsze? Podczas mojej prezentacji dowiesz się jak zbudować profil aby był efektywny, a nie efektowny. A przede wszystkim spełniał swoje biznesowe cele.

✔ Temat 5: AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście! Agata Patoła

Opis: Zwykle zamykamy się bańkach, w których wrzucamy merytoryczny post na Facebooka i ładne zdjęcie na Instagrama - na tym kończą się nasze działania marketingowe. A internet to przede wszystkim nowe i ROZWIJAJĄCE się technologie, które wprowadzają reklamę na zupełnie inny poziom. Będzie o AR, VR, dźwiękach i innych... kreatywnych formach reklamy. Ale przede wszystkim o NOWYCH TECHNOLOGIACH.

✔ Temat 6: Analiza danych w social media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski. Albert Radomski

Opis: Jako e-commerce manager każdego dnia w pracy dowiaduję się, że choć dobrze jest mieć własne zdanie, to znacznie lepiej mieć własne zdanie oparte na twardych liczbach! Czasami po to, by upewnić się, czy moje podejście do produktu lub grupy docelowej jest słuszne, czasami zaś po to, by wytłumaczyć wnikliwemu klientowi złożony lejek zakupowy. Nie ukrywam - Excel to moja pasja! Ale jestem przekonany, że większość działań w social media można prowadzić w oparciu o analizę podstawowych wskaźników. Podczas mojego wystąpienia pokażę, na które metryki zwracać szczególną uwagę, jak unikać błędów poznawczych i wyciągać poprawne wnioski - by Wasze kampanie stawały się jeszcze celniejsze!

✔ Temat 7: Poskromić algorytm Linkedin w 2020 roku. Rafał Szymański

Opis: LinkedIn posiada wielostopniowy algorytm oceniający treści zanim je udostępni dalej sieci kontaktów. Dzięki niemu, użytkownicy mają otrzymywać bardziej dopasowane i adekwatne do swoich zainteresowań treści. Tak jak w przypadku innych SoMe, zrozumienie na czym polega algorytm LinkedIn i w jaki sposób ogranicza bądź wzmacnia zasięgi twoich treści, jest istotnym krokiem do efektywnego używania tego kanału do personal brandingu, social sellingu czy content marketingu. W swojej prezentacji opisze jakie zmiany zaszły w algorytmie w 2019 roku, co jest zapowiedziane na rok 2020 oraz jak tę wiedzę wykorzystać w "hakowaniu" go aby osiągać cele biznesowe na Twoim prywatnym i firmowym profilu.

✔ Temat 8: Budowa zaangażowania jako jeden z filarów skutecznej sprzedaży. Mateusz Nowak

Opis: Przykładowe techniki i niekoniecznie oczywistych efektach tego angażowania (sposobach pomiaru). Jak często słyszycie: "Najpierw sprzedaż (przychody), potem (jak zarobimy) zajmiemy się marką/komunikacją?" Dlaczego to nie ma prawa działać? Jeśli da się po prostu sprzedawać, to po co: strategia, insighty, koncepcje kreatywne itd. A może jednak się da? Sytuacje, że sprzedaż w social media jest prosta: kilka przykładów. Ale w większości wypadków to (lista powyżej) nie zadziała. Hipoteza: zaangażowanie robi sprzedaż? Wszyscy powiemy: "tak, angażuj, musisz angażować". A dowody? Liczby? Zaangażowanie i jego wpływ na sprzedaż: 3 techniki.

✔ Temat 9: Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy. Magdalena Górnicka-Partyka

Opis: Podczas tej prezentacji dowiesz się w jaki sposób zaplanować kampanię content marketingową. Opowiemy o tym jak budować zasięg oraz zaangażowanie, a także jakie są największe mity przy tworzeniu treści. Na koniec zwrócimy uwagę na błędy, które pojawiają się najczęściej i wskażemy w jaki sposób mierzyć skuteczność swoich działań.

✔ Temat 10: Trendy w Social Media - w Polsce i na świecie. Łukasz Głombicki

Opis: Jakie są trendy w komunikacji na bieżący rok? Newsfeed-&-Stories First, algorytmizacja czy coraz mocniejsza pozycja wideo w mediach społecznościowych. Na co zwrócić uwagę i jakie wyzwania marketingowe na nas czekają? Podczas tej prezentacji dowiesz się w jaki sposób odnieść sukces w Social Mediach w 2020 roku.

Jak możesz otrzymać ten materiał:

Po rejestracji na wskazanego maila przyjedzie do Ciebie mail z danymi do logowania, gdzie otrzymasz dostęp do wszystkich materiałów na okres 6 miesięcy. 

👉Zachęcamy również do sprawdzenia oferty pozostałych szkoleń online:
https://app.evenea.pl/event/szkolenieinstagramonline/
https://app.evenea.pl/event/szkolenielinkedinonlin...
https://app.evenea.pl/event/szkoleniecopywritingonline/
https://app.evenea.pl/event/szkolenievideoonline
https://app.evenea.pl/event/webinarinsta/
https://app.evenea.pl/event/webinarcopywriting/
https://app.evenea.pl/event/webinarlinkedin/

Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Skontaktuj się z nami na: [email protected] lub pod numerem tel. 660 240 553.