To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
CENA NETTO: 649 zł

Cena obejmuje:
- udział w Spotkaniu liderów branży contact center (udział w 3 sesjach tematycznych, catering, materiały konferencyjne)
- udział w Gali Telemarketer Roku 2018 i Złota Słuchawka (udział w ceremonii rozdania nagród oraz koktajlu, catering i openbar)
Udział w Spotkaniu liderów branży contact center oraz Gali Telemarketer Roku i Złota Słuchwka

CENA NETTO: 649 zł

Cena obejmuje:
- udział w Spotkaniu liderów branży contact center (udział w 3 sesjach tematycznych, catering, materiały konferencyjne)
- udział w Gali Telemarketer Roku 2018 i Złota Słuchawka (udział w ceremonii rozdania nagród oraz koktajlu, catering i openbar)

już niedostępne 798,27 zł -
CENA NETTO: 549 zł

Cena obejmuje:
-udział w Spotkaniu liderów branży contact center ( udział w 3 sesjach tematycznych, catering, materiały konferencyjne)
Udział w Spotkaniu liderów branży contact center

CENA NETTO: 549 zł

Cena obejmuje:
-udział w Spotkaniu liderów branży contact center ( udział w 3 sesjach tematycznych, catering, materiały konferencyjne)

już niedostępne 675,27 zł -

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprasza na wyjątkowe i unikalne spotkanie liderów branży contact center w Polsce. Spotkanie, które poprzedzi uroczystą Galę rozdania nagród w dwóch największych konkursach branżowych: Telemarketer Roku oraz Złota Słuchawka, pomyślane zostało jako kameralna konferencja, w trakcie której osoby reprezentujące firmy - liderów branży będą mogły spotkać się i podyskutować o aktualnych trendach na rynku zdalnej obsługi klienta. Zaproszenie na konferencję kierowane jest do decydentów z firm, które stosują najwyższe standardy działań poprzez contact center i już teraz wykorzystują najnowsze, dostępne rozwiązania zarówno w obszarze technologii, zarządzania ludźmi, jak i organizacji pracy w contact center.

W programie spotkania przewidziane są dyskusje na temat najbardziej aktualnych trendów branżowych: Speech Analytics, Robotic Process Automation, badań neuromarketingowych konsumentów i pracowników oraz nowych metod zarządzania ludźmi i budowania kompetencji liderów w organizacji.

Wszystkie treści prezentowane będą w formie unikalnych case studies lub prelekcji ekspertów z Polski i zagranicy (część wykładów prowadzona będzie w języku angielskim).

Spotkanie będzie miało formułę kameralnej konferencji z istotnym elementem dyskusji, wymiany poglądów oraz networkingu. Prestiżowe miejsce Pałacyk Lubomirskich (siedziba Business Center Club) zapewni atmosferę ekskluzywnego spotkania profesjonalistów.

Program (szczegóły wystąpień w zakładce Program):

12:00 - 12:30 Rejestracja i powitanie gości

12:30 - 14:30 Sesja o technologii i narzędziach pracy

Speech Analitics - case study Orange Polska

Robotic Process Automation - case study Link4

Noice Managing, Modern ways of working in cc offices

14:30 - 15:30 Lunch

15:30 - 16:20 Warsztat o rozwijaniu kompetencji liderów w organizacji w ramach szkoleń z wykorzystaniem psów (Dog Assisted Training)

16:20 - 17:00 Sesja o wykorzystaniu badań neuromarketingowych w cc

17:00 - Zaproszenie na Galę konkursów Telemarketer Roku oraz Złota Słuchawka - największego spotkania branży cc w Polsce.


Dla firm zaangażowanych w konkursy Telemarketer Roku i Złota Słuchawka przygotowaliśmy ofertę specjalną - prosimy o kontakt: 692 174 347 lub [email protected].

Zobacz również:

konferencje wydarzenia Warszawa