To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

PRELEGENCI

Maciej Natorski - Kierownik ds. Innowacji, Departament Rozwoju Biznesu i Innowacji, Link4

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pasjonat nowych technologii i motoryzacji, prywatnie gadżeciarz. Od 7 lat związany z budowaniem strategii innowacji i R&D, z sukcesami wdraża rozwiązania w bankowości, telekomunikacji oraz ubezpieczeniach. W 2010 roku zaczął karierę w Alior Banku, gdzie w obszarze innowacji i projektów strategicznych zajmował się wdrożeniem nowoczesnej bankowości. Następnie zgłębił branżę telekomunikacyjną, realizując projekty w największej w Polsce firmie telekomunikacyjnej Orange Polska. Dzięki współpracy z polskim i francuskim oddziałem Orange Labs, był uczestnikiem wielu innowacyjnych inicjatyw, także międzynarodowych. W 2017 zasilił szeregi jednej z najbardziej innowacyjnych firm ubezpieczeniowych LINK4, gdzie objął kierownictwo obszaru innowacji i automatyzacji procesów biznesowych.


Marek Grabowski, Dyrektor Obsługi Klientów Biznesowych, Orange Polska

Zarządzając największą organizacją obsługi klientów biznesowych w Polsce, rozwija i wdraża innowacyjne rozwiązania z obszaru aftersales dla wszystkich segmentów B2B. Ekspert w dziedzinie strategii korporacyjnej i funkcjonalnej w branży telekomunikacyjnej, posiada także szeroką wiedzę w zakresie zarządzania programami i projektami oraz Business Intelligence. Dotychczasowe doświadczenie pozwala mu łączyć perspektywę strategiczną z umiejętnościami bieżącego zarządzania operacyjnego dużymi zespołami. Doświadczenie: Od 18 lat związany z branżą telekomunikacyjną, poprzez pracę na stanowiskach doradczych i menedżerskich w PwC, Orange Polska, France Telecom i Orange Customer Service. Ekspert Polskiej Sekcji Business and Industry Advisory Committee (BIAC) przy OECD. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego, posiada także dyplom MBA University of Illinois at Urbana Champaign. 

Heidi Butler, Regional Manager Eastern Europe Plantronics

In her role, Heidi sets the core business partner strategy for the region and is responsible for developing local go-to-market sales and marketing programs. She has been with Plantronics for 18 years and manages key distributor and reseller relationships to positively extend the brand and deliver sales revenue for a 15+ country region. Heidi leads the Eastern Europe sales team, promoting engagement with customers and partners to implement the very best audio communications technology solutions to meet their needs both in and out of the workplace.

Heid has more than 25 years of experience in the telecommunications industry, both B2B and retail. Prior to Plantronics, Heidi was Dealer Sales Manager for Kyocera, and Retail Manager for Ingram Micro.

Bartosz Wiśniewski - Menadżer ds. Robotyzacji, Link4
Od 10 lat związany z Link4. Doświadczony Project Manager i ekspert w dziedzinie automatyzacji procesów biznesowych. Posiada szeroką wiedzę w zakresie zarządzania projektami informatycznymi. Ponadto w ciągu 7 lat kompleksowo rozwinął i wdrożył ok 20 projektów w systemie NICE Robotics Process Automation. 

Aleksander Kania, Dyrektor Regionalny, NICE Systems

Aleksander pełni funkcję dyrektora regionalnego w NICE Systems, odpowiada za Europę Środkową i Wschodnią. W swej pracy koncentruje się na wspieraniu dużych organizacji w transformacji cyfrowej i wykorzystaniu Robotyzacji procesów oraz Big Data tak by mogły świadomie zarządzać Doświadczeniem Klienta (CX). W swojej 19 letniej karierze w branży IT w firmach Oracle, EMC i NICE zajmował się różnymi aspektami informatyki w biznesie: bazami danych i infrastrukturą ich składowania, systemami finansowymi i budżetowymi, CRM, Business Intelligence oraz Interaction Management and Analytics. Aleksander jest absolwentem Harvard Business School i SGH.

Monika Majcherek, Senior Solutions Consultant, CCSoft

Obecnie odpowiada za wdrożenia narzędzi klasy Speech Analytics oraz realizuje projekty z zakresu automatyzacji i robotyzacji procesów. Tworzy koncepcje wykorzystania rozwiązań NICE do realizacji celów biznesowych Klientów. Kilkanaście lat doświadczenia zawodowego w branży telekomunikacyjnej w rozwoju procesów biznesowych Obsługi Klienta, w projektach zwiększających efektywności procesów operacyjnych, doskonalących jakość obsługi czy poprawiających satysfakcję klientów stało się bazą pozwalającą rozumieć perspektywę biznesową. Prowadziła merytorycznie zakończone sukcesem wdrożenie systemu klasy Speech Analytics w Call Center dla największego operatora Telco w Polsce obejmujące 5000 pracowników. Prowadziła również szkolenia - transfer wiedzy z zakresu wykorzystania Systemu, znajomości metodyki pracy z narzędziem dla zespołu biznesowego Klienta. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Uniwersytetu Warszawskiego.


Natalia Suska, Dyrektor Działu Analiz, NEUROHM

Specjalizuje się w badaniu emocji. Obecnie w NEUROHM odpowiedzialna jest za całościową realizację projektów badawczych i wdrażanie innowacyjnych metod do badań konsumenckich. Była członkiem zespołu odpowiedzialnego za tworzenie standardów badań marketingowych (dla American Advertising Research Foundation). Współpracuje z największymi markami w Polsce i na świecie. Współautorka książki "Techniki promocji sprzedaży". Prelegentka podczas wielu konferencji branżowych. Członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Polskiego Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Klubu Strategów Marketingu.

Anna Szydło, Zastępca Dyrektora Działu Analiz, NEUROHM

Absolwentka psychologii społecznej na Uniwersytecie SWPS, z badaniami biometrycznymi związana od 9 lat. Współautorka artykułów nt. wykorzystania badań neuromarketingowych, m.in. dla Neuromarketing Science & Business Association Yearbook 2018 i Shopping Center Poland Magazine. Na co dzień odpowiedzialna za kompleksową obsługę badawczą klientów na rynku polskim jak i zagranicznym (FMCG, telecom, motoryzacja, farmacja OTC i finanse). Doświadczenie zdobywała prowadząc projekty biometryczne dla wiodących klientów z różnych sektorów rynku w Polsce i zagranicą.

Jan Goliński, Prezes Zarządu CCSoft

Prezes CCSoft, firmy koncentrującej się na dostarczaniu rozwiązań informatycznych wspierających biznes. Od blisko dwudziestu lat zajmuje się systemami informatycznymi wspierającymi działanie Call (Contact) Center. Ostatnio głównie systemami analizy nagrań i automatyzacji procesów, również z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Uczestnik seminarium menedżerskiego w Japonii, kursu "Zmiany Technologiczne w Zarządzaniu" w Wielkiej Brytanii oraz Programu Wymiany Przedsiębiorczości East-West w Toronto. W latach 1980-83 pracownik naukowy AGH, od roku 1983 zatrudniony w Hucie im. T. Sendzimira w Zakładzie Automatyki, a od 1990 roku na stanowisku Głównego Informatyka, kierującego 150 osobowym Zakładem informatyki HTS. Doradca Urzędu Miasta Krakowa w zakresie systemów informatycznych. Od 1994 r. zatrudniony W Qumak International Sp. z o.o. na stanowisku dyrektora Działu Systemów Informatycznych, a od 1998 roku wiceprezes firmy Qumak. Od stycznia 2002 r. członek zarządu firmy Qumak-Sekom S.A., następnie wiceprezes Qumak-Sekom, uczestniczący we wprowadzeniu firmy na GPW. W latach 2011 do 2014 nadzorujący wdrożenie systemu ITS w Trójmieście. Od czterech lat prezes CCSoft odpowiedzialny m. in. za wdrożenie systemów Speech Analytics oraz Desktop Process Automation w Orange Polska.

Sylwia Leśniewska, Instruktor szkolenia psów

Certyfikowany instruktor szkolenia psów. Od ponad 6 lat przygotowuje właścicieli i ich psich przyjaciół do zdania egzaminu posłuszeństwa na najwyższym poziomie oraz uczy, jak rozwiązywać problemy wychowawcze.

Piotr Stefaniak, Trener Biznesu

Od 18 lat pracuje jako trener biznesu. Doświadczenie zdobywał pracując z najlepszymi polskimi i zagranicznymi firmami szkoleniowymi. W prowadzonych przez niego szkoleniach uczestniczyło ponad 10 tys. osób. Doradza właścicielom i pracownikom firm, dla których ważne jest nie tylko podążanie, ale często wyprzedzanie tego, co proponuje rynek.

Grzegorz Tomaszewski, Trener Biznesu

Trener biznesu z 15-letnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia z komunikacji interpersonalnej, zarządzania zespołem, współpracy, sprzedaży relacyjnej oraz autoprezentacji, storytellingu, perswazji i wystąpień publicznych. Przygotowuje indywidualnie dyrektorów i członków rad nadzorczych do wystąpień na konferencjach, spotkaniach biznesowych, debatach publicznych oraz w mediach. Jest współautorem bloga na temat sztuki pozytywnej komunikacji prowadzenislowami.pl i współwłaścicielem studia filmowego Story Media.