Konferencja Marketing w Kulturze 2022

12 Kwietnia 2022, 08:00 (Wtorek)

Online lub na żywo: Teatr Szekspirowski w Gdańsku,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

PROGRAM

WTOREK, 12 KWIETNIA 2022

8:15 - 9:00  Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji (uwaga: miejsce podamy po dokonaniu rejestracji) rocketjobs.pl

8:00 - 9:30  Rejestracja uczestników

9.30 - 9.40  OTWARCIE

9.40 - 10.10  Showcase kampanii promujących instytucje kultury w social mediach - niestandardowe akcje i najlepsze praktyki | Karolina Kociołek, Socjomania

10.10 - 10.40  Czy NFT i Metaverse sprawdzą się w kulturze? | Joanna Frota Kurkowska, G2A 

10.40 - 11.10  Boomersi, zetki, millenialsi. Jak komunikować nasze działania do różnych grup odbiorców? | Agata Patoła, Feeders, Rafał Krause, VMLY&R

11.10 - 11.30  PRZERWA KAWOWA

11.30 - 12.00  Sapiens w muzeum. Jak myśli i wybiera konsument kultury? Piotr Bucki, bucki.pro

12.00 - 13.00  Ile za kulturę? Rozmowa o systemach subskrypcyjnych | Danuta Breguła, Newonce, Sylwia Szczepańska, Audioteka, Mateusz Węgrzyn, Teatr Powszechny

13.00 - 14.00  LUNCH

14.00 - 14.30  Startegia w komunikacji marek kultury | Natalia Drobniak, McCann

14.30 - 15.00  Employer branding instytucji kulturyZyta Machnicka, Lightness.pl 

15.00 - 15.30 Dezinformacja, technologia deep fake, wojna informacyjna - jak weryfikować fake newsy? | Wojtek Kardyś, wojtekkardys.pl


PROGRAM DODATKOWY (zapisy możliwe po zakupie biletu na konferencję)

16:30 Bardzo kulturalny Teatr Szekspirowski | spacer architektoniczny 

16:30 Bardzo kulturalny Gdańsk | spacer historyczny z Łukaszem Darskim 

19:30 Afterparty MwK


ŚRODA, 13 KWIETNIA 2022

8:30 - 9:15  Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji (uwaga: miejsce podamy po dokonaniu rejestracji) rocketjobs.pl

8.30 - 9.30  Rejestracja 

9.30 - 10.00  Dostępność instytucji kultury z perspektywy OzN | Wojciech Sawicki, Agata Tomaszewska, life on wheelz

10.00 - 10.30  Opowiadajmy jeszcze lepsze historie. Storytelling w kulturze | Jacek Szlak, Marketing przy kawie

10.30 - 11.00  Na co (jeszcze) mamy czas? Pandemiczne rytmy życia publiczności - perspektywa badań codzienności Marek Krajewski | UAM

11:00 - 11.30  PRZERWA KAWOWA

11:30 - 12:00  Kultura w covidzie: case study hybrydowego festiwalu Unsound | Małgorzata Płysa, Unsound

12.00 - 12.30  Online. Siła wyższa. Cyfrowe trendy w kulturze | Zuzanna Ciesielska, Centrum Cyfrowe

12.30 - 13.00  Nie bój się sukcesu. Jak kultura może czerpać z doświadczeń agencyjnych? | Tomasz Gębala, Dziadek do orzechów

13.00 - 14.00  LUNCH

14:00 - 15.00  Jak skutecznie promować polską twórczość za granicą? Przykłady z branży muzycznej | Tamara Kamińska, Music Export Poland, Beata Wrona, Fabryka Rozgłosu, Agata Grenda, Gdański Teatr Szekspirowski 

15.00 - 15.30  Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów | wystąpienie na podstawie raportu "Efektywność komunikacji marek" - Michał Zajdel (Kantar) i Michał Protasiuk (Google)

16:30 Bardzo kulturalny Gdańsk | spacer historyczny z Łukaszem Darskim